Syyhns |Opel Calibra| Egen gjorda mätartavlor på plats!

Opelmadness German cars, quality and beyond
29 juni 2010 · 8 197 Inlägg

Syyhn skrev:

Opelmadness skrev:
Aningen för gul inuti och sen är jag inte nåt fan av jättevingar och feta kjolpaket på så snygg kaross som Calibran har... Men smaken är som baken. wink


Men, det är ju en Opel! Me like! big_smile

Hoppas iaf du ska lacka insidan av dörrspringorna. Tror faktiskt mattsvart skulle bli fint. smile
Hade det på en röd bil jag hade en gång.

MVH, T.

Hehe precis. Men de är kul att du kommenterar iaf fast du inte gillar de. Och att du inte kommenterar drygt med. big_smile De där med dörr springorna. De låter intressant. Hur menar du?  big_smile

Nej att vara dryg är inte nåt jag vill vara. Dessutom kommer man ingenvart med det heller.
Tycker det är kul med folk som har driften att börja bygga om.  smile

Istället för att lacka dom gula som bilen, maskera upp och spraya dom med sidenmatt svart färg. Blir ganska så propert faktiskt.
Har tyvärr inga bilder på bilen jag hade lackat svart i dörrarna. hmm

Däremot har för mig att t.ex Mercedes hade svart på insidan skuffen på vissa modeller. Senast såg jag det på en 190.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Rock-Star
29 juni 2010 · 2 982 Inlägg

mätartavlorna och lacken i inredningen var inte i min smak men jag diggar att du brinner för ditt bygge oavsett  smile
fortsätt i samma anda så kommer DU bli störtnöjd med DIN bil. smile
keep it up!

Syyhn Calibra Is The Shit!
29 juni 2010 · 662 Inlägg

Opelmadness skrev:

Syyhn skrev:

Opelmadness skrev:
Aningen för gul inuti och sen är jag inte nåt fan av jättevingar och feta kjolpaket på så snygg kaross som Calibran har... Men smaken är som baken. wink


Men, det är ju en Opel! Me like! big_smile

Hoppas iaf du ska lacka insidan av dörrspringorna. Tror faktiskt mattsvart skulle bli fint. smile
Hade det på en röd bil jag hade en gång.

MVH, T.

Hehe precis. Men de är kul att du kommenterar iaf fast du inte gillar de. Och att du inte kommenterar drygt med. big_smile De där med dörr springorna. De låter intressant. Hur menar du?  big_smile

Nej att vara dryg är inte nåt jag vill vara. Dessutom kommer man ingenvart med det heller.
Tycker det är kul med folk som har driften att börja bygga om.  smile

Istället för att lacka dom gula som bilen, maskera upp och spraya dom med sidenmatt svart färg. Blir ganska så propert faktiskt.
Har tyvärr inga bilder på bilen jag hade lackat svart i dörrarna. hmm

Däremot har för mig att t.ex Mercedes hade svart på insidan skuffen på vissa modeller. Senast såg jag det på en 190.

De där låter grymt. Fick upp en bild på de i mitt huvud och jag tror faktiskt att de kan bli snyggt:P
Tackar för de tipset. De ska photoshopas. Jag tror också jag kommer lacka de =P
Följ gärna. Jag laddar upp bilder här sen. big_smile

/// SyyHn
Syyhn Calibra Is The Shit!
29 juni 2010 · 662 Inlägg

Residence skrev:
mätartavlorna och lacken i inredningen var inte i min smak men jag diggar att du brinner för ditt bygge oavsett  smile
fortsätt i samma anda så kommer DU bli störtnöjd med DIN bil. smile
keep it up!

Tackar. Som sagt de är kul att folk som inte gillar bygget fullt ut ändå kommenterar de jag gör. Kom gärna med åsikter om vad ni tycker är snyggt på en bil. De kanske väcker nya ideer hos mig till nästa bygge. =P

/// SyyHn
rekord_sport
20 april 2013 · 32 Inlägg

Av slutat kapitel?

Opel calibra "Av barnen kallad -Blixten-" (1991)
Opel Omega "Irmscher" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang