Någon som har tips på vart man ska fästa slutstegen?

Goose Mr2 for 2
21 december 2005 · 128 Inlägg

Har en 900 årsmod 1996. Nån som har nått bra tips?

//Goose
Kojloj
21 december 2005 · 458 Inlägg

Goose skrev:
Har en 900 årsmod 1996. Nån som har nått bra tips?

Ja du, inte så lätt när man inte vet hur det ser ut riktigt.. har du en stor låda till basen, hur mycket plats har du kvar o.s.v? helst hade det ju vart bra om du lagt in en bild på hur det ser ut i din bagage om det är där du har tänkt att ha det?

Själv håller jag på att höja mitt golv i bagaget så jag kan sänka ner mina 2 slutsteg big_smile..

Goose Mr2 for 2
21 december 2005 · 128 Inlägg

okey. Jo det är hyffsat stor låda. Har ju ingen bild på bagaget. aja så kan man ju också ta å göra. tongue

//Goose
Kojloj
24 december 2005 · 458 Inlägg

Goose skrev:
okey. Jo det är hyffsat stor låda. Har ju ingen bild på bagaget. aja så kan man ju också ta å göra. tongue

Bara till att regla upp där bak se till att prima eller måla skiten så det inte drar åt sig så mycket fukt.. Ta helst en liten tjockare skiva så slipper du ta så många reglar..

Lycka till!

Kirre
24 december 2005 · 2 122 Inlägg

går ju alltid att sätta kardborband (stavning?) på steget och i skuffen att sätta fast med funkar fint eller om du har klätt lådan kan det räcka med sånna band på steget

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen
Volvo 244 Turbo "Huwen" (1975)
Volvo 242 "Gyfen Goes 16V Turbo" (1975)
Volvo 245 "45an" (1990)
Kojloj
24 december 2005 · 458 Inlägg

Kirre skrev:
går ju alltid att sätta kardborband (stavning?) på steget och i skuffen att sätta fast med funkar fint eller om du har klätt lådan kan det räcka med sånna band på steget

Ja sant, men om man vill göra det lite mera exlusivt big_smile

nautiqu3
24 december 2005 · 37 Inlägg

Titta hur jag hade det i min bil... 900 det också. Plockade bara ut reservhjulet. är iof inte helt klart på bilderna, men det ger en idé. Annars kan du titta på jenscladius sida. Där finns det många idéer!

Kojloj
25 december 2005 · 458 Inlägg

nautiqu3 skrev:
Titta hur jag hade det i min bil... 900 det också. Plockade bara ut reservhjulet. är iof inte helt klart på bilderna, men det ger en idé. Annars kan du titta på jenscladius sida. Där finns det många idéer!

Det var inte så snyggt.. snyggare går att göra!

nautiqu3
25 december 2005 · 37 Inlägg

klart det går att göra snyggare. fast det ger en idé :]

Goose Mr2 for 2
3 januari 2006 · 128 Inlägg

mm tack så mycket, tål att kluras på de där. Ingen annan som har nån bra idé?

//Goose
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang