Tjejer till elmia?

SORC
20 mars 2008 · 34 Inlägg

finns det något mer tröttsamt än snubbar och tjejer som gnäller över att det sitter en ruskigt fin tös
på en oftast jävligt läcker bil!!! med kommentarer som (flytta på henne man ser ju inte bilen ) lr (hon skymmer sikten) o klassiker (snygg bil synd att bruden är ivägen)
Till er människor som läser detta och känner att ni passar in i den profilen av människor som kommer
med sånna kommentarer vill jag bara säga  UP YOURS

SORC
20 mars 2008 · 34 Inlägg

finns det något mer tröttsamt än snubbar och tjejer som gnäller över att det sitter en ruskigt fin tös
på en oftast jävligt läcker bil!!! med kommentarer som (flytta på henne man ser ju inte bilen ) lr (hon skymmer sikten) o klassiker (snygg bil synd att bruden är ivägen)
Till er människor som läser detta och känner att ni passar in i den profilen av människor som kommer
med sånna kommentarer vill jag bara säga  UP YOURS

NxV ElectroRaggare
21 mars 2008 · 883 Inlägg

Vilken tur att man jobbar i helgen.
Det räcker att man åker till Elmia typ vart 3:dje år, man missar inget nytt endå.

På tal om brudarna så tycker både jag och min tjej att det är lite roligt att kolla runt.
Bara brudarna är snygga så är det inte hela världen om de blockerar bilen de står vid, sen kan man ju diskutera moralen i evigheter om att ha halvnakna brudar på en bilmässa.

Brudar vid montrar är gutt i min mening.




Man skaffar aptit ute och äter hemma.

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
-S40- Livsnjutare
21 mars 2008 · 403 Inlägg

kommer bilarna bara ha vinterdäck på nu under elmia eller? ja mena.. det e ju snö ute! eller hur fixar man detta? kommer det bli mindre folk?

ska bli -3 och snö på påskafton

Senast redigerat av -S40- (21 mars 2008)

Gta Iv 31april
Bjork OEM <3
22 mars 2008 · 6 957 Inlägg

-S40- skrev:
kommer bilarna bara ha vinterdäck på nu under elmia eller? ja mena.. det e ju snö ute! eller hur fixar man detta? kommer det bli mindre folk?

ska bli -3 och snö på påskafton

Sen skulle de vart snöstorm igår kväll men kom inte förrän vid 4 tiden inatt...
Man vet aldrig, menar du bilarna i hallarna eller? tongue skulle inte tro de

Mötte 3 bilar i tors som antagligen skulle ner å ställa ut, kul å se att de inte "trailer Queens" wink

OEM <3
livet__leker Livsnjutare
23 mars 2008 · 31 Inlägg

Haha.. Vilken diskussion om detta ämne..

Är du mer sugen på tjejer än bilar, så får du klicka in på närmsta mötesplats för desperata människor..
Åh ge faan i att ta dig till Elmia, för där e tyvärr mestadels bilar... News Flash kanske??

Ja, så tror jag att det är..
-S40- Livsnjutare
23 mars 2008 · 403 Inlägg

livet__leker skrev:
Haha.. Vilken diskussion om detta ämne..

Är du mer sugen på tjejer än bilar, så får du klicka in på närmsta mötesplats för desperata människor..
Åh ge faan i att ta dig till Elmia, för där e tyvärr mestadels bilar... News Flash kanske??

vilket oskönt inlägg

Gta Iv 31april
PorscheJezzica
23 mars 2008 · 415 Inlägg

Jag var där på lördagen! Suck, dock utan pärlan pga vintern som plötsligt ville dyka upp!

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!
Lamborghini Huracan 610-4 "Luzifer-1500hk Dubbelturbo" (2015)
Porsche Turbo S "El Diablo" (2014)
Jocelyn Gasglad
23 mars 2008 · 46 Inlägg

-S40- skrev:
någon som vet om d kommer ngra snygga brudar te elmiA? man vill ju inte åka bah för o kika på kärror  änna..

smile

Jag var juh där.. höhö...

apoteket00 trucken
24 mars 2008 · 563 Inlägg

de e väl gött med monter tjejer,kul att se folk som gnuggar på skuffen som satan och så smeker en tjej baken mot framskärmen....kan man bara skratta åtsmile men ska man ha monter tjejer får de gärna se bättre ut än att se precis hem kommen från ullared..skåp

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
_fillan_ med lem
24 mars 2008 · 1 925 Inlägg

jessica1 skrev:
Jag var där på lördagen! Suck, dock utan pärlan pga vintern som plötsligt ville dyka upp!

hur kunde jag missa dig ? smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang