Classes bilstyling!!

Qwaffe Halvfinsk Norrman från Sverige
2 april 2008 · 586 Inlägg

kennykyrk skrev:
missa inte program 3 ikväll kl 21:00 på tv4+

Mvh Kenny Kyrk

Nemen tjena Kenny, kul att du tittade in! är hunden med eller? big_smile
är programmet ikväll en halvtimma långt eller hur är det?, har missat alla tidigare, var bortrest:(
Kollar ikväll iaf!

Ableton Live
BMW 520d e39 "Diplomaten" (2000)
F-wesslen
2 april 2008 · 68 Inlägg

ja 30 min tror jag det är smile ska bli kul o se vad som händer ikväll cool

Almgren Stressad fläkt
2 april 2008 · 93 Inlägg

Tycker det är ett bra program att kika på.
Sen alla coolingar som tycker dom är så häftiga och tror dom är överlägset bättre en dessa killar kan ju dra, ni får ingen status för det.  Nämner inga namn, dom som är berörda kommer endå ta åt sig.

Volvo 244, Suzuki RM 125, Lynx 670 Big-Pipe X, Crescent 120cc 4t
Qwaffe Halvfinsk Norrman från Sverige
2 april 2008 · 586 Inlägg

det var ju ett grymt avsnitt! har inte sett avsnitt 2 än men det gick att hänga med kanon ändå!

Ableton Live
BMW 520d e39 "Diplomaten" (2000)
ronne
2 april 2008 · 796 Inlägg

tyckte med det var ett bra avsnitt. Man får ytterligare lite inspiration till o pilla med bilen.

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
markol
2 april 2008 · 40 Inlägg

Kan bara hålla med föregående talare. Har ju själv köpt en nyare bil nu så man blir ju helt klart sugen att göra nåt med den. Och ni som håller på med själva programet keep up the god work.

Kul som f-n när det är svenska bilprogram som någon annan skrev och inte bara repotage. Lite synd bara att effektiv tid inte är mer än 20-23 min som visas.

henkebenke
2 april 2008 · 1 703 Inlägg

Förbaskat kul avsnitt idag smile

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
Lindgren_
2 april 2008 · 2 644 Inlägg

Idag var ett riktigt roligt smile

Johan Lindgren
ironhead volvoraggare
2 april 2008 · 4 776 Inlägg

Brlelvis skrev:
Kul att ni gillar det:)  Det värmer lite vill jag lova!

MVH Elvis

jag som inte kan se programmet  suck

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
tobbeh78 !
2 april 2008 · 543 Inlägg

Men shit vad vissa är negativa, är det svenska avundsjukan som slår till igen???
Tycker det är kul att dom visar svenska bilprogram på tv. sen speciellt om styling.
Ni som klagar på att det är en prius, kanske det som var tanken att bygga på¨en bil som man normalt inte sätter kjolpaket osv på.
Vissgt nu är inte den bilen mitt första val, men kul att se iaf.
Bra jobbat grabbar.

Trött och bitter?? javisst!
JSkoglund
2 april 2008 · 69 Inlägg

Jag tycker programmet är helt klockrent! smile

Senast redigerat av Jacke_S (2 april 2008)

SPEEDPARTS That's Why I'm FASTER Than You! ;)
Qwaffe Halvfinsk Norrman från Sverige
2 april 2008 · 586 Inlägg

Tobbeh78: Ja det måste ju vara avundsjuka, det är ju bara roligt att ta sig an en bil som inte är den vackraste orginal. Sedan att prius inte har en enda eftermarknadsprodukt modellanpassad (tror jag iaf:P) gör ju det hela ännu bättre.

Men det blir ju riktigt snygga former med det där bodykitet från XC90. Finns väl bara ett ytterliggare som hade passat en sån här "stor" bil och det är Heico kitet till XC90. Hade blivit för extremt med tex något i shogun stuk eller liknande. Men det som valdes var ju helrätt!

Lycka till nu i övrigt, hoppas folk slutar klaga och gnälla på ert program!

//Pontus

Ableton Live
BMW 520d e39 "Diplomaten" (2000)
kennykyrk
2 april 2008 · 12 Inlägg

Kul o se att ni gillar de smile känns helt super!

Tack för alla roliga komentarer!


Mvh Kenny K

krutmats
2 april 2008 · 1 892 Inlägg

kennykyrk skrev:
Kul o se att ni gillar de smile känns helt super!

Tack för alla roliga komentarer!


Mvh Kenny K

OM vi gillar det? såå underbart prgoram och som glad amatör finner man STOR peppning till att fortsätta med det man gör,
Klockrent!!
Mvh/Englund

Kanse
2 april 2008 · 1 120 Inlägg

Brlelvis skrev:
Kul att ni gillar det:)  Det värmer lite vill jag lova!

MVH Elvis

Elvissss.... haha du va som du brukar vara i programet idag haha.. ringer sen måste fråga en grej smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
kennykyrk
2 april 2008 · 12 Inlägg

tkd_rille skrev:
till kennykyrk
herregud, menar du att man hävdar sig bara för att man tatuerar sig??? fan menar du igentligen med det? då menar du att min far på 58 måste hävda sig ? han bygger så mycket mer viktigare saker än vad en bilbyggare gör smile

och om man ha en pitbull måste man hävda sig då med? jag tycker bara att den som har de och klarar av sin hund är jävligt bra hundägare. känner många som har pitbull och de är precis som vilken knähund som helst pga att de sköter dem.

du om nått borde ju kunna hålla dig från att kalla folk idiot och anabola pumpade och allt sådant smile trodde inte du tog åt dig så hårt faktiskt.

vi vänder de hela om nu, fan du måste hävda dig för att bygga utstickande bilar och vinna priser och stå på pallen ?  varför ?

folk skiter i hur du ser ut, du kan ju bygga bilar elelr kan du de? bli inte så sur när du får kritik.

jag tycker du har byggt någon snygg bil men jag har inte sett så mycket av ert. men priusen gillade jag inte den sticker ut men inget jag alls skulle kunna tänka mig ha.

och skäll inte på mig jag är inte vältränad har inga tatueringar men älskar de. har en katt istället för hund .
och jo jag har jobb...
smile

citerar en sakt till jag inte gillar  "Bygg en bil din dumma idiot! sen uttala dig inte tvärt om."  uttala dig inte på de viset de låter bara löjligt, folk har sin åsikt faktiskt smile och om de blir löjliga så gå inte ner till deras nivå.

Om du nu har läst de jag skrivit så värkar de inte direkt som att du förståt de, för de första var det riktat till vissa personer, för de andra har jag inget imot varken tatueringar eller stora hundar då dom flesta av min nära vänner har just dessa saker! Men som du borde veta om du bor i detta avlånga land så finns det många som just hävdar sig med tatueringar och pittbull hundar! eller har jag fel? Jag kan ta kretik, de har jag gjort under alla mina år i branchen, men kretik på de jag gör e en sak och personliga påhop om utseende fysik och så vidare vill jag inte höra från folk som aldrig träffat eller pratat med mig! om du hade läst på TTTTT sida så skulle du nog förstå mina komentarer om annabola o tatueringar bättre, men jag är inte här för att bråka eller klanka på nån.

Du frågar om jag kan bygga bilar? de e väll upp till mina kunder att svara på! men eftersom jag har jobb så de räcker o blir över så tror ja att jag kan de!


Min komentar var riktad till TTTTT o ingen annan! o att han är en idiot har han redan bevisat själv!

Men eftersom du värkar va en kille som har rätt i allt du skriver så undrar jag varför du inte reagerade när TTTTT skrev bög hund om en chihuahua? eller dom kanske inte e värda lika mycket som en pittbull i dina ögon? Eller varför du reagerar på anabolla komentaren men inte på komentaren om att jag är en överviktig semi fjola? men de kanske inte e lika hemskt i din bok? om jag får gissa så e du bara en sån som måste ge dig in i diskutionen för att du älskar att diskutrera! eller?

Mvh Kenny K

flash_turbo Racer
2 april 2008 · 233 Inlägg

Tycker det är helt rätt av dig kennykyrk! TTTTT behövdes ta ner på jorden igen...  Finns inge roligare än att läsa sådana trådar. folk som tycker program som e skit dåliga tittar på dom o sedan ska dom skriva om det med..tongue haha.. varför klaga på vad andra har gjort med bilarna när dom själva inte har något spec att komma med.. tongue Min åsik är inte alltid hur snygg bilen blev tycker sj att hur mycket tid man lägger ner på den med spelar roll.. o handen på hjärtat hur många här tror att alla bilar som står på elmia e gjorda bara av ägaren?

BMW 325i "M-tech.Eisenmann" (2001)
Audi S2 "800hk Time attack Projekt" (1991)
omegaman1
2 april 2008 · 297 Inlägg

Brlelvis skrev:
Stort tack till alla glada tillrop! Tycker man inte om nått behöver man ju inte spy galla på den eller dom som gjort nått! Ni får gärna tycka men man behöver som sagt inte hänga ut folk som dum huven för att man försöker bygga och ha kul! Ni fattar inte hur ont det gör att få all galla rätt upp i nyllet!!!!

MVH Elvis som är trött på alla stjärnskott........

De e ju inget annat än den svenska avundsjukan mad
Om nån inte gillar eran bil så e de ju inte värre än o kolla på en annan ist ?
Priusen är skitfrän ! O Kenny får lacka min bil närsomhelst big_smile

Senast redigerat av omegaman1 (2 april 2008)

SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .
Opel Insignia "autobahn-loket" (2009)
Roggan
2 april 2008 · 37 Inlägg

Såg det av en ren slump tongue Jag tyckte det var bra teve underhållning wink

Jimmy_N Makaronborrare
2 april 2008 · 993 Inlägg

Såg tyvärr bara sista 10 minuterna i dag men det kommer ju en repris smile I övrigt så kan jag bara säga att man ska vara glad att det faktiskt kan sändas intressanta program på Tv4. Har fått nog av all Lets Dance och Idol smörja för länge sedan och då är detta ett välkommet program. Bra jobbat smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang