Marie Serneholts nya video

mrcelica
14 mars 2008 · 1 639 Inlägg

FireTraXX skrev:
Mitt ex har D, hennes bröst var roliga.
Att bara ha tuttevårtor att leka måste vara tråkigt.
Typ som att ha trasiga leksaker när man är liten.

Word ! big_smile

Verkar som denna tråd har gått från Serneholt video tråd till tutt tråd... Ganska kul att höra andras åsikter om guds två största gåvor till mannen..

Senast redigerat av mrcelica (14 mars 2008)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
nicke_b2
14 mars 2008 · 266 Inlägg

FireTraXX skrev:

mrcelica skrev:

Bobo skrev:
Det är inte många tjejer som har stora bröst utan att vara riktigt feta så länge de är äkta, jag har nog bara sprungit på en person.

Jodå det finns flera.
Till exempel spran jag på den här underbara varelsen för flera år sedan. Hon råkade bli min sambo. lol
http://www.garaget.org/?car=3501&image=519312

Har märkt att det ofta är killar som har tjejer med små som säger att storleken kvittar. tongue

Men precis som när tjejer säger att storleken på kuken kvittar så ljuger de killarna. tongue

Size matters!

Nej, meter per sekund!:p

Mvh Niclas

FireTraXX DFFL
14 mars 2008 · 9 020 Inlägg

nicke_b2 skrev:

FireTraXX skrev:

mrcelica skrev:

Jodå det finns flera.
Till exempel spran jag på den här underbara varelsen för flera år sedan. Hon råkade bli min sambo. lol
http://www.garaget.org/?car=3501&image=519312

Har märkt att det ofta är killar som har tjejer med små som säger att storleken kvittar. tongue

Men precis som när tjejer säger att storleken på kuken kvittar så ljuger de killarna. tongue

Size matters!

Nej, meter per sekund!:p

Mvh Niclas

Så du tror att en killen med 4cm *** gör en tjej nöjdare än en kille med 24cm bara för att lillsnoppen juckar 50ggr snabbare? tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
nicke_b2
15 mars 2008 · 266 Inlägg

FireTraXX skrev:

nicke_b2 skrev:

FireTraXX skrev:

Men precis som när tjejer säger att storleken på kuken kvittar så ljuger de killarna. tongue

Size matters!

Nej, meter per sekund!:p

Mvh Niclas

Så du tror att en killen med 4cm *** gör en tjej nöjdare än en kille med 24cm bara för att lillsnoppen juckar 50ggr snabbare? tongue

Vem vet? Men enligt vissa undersökningar så räcker 7 cm för att kvinnan ska få optimal tillfredställelse!
"Den är inte lång, men den är smal" tssss

Mvh Niclas

FireTraXX DFFL
15 mars 2008 · 9 020 Inlägg

nicke_b2 skrev:

FireTraXX skrev:

nicke_b2 skrev:

Nej, meter per sekund!:p

Mvh Niclas

Så du tror att en killen med 4cm *** gör en tjej nöjdare än en kille med 24cm bara för att lillsnoppen juckar 50ggr snabbare? tongue

Vem vet? Men enligt vissa undersökningar så räcker 7 cm för att kvinnan ska få optimal tillfredställelse!
"Den är inte lång, men den är smal" tssss

Mvh Niclas

hehe, det är ju ganska personligt.
Vissa tjejer tycker kanske att 7cm räcker, men jag tror att de flesta vill ha lite mer kött mellan benen. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
nicke_b2
15 mars 2008 · 266 Inlägg

FireTraXX skrev:

nicke_b2 skrev:

FireTraXX skrev:

Så du tror att en killen med 4cm *** gör en tjej nöjdare än en kille med 24cm bara för att lillsnoppen juckar 50ggr snabbare? tongue

Vem vet? Men enligt vissa undersökningar så räcker 7 cm för att kvinnan ska få optimal tillfredställelse!
"Den är inte lång, men den är smal" tssss

Mvh Niclas

hehe, det är ju ganska personligt.
Vissa tjejer tycker kanske att 7cm räcker, men jag tror att de flesta vill ha lite mer kött mellan benen. tongue

Det kanske? Men smaken är som baken.........smile
Mvh Niclas

Sushikocken Sleeper
15 mars 2008 · 3 084 Inlägg

FireTraXX skrev:

nicke_b2 skrev:

FireTraXX skrev:

Men precis som när tjejer säger att storleken på kuken kvittar så ljuger de killarna. tongue

Size matters!

Nej, meter per sekund!:p

Mvh Niclas

Så du tror att en killen med 4cm *** gör en tjej nöjdare än en kille med 24cm bara för att lillsnoppen juckar 50ggr snabbare? tongue

nja det är väl en fördel om man når fram också tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
mrcelica
15 mars 2008 · 1 639 Inlägg

Vi killar har ju i alla fall fördelen att det inte syns utanpå om man har en liten apparat, på tjejer däremot syns det ju ganska väl när de går omkring och ser ut som smala killar där uppe... tongue

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Tom Darth Vader
15 mars 2008 · 1 644 Inlägg

Däremot syns det mycket tydligare när en kille är riktigt kåt :S
Det är nåt som vi saknar hos tjejerna, att konkret kunna avgöra när det är lätt att få med nån hem.
Fast iofs, frågar du en tjej så är alla killar alltid kåta och äckliga smile, tjejer tycker aldrig om att ha sex, det är nåt de gör för att få något de vill, oftast handlar det om shoppingpengar tongue

Det är den bilden man får av killar när det snackas i TV & Media, vi är alltid kåta och äckliga, men tjejer är det aldrig yikes.
Det är bara Veckorevyn som på ett litet hörn påvisar att det finns en sexlust på den kvinnliga sidan med.

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
Bjork OEM <3
15 mars 2008 · 6 957 Inlägg

Fanns de ngn video eller?
Eller har jag suttit å läst igenom en tråd som börjar med musik
övergått till platta brudar, BH size och sen penisar tongue
Ganska kul att se skiftningar å "sammanhanget" lol

Mvh¨

Hittar ngn videon?

OEM <3
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang