Norrbotten

Mobban
29 mars 2005 · 83 Inlägg

Ytterliggare en Lulebo checkar in här....Kanske dags för en träff här uppe i norr? Börjar ju bli torra vägar nu.....bara snön kunde gett fan att falla inatt..; )
Kanske man kan passa på att kolla om det är nån mer som pluggar på universitetet här?

Mobban
29 mars 2005 · 83 Inlägg

Garagehyra i den här stan verkar omöjligt.....har jagat det i ett år nu, men utan lycka....Fått nys om ett i Älvsbyn, men en bit att fara... : )

Kösworth medlem
29 mars 2005 · 412 Inlägg

Vars i Älvsbyn? Skriv in en rad ifall du inte ska ha det///krille

Mvh Krille
Projekt Supra MKIV Singel Turbo
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=259824
Toyota Supra MKIV "Reaper" (1993)
Mobban
29 mars 2005 · 83 Inlägg

Tjena! Kösworth!
Ska kolla, är en på jobbet som har sin bil där, han är från Älvsbyn....Men ska kolla emd han i veckan, så återkommer jag till dig när jag fått reda på nåt, simma lugnt!

Till alla er andra, ang snack om träff. Inte för att jag vet vad vädret ska bli till helgen, men skulle man inte kunna köra en liten enkel samling på lördag ex? Kanske samlas vid 15 tiden, på parkerinegn utanför max? En ide, kom gärna med egna förslag och ideer!

Thomas

Ahlman
29 mars 2005 · 22 Inlägg

Mobban skrev:
Till alla er andra, ang snack om träff. Inte för att jag vet vad vädret ska bli till helgen, men skulle man inte kunna köra en liten enkel samling på lördag ex? Kanske samlas vid 15 tiden, på parkerinegn utanför max? En ide, kom gärna med egna förslag och ideer!

Thomas

Blir det inte lite kort varsel på en sådan.. (sägs mest för att jag inte kan komma i helgen) hehe

Men det är helt rätt bara dra ihop nå meeting nu när solen börjar titta fram..

Mobban
29 mars 2005 · 83 Inlägg

Ok, kanske det, emn tänkte mest på att jag var ledig den helgen... ; )
Men om vi bestämmer ett datum, plats och tid, runt två veckor framåt, så borde väl folk hinna fixa lite ledigt tills dess? Kom med förslag......Sen kan man ju ha fasta möten, säg, varannan torsdag ex, då man samlas, snackar lite skit osv......
Men som sagt, säg en palts och tid, så ska jag göra allt för att komma dit, emn inte nästa heög, då jobbar jag... : )

Attenator
29 mars 2005 · 404 Inlägg

Tjenare tjenare, jag är ju ursprungligen från umeå och bilen står ju där men pluggar i luleå. Dra gärna ihop nån träff här uppe så ska jag nog se till att pallra mig hit med henne.

BMW 2002 (1972)
Fixxen Bilgalen
29 mars 2005 · 50 Inlägg

Mobban skrev:
Ok, kanske det, emn tänkte mest på att jag var ledig den helgen... ; )
Men om vi bestämmer ett datum, plats och tid, runt två veckor framåt, så borde väl folk hinna fixa lite ledigt tills dess? Kom med förslag......Sen kan man ju ha fasta möten, säg, varannan torsdag ex, då man samlas, snackar lite skit osv......
Men som sagt, säg en palts och tid, så ska jag göra allt för att komma dit, emn inte nästa heög, då jobbar jag... : )

Tjenare...

Detta låter som en bra idé detta,
men ta det "lite" lugnt nu så man hinner flytta ner först, wink

Mvh,

Mobban
29 mars 2005 · 83 Inlägg

Jasså, pluggar du på universitetet? Vad läser du då? jag läser andra året till bilsystemingenjör.
Men hur ser det ut för alla er där ute i Luleå området, när passar för er en träff, och nån som har någon bra ide på vars man kan samlas?

Thomas

Attenator
29 mars 2005 · 404 Inlägg

Första året, blir nog civilare i maskinteknik till slut. jag läser ju arena, har en hel del klasskompisar som ska läsa bilsystem.

Angående tid för träff har jag inga särskilda åsikter då jag knappast hinner ta upp min bil till något än på ett tag, de är en del som ska fixas, diffen ska i m.m... men det går väl alltid att träffas nere vid brasseriet om man vill ha uppmärksamhet, annars är det väl ute vid storheden om man vill ha det mer diskret... finns väl ganska gott om plats på båda ställena

BMW 2002 (1972)
Mobban
29 mars 2005 · 83 Inlägg

Arena? Aldrig AITF väl? ; )

Attenator
29 mars 2005 · 404 Inlägg

självklart, vad ska man annars gå här uppe? smile

BMW 2002 (1972)
Mobban
29 mars 2005 · 83 Inlägg

Misstänkte det.....Visst hade du nån polare som hade en höjd Blazer också? Det var jag som phöste runt er i alla fall.... : )

Attenator
30 mars 2005 · 404 Inlägg

Jepp jepp, johan och jag bor i samma lägenhet. Han jobbar för fullt med blazern nu men den blir nog inte klar förrän nästa vinter, för mkt jobb och för lite pengar, som vanligt...

Kopplade aldrig att det var du thomas:)

BMW 2002 (1972)
Mobban
30 mars 2005 · 83 Inlägg

Det tar lite tid ibland....Tog ett tag innan jag kom på vem det var jag snackade med också....Har ju bytt bil sen nolle p dessutom....Ajden tog ju över gammelvolvon, men var inte orolig, står en ny 142 på gården, den här gången inköpt för 2500.....Dyra bilar.. : )
Men du får väl lov att dra upp pärlan som amn hört om sen, blir ni kvar i Lule över sommaren förresten?

airam
30 mars 2005 · 390 Inlägg

såg ni snacka om nån träff..
vore skitkul om de gick o ordna men gärna mer in mot sommaren då..
såg även ni snacka skola i lule.. ja har då sökt in på arena nu och har tänkt gå bilsystem.. få se va de blir smile

Ford Mustang Mach I "Pappas bil" (1973)
Mobban
30 mars 2005 · 83 Inlägg

Det låter bra det.....Fast till hösten blir jag inte phösare, men kan lova från säkra källor att det blir shyssta phösare till hösten med... : )

Alakangas
5 april 2005 · 7 Inlägg

Boden här

----------------------------------------------------------------!
Ahlman
8 april 2005 · 22 Inlägg

Kan ju vara ett alternativ att synka lite med det här..
Inget bestämt ännu men det spånas ju iaf..

http://www.nordicaudi.com/php/forum/sho … d&sb=5

Senast redigerat av Ahlman (8 april 2005)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang