Livet slutar efter 20????

OverBoosted AUTOBAHNRASER
19 januari 2008 · 3 804 Inlägg

Livet börjar när man är 65... nej men.. självklart kan man ha kul i äldre dar me.. jag hoppas att min liv blir som bäst i åldern 20-25


Bmw osv..
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
19 januari 2008 · 2 258 Inlägg

Haha, jag fyller snart 33 och kan säga att jag inte på några villkors vis skulle vilja vara 20 igen! ALDRIG!!!

Håller helt med om att livet blir enklare ju äldre man blir, man känner sig själv bättre och vet vad man vill och varför.

Är man dessutom frisk - ja då finns ju inga begränsningar! tongue

Det är kul att fylla 20, det är lärorika år, men själv kände jag bara lättnad över att äntligen bli 30 och känna hur man kunde leva sitt EGET liv på ett annat sätt och bry sig allt mindre om vad andra förväntade sig att man skulle göra... Erfarenhet ger en annan syn på saker och ting, och man bemöts också annorlunda av andra.

Nu är jag sjuk, men jäklaranamma, jag tänkte bli frisk och då börjar väl livet om då, även om jag hunnit bli 35! big_smile

Puss / Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
henkebenke
19 januari 2008 · 1 703 Inlägg

Jag närmar mig 30 och känner mig som 18 fortfarande smile
Längtar verkligen inte tillbaks till tonåren. Man har ju fått sååå mycket livserfarenhet wink

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
TheFinnishFlash Avstängd
19 januari 2008 · 1 266 Inlägg

Jag är 21 nu, och saknar tiden som "ungdom" ibland..vad gör man nu då ? jo jobbar..sen på helgen dricker, sen jobbar, dricker..så går det om och om hmm..aja tur att man tycker det är kul att meka med bilar iaf smile

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
Vogge
19 januari 2008 · 494 Inlägg

att bli 20 är bara bra man är förhoppnings vis klar med skolan man kan jobba och tjäna pengar så man kan använda till sina intressen typ bilar och annat jag har precis köpt min egen lägenhet och flyttat ihop med tjejen har spenderat flera tusen på ett kök något som låter skit tråkigt men jag tyckte de var skit nice.
livet blir ju bättre när man är tjuga man gör som man vill därmot när man får barn skulle jag kanske tänka mig att man får sätta sina egna intressen å sido lr iaf prioritera lite mera. men allt handlar om inställning.

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
Hool
22 januari 2008 · 1 067 Inlägg

volvo_dude skrev:
äre så att livet slutar efter 20 då man börjar bli gammal o kass?????

har en hel vecka kvar dit:(

Kan inte erinra mig att man kunde ha något speciellt "liv" innan 20..

Man kommer inte in någonstans och man har inga pengar iaf tongue

Välkommen till "The Big Leugues" big_smile

BMW 525i E34 "Pingu" (1992)
BMW 325iT "Oxy" (1989)
EclipseJenny
22 januari 2008 ·

Livet blir ju för tusan vad man gör det till! ryck upp er, varför skulle de va slut efter 20!? Visst jobba, bör man annars dör man om man inte e miljonär haha. Men man hivar iallafall in kosing så man kan göra något roligt av sitt liv!!

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
22 januari 2008 · 5 753 Inlägg

volvo_dude skrev:

vaalle skrev:
haha nej gammal och kass vid 20 är nog att ta i ,jag fyller 21 om en månad o jag känner inte att jag börjar bli gammal.
Lev livet grabben smile , när du fyller 40 så kan vi säga att du börjar bli gammal big_smile

helt säker på de? folk har ju alltid blivit så tråkiga efter 20+ så?

det är fan jag rädd för med, fyller 20 i sommar och börjar känna mig gammal och tråkig, och att man inte kommer kunna härja runt och ha kul som nu, för man måste  vara "mogen" eller nått haha, fan man är ju i 40års krisen snart lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
MiaHuskeyHills
22 januari 2008 · 32 Inlägg

volvo_dude skrev:
äre så att livet slutar efter 20 då man börjar bli gammal o kass?????

har en hel vecka kvar dit:(

Men lille vän, NEEEEJE!!!!

Är 27 år och har aldrig mått så här gytt i mitt hela mitt liv! Njut av ditt liv som icke tonåring, livet har knappt börjat för dig änwink. Lovar dig att livet efter 20 ABSOLUT inte blir kasst.

Have it!
Opelmadness German cars, quality and beyond
22 januari 2008 · 8 197 Inlägg

MiaHuskeyHills skrev:

volvo_dude skrev:
äre så att livet slutar efter 20 då man börjar bli gammal o kass?????

har en hel vecka kvar dit:(

Men lille vän, NEEEEJE!!!!

Är 27 år och har aldrig mått så här gytt i mitt hela mitt liv! Njut av ditt liv som icke tonåring, livet har knappt börjat för dig änwink. Lovar dig att livet efter 20 ABSOLUT inte blir kasst.

Amen syster! big_smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
blacken
22 januari 2008 ·

Joo du har så rätt så. knepet är att man inte "blir" äldre är 12,5 kanske 15 bast. big_smile

Wangen Larmtekniker
22 januari 2008 · 307 Inlägg

Vet inte hur det är att vara 20 än, men 18 å 19 suger iaf, körkort och bil men inte råd att köra sin egen bil. och har inte mkt tid över till att jobba extra... så tycker nog att livet börjar runt 20...

/ Wången
merl
22 januari 2008 · 202 Inlägg

Det är ju fan patetiskt att ni som är 19 har noja över att bli 20... livet blir inte sämre direkt, de kan jag lova er smile


Snart är jag 26 och då är jag närmare 30 än 20.. DET är lite scary....huhu

Senast redigerat av merl (22 januari 2008)

q4
22 januari 2008 · 72 Inlägg

Fan vilken sida har du vaknat på? Är man så jävla pessimistisk så suger nog livet vilken ålder man än är i! Jag är 18 och det känns som mitt liv precis börjat: Körkort, krogen, jobb, bestämma över sig själv o så. Inte fan kommer det ta slut om 2 år, blir nog bara bättre o bättre! Som många andra har sagt livet blir vad man gör det till! LEV LIVET!

volvo_dude skrev:
äre så att livet slutar efter 20 då man börjar bli gammal o kass?????

har en hel vecka kvar dit:(

Geiros Low is a lifestyle
22 januari 2008 · 956 Inlägg

den killen som startade tråden verkar va en deppig kille.

man brukar kalla dom emo va? wink ne men jag har fyllt 20. dricker nästan aldrig. så systemet va skit samma.
men jag gör fortfarande de som va roligt vid 16, 18 år ålder osv. de man gjorde vid 15 att åka moppe gör jag dock inte längre tongue

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se
Audi A4 "Bagged" (2005)
Digital_Kicker
22 januari 2008 · 3 721 Inlägg

nej det tycker jag väl inte att livet slutar efter 20. men man hade gärna blivit 16år igen. då började det roligaste.- kul å återuppleva det!.

moose46019 study
22 januari 2008 · 772 Inlägg

när man är 20 har man väl inte ens börjat jobba elelr ja det beror ju på vad man vill göra kanske.
de flesta börjar ju universitet så då börjar ju livet.

Super_Micke Bildrulle
23 januari 2008 · 499 Inlägg

finns ju ett par stora gränspunkter i livet. 18, 20, 25 o sen, det jag fasar mest över nu, 30.

asså, 30, dagen man vaknar o har pungen i knävecken... Fast det är ju skönt att jobba så man får råd att hålla sig med sina dyra leksaker smile

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang