Melodifestivalen Suger Ku*k!!!!

golf88
15 mars 2008 · 956 Inlägg

jaa jag har inte sett den där skiten på flera år.melodifestivalen är nog det värsta jag vet...

eldus veldus
Audi A6 (2017)
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
15 mars 2008 · 1 290 Inlägg

RonJ skrev:
Fy fan för alla som följer melodifestivalen slaviskt! hade ju hoppats att det bara var små tjejer och gamla kärringar som såg på det visa mig inte fel nu för fan!mad

Ja de var ju ett bra inlägg.... roll Alla kan ju ha olika smak...

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
RonJ Avstängd
15 mars 2008 · 82 Inlägg

alvarligt så tycker jag att det e sjukt överskattat musiken och hela grejjen ingen av dom kan ju ens spela ett sintrument alexander bard är ett skäggit jävla nazi hagaman liknande offer, som spelar k-board och hatar "riktiga musiker" enligt han själv ska musiken bara vara elektronisk. Och texterna är dom seriöst skrivna som ett bidrag ifrån en 7e klass!? skärpning alla människor era kvar är sjukt låga av så kallad underhållning!

golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
15 mars 2008 · 1 290 Inlägg

RonJ skrev:
alvarligt så tycker jag att det e sjukt överskattat musiken och hela grejjen ingen av dom kan ju ens spela ett sintrument alexander bard är ett skäggit jävla nazi hagaman liknande offer, som spelar k-board och hatar "riktiga musiker" enligt han själv ska musiken bara vara elektronisk. Och texterna är dom seriöst skrivna som ett bidrag ifrån en 7e klass!? skärpning alla människor era kvar är sjukt låga av så kallad underhållning!

Du låter som en 70 årig sur gubbe som skriver insändare varje dag i tidningen och klagar på allt o alla....

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Performance_ Förjaevle Brao
16 mars 2008 · 555 Inlägg

melodifestivalen ä en jävla dret, FY Fan vikken skit!

Lardi SQ
16 mars 2008 · 1 343 Inlägg

golfarn_nr1 skrev:

RonJ skrev:
alvarligt så tycker jag att det e sjukt överskattat musiken och hela grejjen ingen av dom kan ju ens spela ett sintrument alexander bard är ett skäggit jävla nazi hagaman liknande offer, som spelar k-board och hatar "riktiga musiker" enligt han själv ska musiken bara vara elektronisk. Och texterna är dom seriöst skrivna som ett bidrag ifrån en 7e klass!? skärpning alla människor era kvar är sjukt låga av så kallad underhållning!

Du låter som en 70 årig sur gubbe som skriver insändare varje dag i tidningen och klagar på allt o alla....

big_smile

Ljudnörd!
John87 Stolt Volvoägare
16 mars 2008 · 4 913 Inlägg

cutlass skrev:
Håller inte med....Melodifestivalen är BRA mycket sämre än att suga k**..... wink    roll  kvällens mening på spiken!

Njaa... tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
peegee Forummoderator
16 mars 2008 · 2 924 Inlägg

Fan va många coola grabbar det var här då...

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
st220hgv Chaufför
16 mars 2008 · 418 Inlägg

Om ni inte gillar melodifestivalen... Varför ens orka spy galla på den o skapa trådar här hit o dit isf... Det är väl ingen som säger att ni behöver bry er.... Skapa någon rolig tråd istället..

Kör Scania!!
Hyundai i30 (2012)
RonJ Avstängd
16 mars 2008 · 82 Inlägg

hehe det är kul att mata galla i ansiktet på fjollor men okej i have make my point

Tega Yrkesförare
16 mars 2008 · 1 073 Inlägg

Intresseklubben antecknar alla som inte gillar melodifestivalen... roll

jernis
16 mars 2008 · 11 Inlägg

Tycker Amy Diamond rockar fett!!!!

Aerodynamik ...
16 mars 2008 · 7 120 Inlägg

Tega skrev:
Intresseklubben antecknar alla som inte gillar melodifestivalen... roll

http://i193.photobucket.com/albums/z31/Aerodynamik/190551_5gvncd.jpg

Syst3m
16 mars 2008 · 1 079 Inlägg

hummer89 skrev:
robert gustavsson gör nog det sevärt för dom som följer det "slaviskt"

Robert? Den gubbafan.

Ne men Björn Gustafsson gör det värt att se på.

Masterworks
16 mars 2008 ·

Nått rätt måste dom göra iallafall, då ca: 2 miljoner människor kollar? lol

Rushman Evolution Garage
16 mars 2008 · 1 299 Inlägg

Jag bara älskar Melodifestivalen och allt som hör till! Så mysigt allting, stor som liten är välkommen. Och Sveriges stjärnskott respresenterar varsinn ny låt, de e ju spännande smile
Christer Sjögren e riktigt mysig å har fortfarande kvar glimten i ögat. Amy Diamond är ju bara sååååå duktig, kan man bli annat än imponerad?

Mycket hellre melodifestivalen, än all skränig hårdrock, och dunkadunka som spelas nu för tiden!

P.S Ja! Jag är ironisk, men även om jag inte vore det så skit ni i det! Varför sitta å lista saker man hatar?

Le lite!

Sky´s the limit...
Breexiz
16 mars 2008 · 341 Inlägg

Skaffa er ett liv istället för att skriva om hur mycket ni hatar melodifestivalen. Ni ÄR bra mycket mer patetiska än vad en person som tittar på Melodifestivalen någonsin kommer bli...

Senast redigerat av Breexiz (16 mars 2008)

Drive it like you stole it
Masterworks
16 mars 2008 ·

Breexiz skrev:
Skaffa er ett liv istället för att skriva om hur mycket ni hatar melodifestivalen. Ni ÄR bra mycket mer patetiska än vad en person som tittar på Melodifestivalen någonsin kommer bli...

Hehehe... Huvudet på spiken! lol

Undrar om 2 miljoner kollar på Top Gear?

Rushman Evolution Garage
16 mars 2008 · 1 299 Inlägg

Breexiz skrev:
Skaffa er ett liv istället för att skriva om hur mycket ni hatar melodifestivalen. Ni ÄR bra mycket mer patetiska än vad en person som tittar på Melodifestivalen någonsin kommer bli...

Precis!

Sky´s the limit...
Piraten
16 mars 2008 · 166 Inlägg

ÖÖÖ är man patetisk för man inte gillar något????
Det finns ju fler som tycker att skiten suger låt oss få oja oss. Trodde det var en del av grejen med internet att man ska vädra bla åsikter om saker och ting.
Snarare patetiskt att slå bakut för att några klagar på äns favo (eller vad det nu är)  program, på en BIL sajt.
Tycker helt ärligt att det är helt OK att du/ni diggar skiten, men låt mig/oss avsky det om vi vill.
Simma lugnt

Senast redigerat av OPCPiraten (16 mars 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang