G&M Väghålningkit till Volvo 850

Volvo850T5_
8 mars 2008 · 15 Inlägg

Någon som vet om detta väghållningskitet är bra eller har någon erfarenhet om G&M Sortiment ?
http://gemotorsport.jetshop.se/ShowProd … rodID=2404

Tycker att priset var bra så jag undrar om det är något att ha big_smiletongue

Madhouse
8 mars 2008 · 1 079 Inlägg

Vet inte, många som kör med dom och är nöjda med tanke på priset, men vet att GEmotor har coilovers på väg in till 850 kanske kan vara värt att vänta på för några lappar extra iof men möjlighet att justera höjden. Enligt vad de säger så förväntar de sig en leverans inom snar framtid.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
Bamse940Ltt
9 mars 2008 ·

kör med sådana på min v70. dom är jag jätte nöjd med. presterar bra till det priset

Batta
9 mars 2008 · 1 353 Inlägg

jag kör med sånna på 325'an, och jag är helnöjd med dom smile
har setat där i ca 1 år nusnart, och är lika stumma som när jag monterade dem.

There's no replacement for displacement
BMW 528iAT (1998)
Tigerofsweden
9 mars 2008 · 1 231 Inlägg

har några polare som kör med det märket , funakr klockrent ...

marven
9 mars 2008 · 551 Inlägg

Har monterat det på crxen nu, får väl se hur bra de e, har dock bara hört positiva saker om dom..

You can't B serious, oh K
Ludds
9 mars 2008 · 329 Inlägg

Man får vad man betalar för, rätt mycket för pengarna tycker jag de är. Kanske en aning mjuka.

slutsats, inte i närheten av tex KONI men prisvärda och ett bra köpsmile

Rylander
9 mars 2008 ·

Har dom fjädrarna på min 850´sänker 60/40, ska man ha ner bilen mer blir det väl coilovers som gäller...

robbsan Robban
10 mars 2008 · 13 Inlägg

den refarenheten ja har av dom är sådär men de kanske bara e ja, har haft mina stötdämpare i 1,5 år nu på min bmw o efter ett år så började framdämparna o läcka, men ja fick nya de va inget snack. och nu ha bakdämparna börjat läcka me sad lite tråkigt. o då kör ja mest asfaltsvägar, men men de e ju billigt.

"man ser inte skogen för alla träd"
Johankp
6 april 2008 · 60 Inlägg

jag har precis inhandlat ett set till min 9-3.. har dock ej monterat dom än... tycker framdämparna är vääääldigt slappa sad man kan köra dom i botten utan nån kraft alls knappt.. utan fjädrarna då ska tilläggas.. men börjar fundera på om det verkligen e tanken att fjädrarna ska ta hela smällen...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang