Låt era bilar va !

SKytrax
23 december 2005 · 108 Inlägg

i 90 % av fallen här på garaget så ser era bilar ut som skit när ni har vart på dom ! varför grejar ni med dom när ni saknar kunskap ? det är tråkigt att se en sprillans ny jäkla bmw tex med ett hemma byggt ljudsystem som består av en sönder spelad pyramidbas och två öl burkar som bas reflex rör !  Skärpning!

Och sedan dessa bilder , man börjar funderar på om det är lunarstorm man kommer in på varje gång ! , bara massa fjoller som lägger ut bilder på sina tjejer och rövar  , och inte bilar / Mvh smile

Psychotic Brum säger bilen.
23 december 2005 · 394 Inlägg

öhh shysst inställning? du verkar ju styla sönder din bmw ganska friskt oxå???
Om en bil ser ut som skit eller är väll upp till betraktarens ögon?
angånde lunar bilderna så kan jag väll hålla med.. men jag tycker inte det är något större problem så länge det är bilen som är i focus och kanske bara en bild på ägaren...

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)
mrcelica
23 december 2005 · 1 639 Inlägg

Haha... Går du omkring och skäller på tjejerna som poserar vid bilar på tillställningar som Bilsportmässan oxå ?

Och huvusaken är väll att de som håller på och bygger ljud gillar det dom håller på med, alla kan inte göra proffsinstallationer !

Håller dock med om att vissa "" ägare "" skämmer ut sig genom att lägga ut bilar som inte är deras, och en del förser sina bilar med drömsiffror osv, där har vi äkta lunardudes.
Som killen med sin E36 med 350 hk och Turbo, efter tjat om att folk ville se hans motorrum så lade han in en bild där det uppenbarligen var en kompressor på bilden och nästföljande bild visar ett löst kitt med turbo, nämner inte namnet här..... Ett exempel bland många ! Ett märke utskiljer sig markant när det gäller sådana fånigheter har jag märkt smile

P.S Är bilder på oljiga vevlager bättre ? Smaken är som baken tongue

( . y . ) GOD JUL !!!

Senast redigerat av mrcelica (24 december 2005)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
bjoetty Type R
23 december 2005 · 368 Inlägg

lol patetiskt

Honda is the shit!
NoIQ
23 december 2005 · 69 Inlägg

Ska jag skratta eller gråta? big_smile Skämt å sido.. Det finns bilder med tjejer som ligger på huven men ingenting som stör mej... Det är ju JUL big_smilebig_smilebig_smile God Jul och Gott Nytt År!!!!!

SKytrax
23 december 2005 · 108 Inlägg

mrcelica skrev:
Haha... Går du omkring och skäller på tjejerna som poserar vid bilar på tillställningar som Bilsportmässan oxå ?

Och huvusaken är väll att de som håller på och bygger ljud gillar det dom håller på med, alla kan inte göra proffsinstallationer !

Håller dock med om att många "" ägare "" skämmer ut sig genom att lägga ut bilar som inte är deras och förse dem med drömsiffror osv, där har vi äkta lunardudes.
Som killen med sin E36 med 350 hk och Turbo, efter tjat om att folk ville se hans motorrum så lade han in en bild där det uppenbarligen var en kompressor på bilden och nästföljande bild visar ett löst kitt med turbo, nämner inte namnet här..... Ett exempel bland många ! Ett märke utskiljer sig markant när det gäller sådana fånigheter har jag märkt smile

P.S Är bilder på oljiga vevlager bättre ? Smaken är som baken tongue

( . y . ) GOD JUL !!!

tjejer på bilsports mässor är en annan sak , eftersom dom är betalda för att stå där å se fina ut vid bilen !  men att lägga ut bilder på massa människor som inte ens har nått med bilen å göra tycker ja är meningslöst , detta är ju en sida där folk med intresse för bilar ska samlas och lägga ut bilder på sina BILAR  å inte nån lunar community  , mvh smile

mrcelica
23 december 2005 · 1 639 Inlägg

Jo visst är det fel att läga ut bilder som inte har något med bilen att göra, men de som jag har sett visar ju oftast flickvänner eller "ägarinnor" och om dom syns vid bilen så fattar jag inte vad som är lunar över det ? Visst ska bilen vara huvudmotivet men det är det väll oftast med ?!?
Och om en kvinnlig eller manlig ägare har en bild på sig själv så kan det  väll knappast störa tycker jag...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
SKytrax
23 december 2005 · 108 Inlägg

mrcelica skrev:
Jo visst är det fel att läga ut bilder som inte har något med bilen att göra, men de som jag har sett visar ju oftast flickvänner eller "ägarinnor" och om dom syns vid bilen så fattar jag inte vad som är lunar över det ? Visst ska bilen vara huvudmotivet men det är det väll oftast med ?!?
Och om en kvinnlig eller manlig ägare har en bild på sig själv så kan det  väll knappast störa tycker jag...

Kej men då har du fattat vinken med det hela iaf ! smile  Mvh

Maizer
23 december 2005 ·

Jag tycker din bil faktiskt ser förjävlig ut, du är nog inte rätt person att slänga upp en sån här tråd. Bara min åsikt:)
God Jul!

SKytrax
23 december 2005 · 108 Inlägg

Maizer skrev:
Jag tycker din bil faktiskt ser förjävlig ut, du är nog inte rätt person att slänga upp en sån här tråd. Bara min åsikt:)
God Jul!

haha ja det är ju bra att du SER hur min bil ser ut me på bilderna smile har ju ffs en bild på den när den inte ens är färdig ! du ser väll själv att jag har motorn i 1000 delar ?  kanske inte den bästa bilen å köra runt me på stan precis nu !

vissa tänker ju inte för långt smile  Mvh /

MarcusL #2573
24 december 2005 · 1 489 Inlägg

mrcelica skrev:
Haha... Går du omkring och skäller på tjejerna som poserar vid bilar på tillställningar som Bilsportmässan oxå ?

Och huvusaken är väll att de som håller på och bygger ljud gillar det dom håller på med, alla kan inte göra proffsinstallationer !

Håller dock med om att vissa "" ägare "" skämmer ut sig genom att lägga ut bilar som inte är deras, och en del förser sina bilar med drömsiffror osv, där har vi äkta lunardudes.
Som killen med sin E36 med 350 hk och Turbo, efter tjat om att folk ville se hans motorrum så lade han in en bild där det uppenbarligen var en kompressor på bilden och nästföljande bild visar ett löst kitt med turbo, nämner inte namnet här..... Ett exempel bland många ! Ett märke utskiljer sig markant när det gäller sådana fånigheter har jag märkt smile

P.S Är bilder på oljiga vevlager bättre ? Smaken är som baken tongue

( . y . ) GOD JUL !!!

Jo såg den jag också ! Dock är han avstängd nu verkar det som ? Han hette "500hk" här på forumet, kanske tänker på samma person..

Dum människa det där big_smile

GOD JUL !

//Marcus

• Även den starka måste ta i när han skiter
mrcelica
24 december 2005 · 1 639 Inlägg

Kanske han hette ja... smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
MarcusL #2573
24 december 2005 · 1 489 Inlägg

mrcelica skrev:
Kanske han hette ja... smile

Skrev ett antal inlägg på hans bil. Det stog BMW 325i i rubriken och sen så stog det 325hk i en turbolös bil och sen påstog han att den var turbokonverterad. Sen så la han upp en bild på "sitt" motorrum. Man såg ju klart och tydligt att det inte var hans motor ! Fattar inte varför man gör så ? Varför inte bara lägga in hur många hästar man har istället för och slå till med 350hk, då kan ju lika väl jag skriva 700hk på min slösaab men det skulle ju bara vara töntigt. Och han påstog att han var 23 dessutom. Då är det nåt som INTE stämmer..

Men jaja nu är han väck iaf ! Tack för det !

//Marcus

Senast redigerat av MarcusL (24 december 2005)

• Även den starka måste ta i när han skiter
anderzohn bilbytarkung
24 december 2005 · 196 Inlägg

SKytrax skrev:
i 90 % av fallen här på garaget så ser era bilar ut som skit när ni har vart på dom ! varför grejar ni med dom när ni saknar kunskap ? det är tråkigt att se en sprillans ny jäkla bmw tex med ett hemma byggt ljudsystem som består av en sönder spelad pyramidbas och två öl burkar som bas reflex rör !  Skärpning!

Och sedan dessa bilder , man börjar funderar på om det är lunarstorm man kommer in på varje gång ! , bara massa fjoller som lägger ut bilder på sina tjejer och rövar  , och inte bilar / Mvh smile

ska bli roligt och se din bil sen

sponsor:
RUDSKOGA BIL&DÄCKSERVICE AB
Mercedes E220D AMG "Anderzohn" (2014)
Freddan
24 december 2005 · 282 Inlägg

Gå ut i garaget o fixa upp din istället för o sitta här o klaga på andra..

Pearlfoto -:Player in the street:-
24 december 2005 · 234 Inlägg

herregud så patetisk du är....att lägga upp ett forumsinlägg som detta o har en egen bil som ser ut som ett råttbo av delar oasett va d gör med din bil får du den aldrig fin...visst de finns folk som inte ska lägga upp bilder på nån fjortis el så men de e upp te dom o som andra sagt här du kanske inte e rätt person att yttra dej om saken...o sen har inte alla pengar te att göra vad som helst heller de kanske vill ha en ölburk där bak o de e upp te dom sagt!

Säger bara att släng inte sten i glashus mannen kom tebaka när d har nåt vettigt att säga om styling m.m....d verkar inte förstå va de handlar om...spelar ingen roll va folk tycker ,gillar man de själv så e många nöjda...men me tanke på hur ditt ser ut så...


God Jul till alla Normala folk;) ha de gött

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-
Saab 9-3 2.0t Biopower SC "BlackKnight" (2010)
Saab 9-3 Aero TTID "SilverGhost" (2010)
MarcusL #2573
24 december 2005 · 1 489 Inlägg

Nu ska vi vara snälla när det är jul och allt tycker jag big_smile

• Även den starka måste ta i när han skiter
mrcelica
24 december 2005 · 1 639 Inlägg

>>>>Och sedan dessa bilder , man börjar funderar på om det är lunarstorm man kommer in på varje gång ! , bara massa fjoller som lägger ut bilder på sina tjejer och rövar  , och inte bilar / Mvh <<<<


http://www.garaget.org/archive/2873/245 … 6-6161.jpg

Det är ganska komiskt att just du startat en tråd som handlar om kvallitet och innehåll på garagets bilder.... Julhumor !!! tongue

Och tjejen tillika delägare som du kommenterade på min sida är 27 år, så lunarstadiet är sedan länge passerat.. wink

Senast redigerat av mrcelica (24 december 2005)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Pearlfoto -:Player in the street:-
24 december 2005 · 234 Inlägg

Håller med dej mrcelica

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-
Saab 9-3 2.0t Biopower SC "BlackKnight" (2010)
Saab 9-3 Aero TTID "SilverGhost" (2010)
alxalx fresh'n'clean
24 december 2005 · 147 Inlägg

huvudsaken är vad ägaren själv tycker..
Föresten förstår jag mig betydligt mer på de som har billiga ljudanläggningar än de som fixar lambodörrar till fyrkantiga 4-dörrars sedaner.

"Svenskt uppslagsord
sport|bil [²sp'år_t:bi:l Uttal] -bilen -bilar subst.
liten snabb bil (för nöjeskörning)"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang