Dödskrasch i GBG

Urkas Kräsen grafiker
11 februari 2008 · 1 775 Inlägg

http://www.garaget.org/?car=68948&image=690130

Den har ju iaf EXAKT likadana fälgar. Och den har emblem på fronten på senaste uppladdade bilden.

Whine whine!
Rylander
11 februari 2008 ·

Urkas skrev:
http://www.garaget.org/?car=68948&image=690130

Den har ju iaf EXAKT likadana fälgar. Och den har emblem på fronten på senaste uppladdade bilden.

Mjo såg det nu med på senaste bilden hmm

Westergren Large Cap
11 februari 2008 · 1 816 Inlägg

Det finns väl bättre saker än att sitta och gissa vilken bilmodell som har varit med i en olycka där en person har dött?

_MaCCe_ Majestas
11 februari 2008 · 1 319 Inlägg

Grejen är nog att försöka sätta punkt på om han var medlem här

Ush, jävligt otäckt sånt där...

Senast redigerat av _MaCCe_ (11 februari 2008)

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
fluppidupp ...
11 februari 2008 · 757 Inlägg

vissa har bara tråkigt. det står iof inte vem som dog men föraren måste ha klantat sig ordentligt.

och vissa säger att han hade sommardäck hur mycket snö ser ni? finns massor med folk som kör runt med sommardäck på vintern. speciellt alla nötter som köper dubbade däck när dom bor i t ex stockholm där det inte ens finns en gnutta till snö eller frost. helt onödigt slitage på vägarna att rulla runt med dubbat iaf

FugitivE BMW Power
11 februari 2008 · 2 362 Inlägg

Han var inloggad idag runt 18.. då är det oftast mörkt också..  vet dock inte när inlägget på aftonbladet kom in?

BMW, bogsering med wire :/
turbodeath
11 februari 2008 · 2 452 Inlägg

brevid mitt gamla jobb,tyvär så körs det ganska fort på den vägen av folk som har utlänskt bakgrund...många 18åringar som tycker att nu skall det visas vad kärran går för på den vägen...är inte förvånad att det blev en dödskrasch frågan är är det den sista på vägen här brevid...många som kör fort där...det senaste var lastbil o personbil där för 2månader sen...lite blixthalka så var det dags igen.fast ingen som dog den gången tur det..hoppas dom andra klarar sig...tycker inte synd om föraren om det var han som dog...man kör med huvudet lite grann tycker jag....jaja r.i.p iallafall

Senast redigerat av turbodeath (11 februari 2008)

döden kommer tillbaka
FireTraXX DFFL
11 februari 2008 · 9 020 Inlägg

turbodeath skrev:
brevid mitt gamla jobb,tyvär så körs det ganska fort på den vägen av folk som har utlänskt bakgrund...

Där slutade jag läsa, resten är säkert strunt.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
FireTraXX DFFL
11 februari 2008 · 9 020 Inlägg

turbodeath skrev:
brevid mitt gamla jobb,tyvär så körs det ganska fort på den vägen av folk som har utlänskt bakgrund...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Mackanol
11 februari 2008 · 2 079 Inlägg

FireTraXX skrev:

turbodeath skrev:
brevid mitt gamla jobb,tyvär så körs det ganska fort på den vägen av folk som har utlänskt bakgrund...

ja, du ska nog se att det är precis lika många som har utlänsk bakgrund som svensk bekgrund

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Hee-Maan
11 februari 2008 · 3 113 Inlägg

kära någon...
jag dömmer efter väder/väglag + däck, objekt på vägen, ev. status inne i bilen m.m. men nu när jag inte vet någonting utav det ena eller det andra så håller jag hellre tyst än att kläcka ut mig något så klantigt som vissa andra gör här..

Semper Fi
precision
11 februari 2008 · 2 652 Inlägg

turbodeath skrev:
brevid mitt gamla jobb,tyvär så körs det ganska fort på den vägen av folk som har utlänskt bakgrund...många 18åringar som tycker att nu skall det visas vad kärran går för på den vägen...är inte förvånad att det blev en dödskrasch frågan är är det den sista på vägen här brevid...många som kör fort där...det senaste var lastbil o personbil där för 2månader sen...lite blixthalka så var det dags igen.fast ingen som dog den gången tur det..hoppas dom andra klarar sig...tycker inte synd om föraren om det var han som dog...man kör med huvudet lite grann tycker jag....jaja r.i.p iallafall

hahaha detta är ju helt otroligt

Maizer
11 februari 2008 ·

http://www.garaget.org/?car=68948
Borde vi ju kunna stryka. Krocken var vid halv fyra tiden enligt AB och han har varit inloggad vid 18.30..
Tragiskt iaf.

Mortalis VW-nörd?
11 februari 2008 · 4 332 Inlägg

vaughn skrev:

Mortalis skrev:
Anledningen till kraschen var ju föraren, så honom tycker jag inte synd om, snarare hans passagerare som inte kan påverka idiotens körstil. Det är trots allt "vinter" och han körde inte lite över hastighetsgränsen tydligen...

hur kan du tänka så?

därför att det var i samband me att snuten jaga dom som de volta runt, så uppenbarligen var de väldigt sunda och fina människor...kom ju inte direkt från någon stadsdel fylld med helgon, så nåt jävla fuffens hade de ju gjort

turbodeath
11 februari 2008 · 2 452 Inlägg

oki klart det kan vara svenskar med o inte bara utlänskt påbrå,men om vi säger så här det pratas om att det är det mest kriminella stället av alla ställen runt angeredstrakten där(iofs så kom han från hammarkullen hållet ner mot angered... hur många svenskar har sådana dyra bilar där?inte många,fasen skall åka förbi o prata med göran i morgon o höra vad det var för bil...den var snygg iallafall..vad krockade han med.första gången sa dom att han voltade med bilen?...för på nyheterna sa dom ju att 2var döda men läser man på blocket så är det en som är död

döden kommer tillbaka
Mackanol
11 februari 2008 · 2 079 Inlägg

Mortalis skrev:

vaughn skrev:

Mortalis skrev:
Anledningen till kraschen var ju föraren, så honom tycker jag inte synd om, snarare hans passagerare som inte kan påverka idiotens körstil. Det är trots allt "vinter" och han körde inte lite över hastighetsgränsen tydligen...

hur kan du tänka så?

därför att det var i samband me att snuten jaga dom som de volta runt, så uppenbarligen var de väldigt sunda och fina människor...kom ju inte direkt från någon stadsdel fylld med helgon, så nåt jävla fuffens hade de ju gjort

det kan man ju tänk asig eftersom att polisen jagade dom

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
11 februari 2008 · 938 Inlägg

Ser som sagt ut att vara en audi C4 modell, troligen en 100/S4...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Rylander
11 februari 2008 ·

Maizer skrev:
http://www.garaget.org/?car=68948
Borde vi ju kunna stryka. Krocken var vid halv fyra tiden enligt AB och han har varit inloggad vid 18.30..
Tragiskt iaf.

Bilen kanske va stulen ? bara en tanke tongue

Urkas Kräsen grafiker
12 februari 2008 · 1 775 Inlägg

Maizer skrev:
http://www.garaget.org/?car=68948
Borde vi ju kunna stryka. Krocken var vid halv fyra tiden enligt AB och han har varit inloggad vid 18.30..
Tragiskt iaf.

Bilen kan ha varit utlånad osv också. För lixom, hur många svarta 100/s4or med exakt såna fälgar finns det i det området? Visst, chansen finns, men speciellt stor är den ju iiinte.

Whine whine!
Hee-Maan
12 februari 2008 · 3 113 Inlägg

fall det skulle vart en polis jakt så skull det väl ha stått.. i detta fall är inte polisen inte ens nämnd, all information kommer från räddningstjänsen.

Semper Fi
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang