nätpedofiler.

Rushman Evolution Garage
20 februari 2008 · 1 299 Inlägg

När en kille i duschen tappar tvålen... plocka inte upp den!

Sky´s the limit...
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
20 februari 2008 · 1 300 Inlägg

Fan vad äckligt. Jävla äckelgubbar! Jag blir så förbannad..!

I do it my way
Urkas Kräsen grafiker
20 februari 2008 · 1 775 Inlägg

En tjejkompis satt på msn hemma hos mig för några år sen och lyckades få en liten pedofil på sig. Bara det att jag satte mig framför tangentbordet då. Lite småskoj att skälla ut den jäveln efter att han hade kommit i webcammen. ;P Dock så följde jag aldrig upp det nåt mer. Borde egentligen plockat hans ip o polisanmält honom. Men det var några år sen o jag tänkte inte direkt på sånt då tyvärr.

Whine whine!
John87 Stolt Volvoägare
20 februari 2008 · 4 913 Inlägg

För att hålla igång diskussionen så kan jag slänga ut en fråga.

Vad definerar en nätpedofil?
En man som sitter hemma och runkar åt bilder på småtjejer på nätet, eller en som letar upp unga tjejer (vi får väl anta att dom är under 15år iaf, fast vart går gränsen?) och stämmer träff med dom för att sexuellt utnyttja dom?
Eller är båda nätpedofiler?

Kanske bara är den senare som är nätpedofilen eftersom han, till skillnad från den första, faktiskt träffar tjejerna.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
richardoo290 VOLVO for life..
20 februari 2008 · 2 113 Inlägg

John87 skrev:
För att hålla igång diskussionen så kan jag slänga ut en fråga.

Vad definerar en nätpedofil?
En man som sitter hemma och runkar åt bilder på småtjejer på nätet, eller en som letar upp unga tjejer (vi får väl anta att dom är under 15år iaf, fast vart går gränsen?) och stämmer träff med dom för att sexuellt utnyttja dom?
Eller är båda nätpedofiler?

Kanske bara är den senare som är nätpedofilen eftersom han, till skillnad från den första, faktiskt träffar tjejerna.

ja tror dom flesta i de pogrammet länge suttit hemma vid datan o dratt sig en tarzan till barn,
och så kom deras chans nu i verkligheten då dem i pogrammet "tjatar" dit personen i fråga.

så.. ja tycker dem alla är lika sjuka.. och ja tror nog de finns fler av dem än va ni kan ana... tyvärr..

turbos4
20 februari 2008 · 369 Inlägg

Jag skulle säga båda, den värsta är ju förstås den som utnjutjar och träffar dem, men han som sitter o rukar till bilder gör felet att han köper antagligen bilderna på nätet, då visar han att intresset finns och då lägger fler sider upp nya bilder, och för att lägga upp nya bilder måste de utnjutja fler små flickor, så båda är fel, väldigt fel!

Avant för varje slant.
Natural
20 februari 2008 · 431 Inlägg

Vad är man om man runkar till garaget.org då? hmm

turbos4
20 februari 2008 · 369 Inlägg

Natural skrev:
Vad är man om man runkar till garaget.org då? hmm

HAHA, ja då e man en bilpedofil tongue, och bör söka hjälp tongue

Avant för varje slant.
John87 Stolt Volvoägare
20 februari 2008 · 4 913 Inlägg

Natural skrev:
Vad är man om man runkar till garaget.org då? hmm

Bilsexuell skulle jag vilja säga smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
HadesInFlames Legitimerad Hårdrockare
20 februari 2008 · 325 Inlägg

Isolering är ju inte bra för pedofiler, släpp in dem hos tunga förbrytare dvs "de hårda pojkarna" och låt de sköta det där. Innan de åker in kan man dock tatuera ordet pedofil i pannan på dem

Var som folk får man höra jämt. Varför?? Folk är det mest korkade som finns...
BMW 335i (2007)
Cerran Starter
21 februari 2008 · 98 Inlägg

Jag minns när vi fick internet hemma.. var väl 12-13 då. Och när man chattade då på internet ville ingen snacka med mig för att jag var så ung. Men uppger du nu på vilken chat-sida som helst typ att du är 12-13 så får du typ napp på direkten! Och språket d använder.. de skulle aldrig använda nå sånt till mig om d visste min riktiga ålder.. testade o ange den åldern förut för en vän hade testat o ville bara se hur verkligheten såg ut o d skrämmer mig!

Germax
21 februari 2008 · 12 086 Inlägg

Det jag tycker är bra med USA och därmed skit i Sverige är att man får göra fällor för att få dit brottslingar. I Sverige kallas det för uppmaning till brott och är olagligt.

I Usa tar de massor med folk på det sättet, särskilt inom knark och horeri.

men Jag minns fan att Aschberg gjorde något liknande för länge sen, fast då va inte polisen inblandade men de utgav sig för o va hallicar till barn som de sedan bestämde träff med mm mm, och då tog på bar gärning och ställde massa frågor till. Men de vart ju aldrig tagna lr något.

Germax
21 februari 2008 · 12 086 Inlägg

HadesInFlames skrev:
Isolering är ju inte bra för pedofiler, släpp in dem hos tunga förbrytare dvs "de hårda pojkarna" och låt de sköta det där. Innan de åker in kan man dock tatuera ordet pedofil i pannan på dem

Jag vill inte lägga några moraliska värderingar om hur dåliga människor pedofiler är, men jag kan säga att pedofiler ligger i princip först i listan över hackkycklingar på fängelser, man ska va glad om man kommer ut levande. Lr iofs är de nog bättre o dö än att få styck varje dag.

Pedofiler och kvinnomisshandlare, det är de som har lägst machostatus och högst hackkycklinmg status.

Det är skillnad på pedofili och pedofili tycker jag, lightfarianten ska ha grava straff men jag tycker de ska skyddas i den grad att de placeras på säkra ställen. Den grövre varianten kan vi skjuta direkt tycker jag, ibland hör ma talas om fall man förundras hur sjuka människor kan va. Skjut skiten omgående.

Machin Fartmissbrukare
21 februari 2008 · 1 302 Inlägg

JapMax skrev:
Jag vill inte lägga några moraliska värderingar om hur dåliga människor pedofiler är, men jag kan säga att pedofiler ligger i princip först i listan över hackkycklingar på fängelser, man ska va glad om man kommer ut levande. Lr iofs är de nog bättre o dö än att få styck varje dag.

Har hört d där snacket i flera år å än har ja då aldri läst om någon som blivit dräpt i fängelset.. så tyvärr  e d nog mest snack...

JapMax skrev:
Det är skillnad på pedofili och pedofili tycker jag, lightfarianten ska ha grava straff men jag tycker de ska skyddas i den grad att de placeras på säkra ställen. Den grövre varianten kan vi skjuta direkt tycker jag, ibland hör ma talas om fall man förundras hur sjuka människor kan va. Skjut skiten omgående.

lightvarianten? finns d nån sån? har man en sexuell dragning till barn så tappar man allt människovärde i mina ögon , varför lägga ner en massa pengar på att skydda dom ... ja menar d e juh dom själv som sett till att dom måste ha skydd, inte ska mina skattepengar gå åt att skydda sånna svin (jo ja vet att d är så å att d förmodligen kommer å fortsätta vara så för all framtid , men d e min åsikt iaf) .

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Norde fotointresserad
21 februari 2008 · 2 307 Inlägg

Man blir ju förbannad av att se sånna här filmer.. vilka idioter det finns där ute alltså! sjuka människor..


Finns det inte nån svensk typ webradiokanal där dom ringer upp pedofiler å utger sig för att vara nån lite grabb typ och sen i slutet avslöjar att dom inte är den här grabben utan kommer att lägga ut allting på internet?

Thomas_945LTT
21 februari 2008 ·

Många här tycker att man ska skjuta dom...d tycker inte jag. D e ett alldeles för enkelt sätt för dom att slippa undan. Tycker istället att man kunde införa tvångskastrering. Å sen livstids fängelse i en isoleringscell. Utsätta dom för så mycket psykiskt lidande som bara e möjligt! Man kan slå en människa sönder å samman men kroppen går ju för d mesta att reparera. Ett ordentligt nedtryckt psyke e nästan omöjligt att reparera.

Kanse
21 februari 2008 · 1 120 Inlägg

känner bara ren HAT.. när jag hör eller läser ordet pedofil..

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
FireTraXX DFFL
21 februari 2008 · 9 020 Inlägg

JapMax skrev:

HadesInFlames skrev:
Isolering är ju inte bra för pedofiler, släpp in dem hos tunga förbrytare dvs "de hårda pojkarna" och låt de sköta det där. Innan de åker in kan man dock tatuera ordet pedofil i pannan på dem

Jag vill inte lägga några moraliska värderingar om hur dåliga människor pedofiler är, men jag kan säga att pedofiler ligger i princip först i listan över hackkycklingar på fängelser, man ska va glad om man kommer ut levande. Lr iofs är de nog bättre o dö än att få styck varje dag.

Pedofiler och kvinnomisshandlare, det är de som har lägst machostatus och högst hackkycklinmg status.

Det är skillnad på pedofili och pedofili tycker jag, lightfarianten ska ha grava straff men jag tycker de ska skyddas i den grad att de placeras på säkra ställen. Den grövre varianten kan vi skjuta direkt tycker jag, ibland hör ma talas om fall man förundras hur sjuka människor kan va. Skjut skiten omgående.

För ditt eget bästa så hoppas jag att du aldrig hamnar i fängelse.
För om du tror att det är precis som i amerikanska filmer så har du väldigt fel.
En pedofil kanske inte blir omtyckt men han blir aldrig mördad i ett svenskt fängelse.

Sluta titta på Prison Break och OZ...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
SwenssonGTI
21 februari 2008 · 358 Inlägg

Håller med FiretraXX där!

NJ_
21 februari 2008 · 2 118 Inlägg

fy fan alltså :S det finns nu sjuka människor..

D.i.l.l.i.g.a.f
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang