18WOS HAULIN MED MM Lägg gärna upp bilder på era LASTBILAR i spelen!

Explosiv_Tomte
17 juli 2008 · 195 Inlägg

Äntligen fick jag spelet installerat! Nu jävlar ska här moddas och köras!!

- Varför slå runt med polarna, när man kan slå runt med en A-klass?
Klorin_Elvis Fetast i stan !!
17 juli 2008 · 991 Inlägg

Jag laddade ner en demo men den hackade bara fram på min dator sad   har jag för dålig dator då med andra ord ??? Jag kollade vad som behövdes i ram minne och hur mycket det var tvungen att vara ledigt och så vidare och allt som stod har jag  så jag fattar ingenting hmm MVH En besviken Klorin_Elvis

Senast redigerat av Klorin_Elvis (17 juli 2008)

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Volvo 740 GL "KALSONGEN" (1987)
Mollllgan
17 juli 2008 ·

Klorin_Elvis skrev:
Jag laddade ner en demo men den hackade bara fram på min dator sad   har jag för dålig dator då med andra ord ??? Jag kollade vad som behövdes i ram minne och hur mycket det var tvungen att vara ledigt och så vidare och allt som stod har jag  så jag fattar ingenting hmm MVH En besviken Klorin_Elvis

Vad stod det och vad har du för dator???

Mvh

Om det spelet laggar så lär din dator vara ganka föråldrad... Känns ju som om det flyter på lika fint som ex Harpan, Ms röj osv osv,,

Senast redigerat av _S40_ (17 juli 2008)

Klorin_Elvis Fetast i stan !!
17 juli 2008 · 991 Inlägg

_S40_ skrev:

Klorin_Elvis skrev:
Jag laddade ner en demo men den hackade bara fram på min dator sad   har jag för dålig dator då med andra ord ??? Jag kollade vad som behövdes i ram minne och hur mycket det var tvungen att vara ledigt och så vidare och allt som stod har jag  så jag fattar ingenting hmm MVH En besviken Klorin_Elvis

Vad stod det och vad har du för dator???

Mvh

Om det spelet laggar så lär din dator vara ganka föråldrad... Känns ju som om det flyter på lika fint som ex Harpan, Ms röj osv osv,,

Jag har en Dell Dimension 8100 
Och jag kollade upp mina systemegenskaper  :   
                                                                       System: Microsoft windows XP
                                                                       Proffessional version 2002  servicepack 2

                                                                       Dator: Intel(R) Pentium(R)  4CPU  1400MHz   1,4GHz 
                                                                                 384MB RAM


Säger det något dåligt om min dator ??   Mvh Emil

Senast redigerat av Klorin_Elvis (17 juli 2008)

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Volvo 740 GL "KALSONGEN" (1987)
Schotttz
17 juli 2008 · 586 Inlägg

Klorin_Elvis skrev:
Jag laddade ner en demo men den hackade bara fram på min dator sad   har jag för dålig dator då med andra ord ??? Jag kollade vad som behövdes i ram minne och hur mycket det var tvungen att vara ledigt och så vidare och allt som stod har jag  så jag fattar ingenting hmm MVH En besviken Klorin_Elvis

Hackar för mig med. Och min dator ska nog inte vara för dålig presantda i för det spelet tycker jag..

CPU: 3.0Gzh
Ram: 1gb
Hdd: 320gb
Gfx: Gefroce 7200GS 32 eller om det var 64mb eller mer... vettifan men mer krävnade spel fungerar utan att det ska hacka iallafall.......

Ändå hackar det? Sänkte grafiken på spelet rejält, samt ändrade upplösningen för skärmen, och då hackade det iaf mindre.. känndes det som iaf. Trist med kass grafik =/

Senast redigerat av SpotniX (17 juli 2008)

Explosiv_Tomte
17 juli 2008 · 195 Inlägg

Mitt laggar också extremt, fastän min dator är högt över minimikraven. GTA SA och CS går dock att spela utan att det laggar överhuvudtaget.

CPU: 2.96 GHz
Ram: 1024mb
HDD: 500Gb
Grafik: ATI Radeon Express 1100 128mb

- Varför slå runt med polarna, när man kan slå runt med en A-klass?
Schotttz
17 juli 2008 · 586 Inlägg

Det måste ju bero på något annat... Kan ju inte vara datorerna tycker jag iaf.
Mer krävande spel än detta flyter på som det ska..

Ingen som har något ide?

Mollllgan
18 juli 2008 ·

Systemegenskaper enligt Fodralet..big_smile

Minimum Requirements

Pentium:4 1,4 Ghz or 100% compatible, 256 Mb ram, 540 Mb HD
Space,64 Mb AGP Directx 9 T&L
compatible video accelerator card Directx 9,0c or later

Kan ju även gå in på

www.canyourunit.com och kolla om spelet finns med i den listan för att få fram systemegenskaper.
Som sagt dessa jag har skrivit upp här är enl tillverkare.

Mvh

Mollllgan
18 juli 2008 ·

Explosiv_Tomte skrev:
Mitt laggar också extremt, fastän min dator är högt över minimikraven. GTA SA och CS går dock att spela utan att det laggar överhuvudtaget.

CPU: 2.96 GHz
Ram: 1024mb
HDD: 500Gb
Grafik: ATI Radeon Express 1100 128mb

Ska den klara 18 wos iaf:lol:

Sj hör jag följande.

Cpu: 3,20 Ghz
Ram: 2048 Mb
Hdd: 580 Gb
Grafik: NVIDIA GeForce 8800 Ultra.

Kan ju säga att mitt kan lagga ibland men inte hela tiden.

Mvh

Explosiv_Tomte
20 juli 2008 · 195 Inlägg

Nu fungerar spelet för mig, laddade ner lite nya drivrutiner.

Cruisade på motorvägen i 120 med en Volvo F12, fick fortkörningsböter trots att alla andra bilar och lastbilar körde om mig.

Senast redigerat av Explosiv_Tomte (5 augusti 2008)

- Varför slå runt med polarna, när man kan slå runt med en A-klass?
Gotlands-sork
20 juli 2008 · 6 Inlägg

Någon som har en sida med moddar till detta spel, söker efter en fjärr bil med dolly. Scania helst men de går med volvo med!

De som inte döda, de härda!
bmx
31 augusti 2008 · 7 100 Inlägg

ingen här som spelar euro truck simulator?
där får man köra scania,volvo,renault mercedes mm!
dock så är det svårare än 18 wheels,men roligare smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
EckeHolmgren T5 & R Fantast
1 september 2008 · 1 279 Inlägg

har du svenska verisionen om den har kommmit ut jag har tyska verisionen det suger tkr jag då det är på tyska big_smile

bmx skrev:
ingen här som spelar euro truck simulator?
där får man köra scania,volvo,renault mercedes mm!
dock så är det svårare än 18 wheels,men roligare smile

Erik H
christofferedil Yellow bug!
2 september 2008 · 1 640 Inlägg

http://i36.tinypic.com/263wvvo.png

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Skusty
2 september 2008 · 22 Inlägg

Hade gärna skrytit med mina mods som jag byggt. wink (Dvs inte laddat ner) Men pici.se är nere. Men såfort det kommer upp igen så slänger jag upp ett par bilder.

Lozinmust "Unloaded"
17 oktober 2008 · 1 557 Inlägg

http://www.rlslog.net/euro-truck-simulator-reloaded/ <-- Euro Truck Simulator kanske vore något? Jag håller på att installera som jag skriver så jag vet ej om det är en bra simulator än men testa det iaf.

"When innovation meets passion!"
EckeHolmgren T5 & R Fantast
17 oktober 2008 · 1 279 Inlägg

har spleat det är skit ku lbig_smile

Mechanimal skrev:
http://www.rlslog.net/euro-truck-simulator-reloaded/ <-- Euro Truck Simulator kanske vore något? Jag håller på att installera som jag skriver så jag vet ej om det är en bra simulator än men testa det iaf.

Erik H
EckeHolmgren T5 & R Fantast
17 oktober 2008 · 1 279 Inlägg

har spleat big_smile

Mechanimal skrev:
http://www.rlslog.net/euro-truck-simulator-reloaded/ <-- Euro Truck Simulator kanske vore något? Jag håller på att installera som jag skriver så jag vet ej om det är en bra simulator än men testa det iaf.

Erik H
Loefgren Trucker
23 november 2008 · 70 Inlägg

hur fan vet man vars man ska köra då? kartan har ja uppe men åt vilket håll ska man?

Explosiv_Tomte
26 december 2008 · 195 Inlägg

Har nu laddat ner en Volvo 850 bland alla lastbilar bara för skojs skull. Problemet är den går lika sakta som en lastbil (100kmh). Vad måste jag ändra för att bilen ska gå fortare?

- Varför slå runt med polarna, när man kan slå runt med en A-klass?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang