InDash-DVD i bilen

Danker
7 februari 2008 · 51 Inlägg

Är det någon som har denna InDash-DVD i sin bil?
http://www.multimedia-import.se/product … uctId=7166

Kalle_Ponken
7 februari 2008 · 1 752 Inlägg

Nopp inte jag iaf:P Men jag fick tipset när jag letatde efter In-dash att jag hellre skulle köpa en märkesvara i samma prisklass typ Kenwood,Clarion mfl istället för o köpa en såndär "japan import". Finns ganska många på blocket om du letar runt lite:)

Bara ett litet tips som jag har fått iaf:)

Mvh Kalle

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Faniskogen Skogsfan
7 februari 2008 · 649 Inlägg

Mjo, har fått samma tips här. Håller inte länge och annat otrevligt.

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930
Audi A3 (1997)
sunt kåt, glad och otacksam
7 februari 2008 · 132 Inlägg

jag har en pioneer till övers om du är sugen wink bara att PM'a

Den modige svensken knyter näven i fickan och betalar snällt!
Varför köper man en högerstyd bil av en modell som finns som vänsterstyrd?
www.draminbil.nu
WeDo
8 februari 2008 · 3 390 Inlägg

Joo, fast märkesvarorna har ju oftast inte löstagbar front... Vilket jag tycker är en självklarhet i dagens läge... Sen spelare ju japan grejjer upp mer format som divx m.m som uderlättar något grymt om du vill ha musikvideos m.m... De har även usb port och sd port...

Senast redigerat av WeDo (8 februari 2008)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
BilstereoSEX
8 februari 2008 · 210 Inlägg

WeDo skrev:
Joo, fast märkesvarorna har ju oftast inte löstagbar front... Vilket jag tycker är en självklarhet i dagens läge... Sen spelare ju japan grejjer upp mer format som divx m.m som uderlättar något grymt om du vill ha musikvideos m.m... De har även usb port och sd port...

Inte ta den fronten ????....kolla på PIONEER !

MVH  B i M

BilstereoSEX
8 februari 2008 · 210 Inlägg

WeDo skrev:
Joo, fast märkesvarorna har ju oftast inte löstagbar front... Vilket jag tycker är en självklarhet i dagens läge... Sen spelare ju japan grejjer upp mer format som divx m.m som uderlättar något grymt om du vill ha musikvideos m.m... De har även usb port och sd port...

Trodde det va bilden man ville åt när man köper en DVD.....den ä riktigt kass på dom flesta "KINA "
aparaterna ....där av priset !

MVH  B i M

NMI
8 februari 2008 · 1 045 Inlägg

Trodde det va bilden man ville åt när man köper en DVD.....den ä riktigt kass på dom flesta "KINA "
aparaterna ....där av priset !

MVH  B i M

så då förstår jag att du har testat dessa också,
kan tyvär säga att du har fel, du skulle nog inte se skillnad på en pioneer och en "kina" spelar,

för den är inte kass på dom flesta, den är väldigt bra på dom flesta, du kan hitta nån modell kanskem, men är väldigt sällsynt,.

Senast redigerat av NMI (8 februari 2008)

Ford F250 Superduty "Diesel trucken" (2004)
BMW 740D "V8 Biturbo diesel" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang