20 mil på tre tändstift

gratzner Slacker
24 december 2005 · 59 Inlägg

Tjena. Tänkte dela med mig av mina erfarenhet ifrån den 23:e december 2005 smile

Skulle bila ifrån Enköping till Göteborg. Börjar min färd. Upptäcker på motorvägen att bilen helt enkelt inte vill gå över 120. SHIIT tänker jag nu händer det väl någonting snart. Skit. Aja.. bara å köra vidare. Det går bra i ca 20 mil och jag tänker inte mera på det nu utan bara att jag kommer nog fram i hygglig tid ändå. Då börjar bilen gå väldigt ojämnt helt plötsligt. Nu vill den inte alls gå i 120 utan i max 80. Jag har 23 mil kvar hem till kungsbacka. Bilen går i max 80 km/h.. den varvar ingenting. Skoj tänker jag. Jävla skit bil som man vräker ur sig när man blir arg. när jag har ca 5 mil kvar till göteborg så går bilen i 60. När jag har passerat göteborg på motorovägen i 60 (smilesmilesmilesmile) och fortsätter mot malmö så går bilen i 40. När jag har svängt av mot Kungsbacka (där jag bor) så går bilen i 30. När jag svänger av på vägen där jag bor så går bilen i 20.. sista backen, jag har ca 50 meter kvar hem så orkar inte bilen mer och dör smile

Tittar på tändstift idag den 24:e december..... ska dom verkligen vara svarta och se lite smälta ut??!!? smile

What's your name? What've you had? ....Safe as fuck!
FugitivE BMW Power
24 december 2005 · 2 362 Inlägg

gratzner skrev:
Tjena. Tänkte dela med mig av mina erfarenhet ifrån den 23:e december 2005 smile

Skulle bila ifrån Enköping till Göteborg. Börjar min färd. Upptäcker på motorvägen att bilen helt enkelt inte vill gå över 120. SHIIT tänker jag nu händer det väl någonting snart. Skit. Aja.. bara å köra vidare. Det går bra i ca 20 mil och jag tänker inte mera på det nu utan bara att jag kommer nog fram i hygglig tid ändå. Då börjar bilen gå väldigt ojämnt helt plötsligt. Nu vill den inte alls gå i 120 utan i max 80. Jag har 23 mil kvar hem till kungsbacka. Bilen går i max 80 km/h.. den varvar ingenting. Skoj tänker jag. Jävla skit bil som man vräker ur sig när man blir arg. när jag har ca 5 mil kvar till göteborg så går bilen i 60. När jag har passerat göteborg på motorovägen i 60 (smilesmilesmilesmile) och fortsätter mot malmö så går bilen i 40. När jag har svängt av mot Kungsbacka (där jag bor) så går bilen i 30. När jag svänger av på vägen där jag bor så går bilen i 20.. sista backen, jag har ca 50 meter kvar hem så orkar inte bilen mer och dör smile

Tittar på tändstift idag den 24:e december..... ska dom verkligen vara svarta och se lite smälta ut??!!? smile

För det första , haha fan vilket tur du har big_smile grymt juu tongue + nää det ska dom direkt inte göra wink God jul på dig mvh

BMW, bogsering med wire :/
__LINDSKOG__
24 december 2005 · 107 Inlägg

Det e inte dåligt gjort.. vad va det för bil?

Jag och en polare skulle köpa en 240 ihop för att bara röja med en sommar så ringde vi på en bil och ägaren sa att det inte gick och starta den men annars va bilen i topskick.. bilden hade bara rullat 16000 mil och va en -88:a
Så vi åkte och kollade på bilen och så. När vi kollade närmare under huven så satt det ju inga tändstift i den alls så vi började tjöta massa med gubben om att motorn och allt va rasat så vi sa att vi tog den för 3000 kr så vi drog den till närmaste mack och köpte nya stift sen va det klart.. vi beslöt oss för att inte behålla bilen för den va så fin så vi sålde den efter 4 dagar och fick 18000 kr för den.. så det va inget dåligt köp..
GOD JUL ALLA..

Malmoe SSS -12
24 december 2005 · 3 217 Inlägg

Nej Lindskog... Det är att lura folk, det var inget dåligt köp, men det var en jävla dålig stil! Tänk om det vore du som stod där inkompetent inte ont anande om vad som föregår!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Malmoe SSS -12
24 december 2005 · 3 217 Inlägg

Tråkigt att höra att sådant förekommer!

Aja, jag skiter i vilket som så, det är ju inte mig ni lurade! Men det var ändå dåligt sad

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
__LINDSKOG__
24 december 2005 · 107 Inlägg

men seriöst han hade ju kört med bilen och så en dag startade den inte bara så måste han la anat nåt.. jag skiter i vilket han får skylla sig sj..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang