Classes bilstyling!

Kanse
23 mars 2008 · 1 120 Inlägg

21.00 på onsdagar smile första avsnittet va i onsdags (18/3)... kommer repris nu i dag söndag den 23/3 kl 14.25 på TV4+

Har känt Elvis (en av killarna i programet) i 8 år tycker han e den roligaste å ärligaste kille jag känner.. wohoo.. kolla på detta program.. smile bilen vart ball.. såg den nu i lördags på Elmia tongue

Senast redigerat av BMW_Galen_Tjej (23 mars 2008)

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Mackanol
23 mars 2008 · 2 079 Inlägg

ska garanterat försöka kolla på programmet, men bilen var inte riktigt min stil, jag tyckte att det var för mycket, men men, det fanns säkert folk som tyckte det jag tyckte var fint var fult wink

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Onee
23 mars 2008 · 342 Inlägg

Det ska bli roligt å kolla på detta

940R
23 mars 2008 · 1 567 Inlägg

ÅÅ kommer han till malmö på Nu på tisdag? Jag kommer  åka ner ditt då  Wohoo Wohoo

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Kanse
23 mars 2008 · 1 120 Inlägg

940R skrev:
ÅÅ kommer han till malmö på Nu på tisdag? Jag kommer  åka ner ditt då  Wohoo Wohoo

han kommer bara som sig själv.. som en kompis hehe inte med bilen..

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
viccoA
23 mars 2008 · 3 110 Inlägg

Vart  bilen ball? Tyckte den såg ut som ett missfoster wink Men visst, extrem var den ju iaf big_smile

Kanse
23 mars 2008 · 1 120 Inlägg

viccoA skrev:
Vart  bilen ball? Tyckte den såg ut som ett missfoster wink Men visst, extrem var den ju iaf big_smile

ovanlig iallafall wink

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
crasy_man
23 mars 2008 · 14 Inlägg

den va gött MANLIG:D kan tänka mig classes pikup!:p

Honken_ Klyphuggare
23 mars 2008 · 328 Inlägg

lite synd att programmen går nu efter man sett bilen klar. men bilen tyckte jag inte va så värst frän kollade mer på hans caddy

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt
Mackanol
23 mars 2008 · 2 079 Inlägg

programmen gick innan elmia också

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
ahlan Avstängd
23 mars 2008 · 46 Inlägg

jag så programmet big_smile

Honken_ Klyphuggare
23 mars 2008 · 328 Inlägg

Mackanol skrev:
programmen gick innan elmia också

Det var väl bara ett? första avsnittet

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt
Mankan1978 Son Of Murphy
26 mars 2008 · 782 Inlägg

Såg det häromdagen på datorn, och det verkade mycket lovande!
Annat än alla amerikanska extrem-program! wink
Heja Elvis! big_smile

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!
roxe Jesus didn´† Tap
26 mars 2008 · 1 146 Inlägg

Ska följas

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
Amazon_123GT Driifter;)
26 mars 2008 · 1 630 Inlägg

programmet va väl ok.. men resultatet va ju långt ifrån min smak.. men man får väl kolla ändå även fast man vet slutet.. kan ju få nåt bra tips iaf

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)
Flash Modo-fan från början till slut
26 mars 2008 · 330 Inlägg

Gillade det inte alls.Sen efter att ha sett slutresultat så måste jag säga att den,tillsammans med alldeles för många andra bilar nuförtiden,är alldeles för överstylad.Visst,dom som gör dom är grymt duktiga på vad dom gör,men det ger ju inget att styla en bil så att den inte går att använda.BILAR ÄR TILL FÖR ATT KÖRAS MED,dom ska inte åka släpvagn/trailer.

Stolt far till Freddy 18/12-08
Decibel
29 mars 2008 · 2 911 Inlägg

Fullkomligt idiotiskt upplagt program, märks att det är pengar som styr och de som styr och klipper har noll koll på området.

Sen är det mycket babbel runtom jag inte köper för fem öre heller... Det med byggskum bl.a., finns 2K skum som ger EXAKT samma form och konsistens som Bonocell/Divinycell/Ecoprim etc.

Elvis är väl den enda som håller igen lite och formar istället "jag tycker, jag önskar, jag vill" istället för att formulera det i rena faktameningar som den andre uppslagsboken försöker sig på.

Muttley
29 mars 2008 ·

de var ingen höjdare tyvär:S

Muttley
30 mars 2008 ·

Brlelvis skrev:
Tyvärr började programet jävlig fel jämt emot premiär visningen på elmia! bara att beklaga, det har inte med ekonomi att göra utan att tv 4 hadde problem med sina tv tablåer, därav blev det sen sändnings start! sen om man gillar det eller inte är upp till var och en att bedömma, tanken med programmet är att nå helt nya människor och inte dom som är i branshen redan! självklart är det kul att även jätte många gillar det i branshen också men som sagt mest tänkt till helt ny publik wink

MVH Elvis

ideén gillar jag skarpt och visst är de skickligt men de är just precis kvaliten på programmet jag inte gillar. var nått speciellt.
men de är ju ändå rätt nytt för svenskar med sådant program med.

ironhead volvoraggare
30 mars 2008 · 4 776 Inlägg

synd att man missat alla bra program då men det skulle vara skoj om det kom ut en dvd sen me dessa program för en billig peng

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang