18WOS HAULIN MED MM Lägg gärna upp bilder på era LASTBILAR i spelen!

Tha_Zack
14 juli 2008 · 190 Inlägg

Cebe_ skrev:
map skaru ha pologs beta 1.5 du kastar in filerna du får med i mods. Mapedits.zip och map.zip in i mods. De brukar stå i Readmes hur man gör också wink

Fattar inte riktigt hur jag ska göra.. Någon som kan förklara om man behöver ett program där man lägger in modsen?

Skulle vilja lägga in Europa kartan och sen lite nya lastbilar wink

"Svajande tomgång, avgasknallar och en ny luftmassemätare per år på en originalare, de e najs!" /Marcus "Mäki" Källström
Audi A4 1,8TQ "A4-S" (1995)
Munkens
15 juli 2008 · 349 Inlägg

Fiesta_Racing skrev:
spelet heter 18 wheels of stheel haulin cool

någon som har fett med pengar så man kan köpa en spejsad lastbil direkt. typ en scania eller något
en nu kostar ju 150000$ och för lasten får man ju bara betalt för 1000$roll

Kör lite maskintrailer och biltransporter så rullar pengarna in rätt så snabbt! Sen så är det bara att anställa lite chaufförer.

Anders "Munken" Jonsson
Lexus LS400, Datsun 200SX S110, Chevrolet Chevelle
Projekttråd Chevelle: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=181653
Mollllgan
15 juli 2008 ·

Munkens skrev:

Fiesta_Racing skrev:
spelet heter 18 wheels of stheel haulin cool

någon som har fett med pengar så man kan köpa en spejsad lastbil direkt. typ en scania eller något
en nu kostar ju 150000$ och för lasten får man ju bara betalt för 1000$roll

Kör lite maskintrailer och biltransporter så rullar pengarna in rätt så snabbt! Sen så är det bara att anställa lite chaufförer.

Hur fasen anställer man chaufförer??? Jag har köpt typ 10 st olika lastbilar uppgraderade osv osv men jag fattar ej hur man anställer folk??? Sen har jag köpt ett garage men inte fasen kan jag byta lastbil heller???

Nån som kan fixa en tutorial eller guide av nått slag???

Mvh

Klorin_Elvis Fetast i stan !!
15 juli 2008 · 991 Inlägg

Är inte så kunnig på datorer så jag undrar om man behöver någe speciellt program för att kunna spela det om jag laddar ner det på tpb ??  Mvh Den okunniga Emil smile

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Volvo 740 GL "KALSONGEN" (1987)
Felax
15 juli 2008 · 1 963 Inlägg

De va ju bara 330mb stort på thepiratebay? de är inte demo?

Men are not born - Men are made
Klorin_Elvis Fetast i stan !!
15 juli 2008 · 991 Inlägg

Felax skrev:
De va ju bara 330mb stort på thepiratebay? de är inte demo?

Det står ju att det är hela och inte demon  men jag vet inte alltså =/  Mvh Emil

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Volvo 740 GL "KALSONGEN" (1987)
Felax
15 juli 2008 · 1 963 Inlägg

Aae ja provade nu och det stod att de var en corrupt installation och att jag skulle använda original skivan hehe.. lättare att köpa spelet=)

Men are not born - Men are made
Schotttz
15 juli 2008 · 586 Inlägg

Kvällen är räddad! Direkt efter skiftet så ska jag hem å fixa det spelet big_smile

Munkens
15 juli 2008 · 349 Inlägg

_S40_ skrev:

Munkens skrev:

Fiesta_Racing skrev:
spelet heter 18 wheels of stheel haulin cool

någon som har fett med pengar så man kan köpa en spejsad lastbil direkt. typ en scania eller något
en nu kostar ju 150000$ och för lasten får man ju bara betalt för 1000$roll

Kör lite maskintrailer och biltransporter så rullar pengarna in rätt så snabbt! Sen så är det bara att anställa lite chaufförer.

Hur fasen anställer man chaufförer??? Jag har köpt typ 10 st olika lastbilar uppgraderade osv osv men jag fattar ej hur man anställer folk??? Sen har jag köpt ett garage men inte fasen kan jag byta lastbil heller???

Nån som kan fixa en tutorial eller guide av nått slag???

Mvh

Du svänger bara in på närmaste hotell, sen måste du köra tre körningar innan du kan anställa en till.

Och dina lastbilar står nog parkerade i det garaget som du började spelet på, men du kan få dina lastbilar fraktade till ditt andra garage eller andra parkeringsplatser.

Anders "Munken" Jonsson
Lexus LS400, Datsun 200SX S110, Chevrolet Chevelle
Projekttråd Chevelle: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=181653
Gotlands-sork
15 juli 2008 · 6 Inlägg

Cebe_ skrev:
jag har ett flertal scanior, Vilken modell sökes tongue

Alla Men helst en 164 580 Torped topline
big_smile

De som inte döda, de härda!
Tha_Zack
15 juli 2008 · 190 Inlägg

Tha_Zack skrev:

Cebe_ skrev:
map skaru ha pologs beta 1.5 du kastar in filerna du får med i mods. Mapedits.zip och map.zip in i mods. De brukar stå i Readmes hur man gör också wink

Fattar inte riktigt hur jag ska göra.. Någon som kan förklara om man behöver ett program där man lägger in modsen?

Skulle vilja lägga in Europa kartan och sen lite nya lastbilar wink

Någon som känner sig villig att förklara?

"Svajande tomgång, avgasknallar och en ny luftmassemätare per år på en originalare, de e najs!" /Marcus "Mäki" Källström
Audi A4 1,8TQ "A4-S" (1995)
Mollllgan
15 juli 2008 ·

Munkens skrev:

_S40_ skrev:

Munkens skrev:

Kör lite maskintrailer och biltransporter så rullar pengarna in rätt så snabbt! Sen så är det bara att anställa lite chaufförer.

Hur fasen anställer man chaufförer??? Jag har köpt typ 10 st olika lastbilar uppgraderade osv osv men jag fattar ej hur man anställer folk??? Sen har jag köpt ett garage men inte fasen kan jag byta lastbil heller???

Nån som kan fixa en tutorial eller guide av nått slag???

Mvh

Du svänger bara in på närmaste hotell, sen måste du köra tre körningar innan du kan anställa en till.

Och dina lastbilar står nog parkerade i det garaget som du började spelet på, men du kan få dina lastbilar fraktade till ditt andra garage eller andra parkeringsplatser.

Men va ska man göra på hotellet?? sover maninte bara där???
Mvh

Gotlands-sork
16 juli 2008 · 6 Inlägg

_S40_ skrev:

Munkens skrev:

_S40_ skrev:

Hur fasen anställer man chaufförer??? Jag har köpt typ 10 st olika lastbilar uppgraderade osv osv men jag fattar ej hur man anställer folk??? Sen har jag köpt ett garage men inte fasen kan jag byta lastbil heller???

Nån som kan fixa en tutorial eller guide av nått slag???

Mvh

Du svänger bara in på närmaste hotell, sen måste du köra tre körningar innan du kan anställa en till.

Och dina lastbilar står nog parkerade i det garaget som du började spelet på, men du kan få dina lastbilar fraktade till ditt andra garage eller andra parkeringsplatser.

Men va ska man göra på hotellet?? sover maninte bara där???
Mvh

Efter 3 levererade körningar. så svänger du in på hotel där du även har vågstationer. När du (chekar in på hotellet) så under den rutan kommer det komma upp en chaufför som du anställer. Sedan om du inte har någon lastbil så går du in på ORDER TRUCK, och beställer en. (Gör det tidigt för det tar ett tag innan den anländer till ditt garage). Sedan går du till MANAGE CONTRACT, Där ser du massa företag dem företag du kört för kan du göra ett contract hos. Så klicka på ett av dessa företag. Så ser du i den andra rutan ner till vänster vad företaget acseptera för olika trailar, Sedan går du tillbaka och ORDER TRALER. när den har anlänt till ditt garage. så går du tillbaka Till MANAGE CONTREACT och letar upp det företag du valt och trycker på CREATE CONTRACT, Där kommer det upp tre rutoo DRIVER,TRUCK och TRAILER där trucker du på ASSIGN och hämtar chauför och lastbil och trailer I ditt Garage, Det gör inget om man är ute i god tid och beställer TRUCK och TRAILER, Hoppas att det kan hjälpa dig, och ursäkta min dåliga svenska är ju från gotland!

De som inte döda, de härda!
Schotttz
16 juli 2008 · 586 Inlägg

Har inte dessa förbaskade lastbilar GPS? Hittar ju inte alls vart jag ska, sedan tycker jag att det verkar ganska svårtkört... bilarna tutar hela tiden på mig tongue

Silverbilar Avstängd
16 juli 2008 · 159 Inlägg

IDIOT TRÅKIG TRÅD

LÅSER

AUDI_NÖRD
16 juli 2008 · 207 Inlägg

Silverbilar skrev:
IDIOT TRÅKIG TRÅD

LÅSER

Eller inte wink

QUATTRO = De ä bar å åk
Cebe_
16 juli 2008 · 27 Inlägg

Varför låsa? De finns ingen Torped topline 164l 580, Finns bara en 124l 470 hmm

Överdrivet ska de inte va!
Mollllgan
17 juli 2008 ·

Gotlands-sork skrev:

_S40_ skrev:

Munkens skrev:

Du svänger bara in på närmaste hotell, sen måste du köra tre körningar innan du kan anställa en till.

Och dina lastbilar står nog parkerade i det garaget som du började spelet på, men du kan få dina lastbilar fraktade till ditt andra garage eller andra parkeringsplatser.

Men va ska man göra på hotellet?? sover maninte bara där???
Mvh

Efter 3 levererade körningar. så svänger du in på hotel där du även har vågstationer. När du (chekar in på hotellet) så under den rutan kommer det komma upp en chaufför som du anställer. Sedan om du inte har någon lastbil så går du in på ORDER TRUCK, och beställer en. (Gör det tidigt för det tar ett tag innan den anländer till ditt garage). Sedan går du till MANAGE CONTRACT, Där ser du massa företag dem företag du kört för kan du göra ett contract hos. Så klicka på ett av dessa företag. Så ser du i den andra rutan ner till vänster vad företaget acseptera för olika trailar, Sedan går du tillbaka och ORDER TRALER. när den har anlänt till ditt garage. så går du tillbaka Till MANAGE CONTREACT och letar upp det företag du valt och trycker på CREATE CONTRACT, Där kommer det upp tre rutoo DRIVER,TRUCK och TRAILER där trucker du på ASSIGN och hämtar chauför och lastbil och trailer I ditt Garage, Det gör inget om man är ute i god tid och beställer TRUCK och TRAILER, Hoppas att det kan hjälpa dig, och ursäkta min dåliga svenska är ju från gotland!

Tjenna inga probs med din svenska.. big_smile
Tack för hjälpen nu blir de lite roligare o spela när man fattar lite av spelet med=)

Mvh

Fartsyndare Pro detailer
17 juli 2008 · 417 Inlägg

Ja denna tråden har varkligen varit kanon för att fatta hur spelet funkar, nu är det bara ens självdiciplin som avgör hur länge man blir sittande om dagarna.

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
Cebe_
17 juli 2008 · 27 Inlägg

Jepp, Jag hoppas jag har hjälpt nån me big_smile

Överdrivet ska de inte va!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang