Tröttnade på 740in å köpte mig en 240 istället för typ tre veckor sedan.
Sitter en lagomt slö b230a under huven.
Dåligt med lyx är de å.. har ingen servo
Den ser ut som skit, de ska ja inte neka till
Men förhoppningsvis blir de bra så småningom.
Ska laga rosten på den, dörrar å skärmar byter jag ut.
Första tanken var att rolla den, men då kom kompisen på att ja skulle kunna ha den som "lacktest".
Har aldrig lackat nån bil förut å eftersom ja tänkte lacka 142an själv å kan de va gött å ha fått prova en gång innan
Den ska bli blanksvart är de tänkt, har lite ideér men ja säger inget förens ja har grejerna hemma.
Fick lov å riva i bromsarna de första ja gjorde, vänsterbak låg på.
De var oket som kärvade. Man har väl sett Bosse bildoktorn hur högt han värdesätter kopparpasta när de gäller allt
Pressade ut kolvarna å gjorde rent dom å smörjde med kopparpasta å gjorde om de ett par tre gånger så var de problemet ur världen.
Där står den, notera hålet i framskärmen.
Liket
Hyffsat rent i motorrummet iaf.
Fick med tre nya dörrar, saknar förardörren.. givetvis den som är värst.
Blir ju sjösjuk om man ska åka runt orginal
Tog bara tre varv nu ifall de kommer mer snö, blav ju stående på underredet med 740in på en helt plan parkering å de är inget ja gärna gör igen..
Så blev den.. men de blir lägre
Fästbrickorna va så jävla rostiga så dom höll inte när ja bröt ut fjädrarna för å kapa.. fick göra en snabblösning där med en slangklämma, men ja beställde nya som ligger i garaget nu, ska slänga dit dom såfort ja får tid.
Tänkte ja skulle stoppa i lite högtalare men orginalhyllan är ju inte så rolig.. Så ja tog mig i kragen å gjorde en egen.
Väldigt avancerad
Mallar av orginalet.
Testar på plats, passade helt ok.
Kollar placeringen av högtalarna å basreflexrören.
Efter lite funderande, mätande å ritande var de dags för håltagning.
Provmonterar.
Dags att klä in den. Skruvade dit kilar också så att den inte ligger helt i luften utan den får lite stöd.
Sådär ja.
Högtalare och rör på plats.
Baksätet på plats
Blev nöjd med resultatet faktiskt, de är nog de mest seriösa jag har gjort i ljudväg på alla mina bilar
Sålde ju mina Mim Juventus under veckan också, ville byta upp mig lite.
Jag var inte utan fälgar många timmar där inte
tre timmar efter jag blev av med mim fälgarna låg de en uppsättning 18" i garaget
Bytte dom mot en 531 topp med k-kam plus pengar.
Jag har inte sett sånna förut, kan va kul å ha nåt som inte så många har.
Måste försöka få tag på spacers nu bara, nån som sitter å trycker på 20-25mm spacers? Tycker dom är lite dyra å köpa nya.. Te