Volvos värsta modell?

Okim Dra mig i draken!!!
23 februari 2008 · 616 Inlägg

Volvo har gjort många värsta "fulaste"  volvo daff?? va fna var det tongue volvo 340-360 öhh hmmm
volvo 164 va kan man säga snyggful lite maistätisk men  endå inte kan inte sätta fingret på vad det är...

80 talet volvo bra men audin  bättre  S1an slog allt Imsa 80 in alllt på asfalt

måste säga att volvo har trotts sina fula ideer lyckats övertala svenska folket o övrgia världen att volvo kanske inte e snyggast men  bland dom säkraste kanske är det osm gjort att volvo är där dom är idag ?

det är först nu på senare tid som volvo verkligen har lyckats göra volvon lite stilrenare mjukare linjer o allmänt ögon fallande

men den "sista" volvon rullade av bandet -98 (rätta mig) då sissta modellen av  v90  rullades av bakhjusdriften las på hyllan o volvo börja krångla med framhjuldrfit....

lite ute o spårar från tråden men ville  ha sagt smile dont kill me now please

Senast redigerat av Okim (23 februari 2008)

Mvh// Okim // Jocke
Pikey
23 februari 2008 · 2 283 Inlägg

Vad jag läst så förstår jag det som om du ska välja Volvos värsta modell enligt oss.

Skulle jag köpa en Volvo skulle det vara S40 T4, det är den enda bilen Volvo gjort som jag ser något sportigt i och framförallt inte kostar en förmögenhet.
Alla andra är ju skitstora typ som en A6 sedan...

R.I.P. Michael Jackson!
Opelmadness German cars, quality and beyond
23 februari 2008 · 8 197 Inlägg

Overmann skrev:
Kan ju inget annat göra än att hålla med angående Volvo 242 Grupp-A. Den spöade ju tom 635an vid ett par tillfällen! ^ ^

Den spöade mer än 635:an på sin tid. smile Vann ju en hel del. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Thiger_84
23 februari 2008 · 509 Inlägg

Om du tvunget ska välja mellen v70 å s40 så köp dig en s40, gärna en nyare fas2. Dom e ganska snygga å de går å få fart på dom.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang