flickvännen på avataren??

OverBoosted AUTOBAHNRASER
25 mars 2008 · 3 804 Inlägg

Killar med väldigt heta brudar är rätt komiska, Dom har mer än gärna en vågad bild på sin fina tjej på garaget.org och msn.. Men skulle någon få för sig att kommentera henne ja då jävlar blir det hus i helvetet.


Bmw osv..
Bostrom RS
25 mars 2008 · 886 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
Killar med väldigt heta brudar är rätt komiska, Dom har mer än gärna en vågad bild på sin fina tjej på garaget.org och msn.. Men skulle någon få för sig att kommentera henne ja då jävlar blir det hus i helvetet.

lol

Focus RS
bmx
25 mars 2008 · 7 100 Inlägg

dom vill ju ha en massa 5;or och sånt tjafs,så därför har dom bild på nån brud...

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Merclone Leg. Spådam
25 mars 2008 · 816 Inlägg

Jag tycker inte det är så konstigt att ha sin flickvän som avatar, det har jag haft sen jag blev medlem. Det är väl ändå bilarna som är det viktiga? Detta är ju inte match.com eller nån sån "mötesplats".

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
LasseMan underordnad allfixare
25 mars 2008 · 696 Inlägg

Merclone skrev:
Jag tycker inte det är så konstigt att ha sin flickvän som avatar, det har jag haft sen jag blev medlem. Det är väl ändå bilarna som är det viktiga? Detta är ju inte match.com eller nån sån "mötesplats".

Okej, Så du är alltså tillsammans med en katt??        big_smile

Senast redigerat av LasseMan (25 mars 2008)

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
OverBoosted AUTOBAHNRASER
25 mars 2008 · 3 804 Inlägg

Merclone skrev:
Jag tycker inte det är så konstigt att ha sin flickvän som avatar, det har jag haft sen jag blev medlem. Det är väl ändå bilarna som är det viktiga? Detta är ju inte match.com eller nån sån "mötesplats".

yikes Vem ska jag ringa? djurskyddsnämnden?


Bmw osv..
Madde1 Hangaround
25 mars 2008 · 67 Inlägg

haha....mmm snacka om att en tjej på avataren kan innebära missförstånd..been there done that wink snackade me en person här som hade en tjej på avataren...så visade dt sig att det va en äldre man tongue hahah jag trodde juh såklart att dt va en tjej iom allt vi snackade om... tongue

2FAST4U
Haara
25 mars 2008 · 102 Inlägg

min avatar är unik roll

och ja killar som har sin flickvän som avatar vill bara fiska röster till sin bil lol

Senast redigerat av Haara (25 mars 2008)

shogun
25 mars 2008 · 2 117 Inlägg

Haara skrev:
min avatar är unik roll

och ja killar som har sin flickvän som avatar vill bara fiska röster till sin bil lol

Ja...inte hjälpte det med att ha sin egen heller...bara ettor o tvåor... fast ibland någon femma...
Hahaha...kanske någon som gillar mig i alla fall lol

Nissan 200SX "Shogun" (1989)
Louise
25 mars 2008 · 196 Inlägg

Freddeponken skrev:
eller jag kom på det nu...jo det är såhär att dom som lägger upp sina tjejer på avatarerna är egentligen lite homosexuella då dom vill ha besök av mängder med killar.

Inget ont att vara homo eller något sådant...

eller har jag fel? kanske, kanske inte

HAHAHAHA jaa du har nog rätt därbig_smile

volvo_1987
25 mars 2008 · 1 675 Inlägg

Merclone skrev:
Jag tycker inte det är så konstigt att ha sin flickvän som avatar, det har jag haft sen jag blev medlem. Det är väl ändå bilarna som är det viktiga? Detta är ju inte match.com eller nån sån "mötesplats".

Den katten mår nog inte bra, den är nog stamis på bris hjälp telefon big_smile

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
BMWKimmo Mekaniker
25 mars 2008 · 472 Inlägg

volvo_1987 skrev:

Merclone skrev:
Jag tycker inte det är så konstigt att ha sin flickvän som avatar, det har jag haft sen jag blev medlem. Det är väl ändå bilarna som är det viktiga? Detta är ju inte match.com eller nån sån "mötesplats".

Den katten mår nog inte bra, den är nog stamis på bris hjälp telefon big_smile

Nej det blir KRIS (Kattens Rätt I Samhället) tongue

BMW-tok
BMW 525 Turbo "BadBlack" (1989)
FreddeK
25 mars 2008 ·

haha ni är för sjuka! MJAU

Thiger_84
26 mars 2008 · 509 Inlägg

LasseMan skrev:

Merclone skrev:
Jag tycker inte det är så konstigt att ha sin flickvän som avatar, det har jag haft sen jag blev medlem. Det är väl ändå bilarna som är det viktiga? Detta är ju inte match.com eller nån sån "mötesplats".

Okej, Så du är alltså tillsammans med en katt??        big_smile

lollollollol

Louise
26 mars 2008 · 196 Inlägg

BMWKimmo skrev:
Nej det blir KRIS (Kattens Rätt I Samhället) tongue

haha du vet att KRIS är något helt annat va?tongue

nike69
26 mars 2008 · 4 Inlägg

Jag tycker det är valfritt vad man har för avatar,men visst är det förvillande när man inte tar en bild på sig själv.  precis som tjejerna nämner
själv har jag en önskebil på min, ....Jag får väl ändra den., så att man har något som visar mitt rätta jag smile

Chrysler Valiant + Volvo 245
flash_turbo Racer
26 mars 2008 · 233 Inlägg

Haha.. jag tycker nog att det låter att de finns några killar som har fått för många gånger torsk när dom tror att det e en tjej..tongue vem bryr sig.. tongue Låt dom ha det då och jag själv tycker att dety inget gör o skulle jag ha en fin tjej varför skulle man inte lägga ut en bild på henne.. denna tråd e ju den samma som att det står tjej framför bilarna på messorn tycker inte att det e något fel på det kommer inte sj att kunna få någon så fin tjej ändå så tycker att det tillhör lite med bilar... har alldrig hört att de skulle vara fel med tjejerna som står vid bilarna och motorcyklarna innen starter.. tongue varför inte tjata om det en stund? smile

BMW 325i "M-tech.Eisenmann" (2001)
Audi S2 "800hk Time attack Projekt" (1991)
richardoo290 VOLVO for life..
26 mars 2008 · 2 113 Inlägg

eller så älskar dem sin brud skitmkt och vill visa er alla, vilken grym tjej dom har?

Bostrom RS
26 mars 2008 · 886 Inlägg

Louise skrev:

BMWKimmo skrev:
Nej det blir KRIS (Kattens Rätt I Samhället) tongue

haha du vet att KRIS är något helt annat va?tongue

Tror det var lite på skämt... tonguelol

Focus RS
Honken_ Klyphuggare
26 mars 2008 · 328 Inlägg

om man är tjej och har sin pojkvän på avataren då? är det okej?

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang