Talanglösa Tjuvar utan hjärna

pippaaN
30 mars 2008 · 987 Inlägg

Vilka svin! Hoppas dom får tag i dom! Kan hålla öronen öppna, inte eför att man lär få höra någonting här, och speciellt inte om man inte är i dom kretsarna som håller på med sådant.

i like it load
NightblizZ
30 mars 2008 · 284 Inlägg

tacksam för det .. enligt grannen så hände det här för ca 1 vecka sen. notera : Dom har bilnummer , signalement på förövarna osv , och så lägger dom ner allt. eftersom bilen var stulen så kunde dom inte knyta bilen till tjuvarna. så det kommer nog inte hända mycket tyvärr sad

crasy_man
30 mars 2008 · 14 Inlägg

Phaetoon skrev:
Jag lider me dig. Så meningslöst. Säkert någon som ville jävlas med dig?

om man ska jävlas med nån så gör man väll inte så stora skador? punktera ett däck elle 2kan ja gå med på, men inte fan repa lacken o klippa upp en dörr o sånt, det är rent STÖLD FÖRSÖK elle något i den stillen.

NightblizZ
30 mars 2008 · 284 Inlägg

Jo det håller jag med dig om , dom var ju ute efter bilen. annars skulle dom inte stå med bil släp där

crasy_man
30 mars 2008 · 14 Inlägg

japp dom var ju det, fast tycker det är dålig stil av polisen o säga så, det måste finnas finger av tryck nån stans på den stulna bilen o kärran o din bil! varför inte kolla dom?

lindell90
30 mars 2008 · 876 Inlägg

om de är personen som han misstänker å om han har varit inblandad i sånt här tidigare måste hans fingeravtryck finnas i nått register.

-Blomman-
31 mars 2008 · 1 174 Inlägg

lindell90 skrev:
om de är personen som han misstänker å om han har varit inblandad i sånt här tidigare måste hans fingeravtryck finnas i nått register.

Du har nog kollat på för mycket film.. wink

"If you're in control, you're not going fast enough"
John87 Stolt Volvoägare
31 mars 2008 · 4 913 Inlägg

-Blomman- skrev:

lindell90 skrev:
om de är personen som han misstänker å om han har varit inblandad i sånt här tidigare måste hans fingeravtryck finnas i nått register.

Du har nog kollat på för mycket film.. wink

Hoppas kan man ju alltid smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
FireTraXX DFFL
31 mars 2008 · 9 020 Inlägg

-Blomman- skrev:

lindell90 skrev:
om de är personen som han misstänker å om han har varit inblandad i sånt här tidigare måste hans fingeravtryck finnas i nått register.

Du har nog kollat på för mycket film.. wink

Nej, de har hans DNA eftersom att han andades mot en ruta och skoavtryck från 2*2cm damm som han trampade i också.




roll

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Zilla
31 mars 2008 · 8 Inlägg

Hadde ngt sånt hänt mig så hade jag nitat varenda jävel jag får tips om att det  e, sen skiter jag om 19andra stackare fått pryl i onödan men då kan man ju se det som förebyggande syfte...
FA^N vad lack jag blir på sånna snorungar... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
lider med dig min vän...

Huzzy
Snoppen
31 mars 2008 · 543 Inlägg

Kan du inte ta lite bilder så man får se hur stora skadorna är?

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
NightblizZ
31 mars 2008 · 284 Inlägg

Kan fixa bilder och lägga upp snart så får ni se! Och det var inte personen som jag trodde först , enligt grannen var det 2 pers , ena runt 40 och andra runt 30 , så det passar inte in på personen jag trodde att det var. det var min 200sx och en  BMW som blivit utsatt för stöldförsök/skadegörelse. dom försökte sno båda. Och inget av det lyckades dom med , Bara att förstöra som kommer kosta mig en hel del , självrisken ligger på 5 tusen så det svider lite...

-Akerfeldt-
31 mars 2008 · 2 638 Inlägg

Lider med dig, riktigt tråkigt när sånt här händer. Hoppas att det löser sig smidigt med försäkringsbolaget.

Sand_Man Magister Mundi Sum
2 april 2008 · 177 Inlägg

Men faaan va tråkigt....


Lider med dig...

Idrott luktar svett Sport Luktar Bensin =)
Chevrolet Corvette "Vetten" (1987)
Audi A6 Allroad 2,7 Biturbo "Quattron" (2004)
Volvo V50 1,8F "Snålbilen" (2008)
Nipfel
2 april 2008 · 268 Inlägg

Ren avundsjuka.... Verkligen tråkigt att det inte finns folk som inte klarar av att andra lyckas.. Hoppas du hittar idioterna som gjorde det och att försäkringsbolaget agerar snabbt och är generösa!

IMPRAZERN Intresseklubben
2 april 2008 · 673 Inlägg

NightblizZ skrev:
Var till garaget idag .. skulle grejja lite med min 200sx , sätta i batteriet och få den körklar osv.. så möts jag av en uppbruten garageport , Först så hoppas jag att dom inte rört min bil eftersom det är lång garagelänga med många bilar. men upptäcker väldigt fort allt dom gjort , KLIPPT sönder passagerar dörren med PLÅTSAX och dragit ur låskolven , vilka jävla hjärndöda personer det finns? Varför inte bara smasha rutan och öppna dörren , utan nej nej . dom ska krångla och klippa sönder hela dörrjäveln , plus att dom slagit bucklor i bilen , repat hela sidan , och slagit av alla hjulbultar runt om på bilen och brutit upp bakluckan utan att ta med sig nått???!!!!??! ... blir så jävla LESS , Vad finns det för jävla idioter som rör sig här ute igentligen.. Ser det här som REN SKADEGÖRELSE eller att dom eventuellt blivit skrämda av nått. Och det jävligaste är ju att det måste vara nån jag känner eller att nån vet att den står där sad för det finns många garage längor på området och dom har brutit upp just min. VARFÖR KAN INTE FOLK BARA LÄMNA ANDRAS SAKER IFRED sad

Om det är nån som SETT eller HÖRT nått , antar att det snackas om sånt här bland folket som gjort det.  Rykten brukar ju kunna svischa iväg snabbt till folk. Så om nån får höra nått så tveka inte utan hör av er till mig via mail , om det är nån som ger bra tips som leder till förövaren eller förövarna så kan en summa betalas mot tipset.

Tack för att ni läste..

/förbannad 200sx ägare.

Fy fan, folk som är helt efterblivna i skallen.. sånna som borde ha nackskott..

/Mvh Andreas
Seat Leon FR "Sotis" (2016)
E30Tompa Rörpulare
2 april 2008 · 1 453 Inlägg

Amen fyfan sad Shit va dåligt! Fan vet precis hur de känns.. "min vart stulen och smälld, med massa saker i dom inte rörde va väl bara en joyride"....

Senast redigerat av E30Tompa (2 april 2008)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW E61 m5 (2007)
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
E-30
5 april 2008 · 1 050 Inlägg

NightblizZ skrev:
Någon som vet ungefär hur länge man brukar få vänta på försäkringsbolag innan dom börjar reparera och grejja ?

Om man bär sig fel åt..så kan det ta upp till ett år eller ännu längre tid. Tag själv kontakt med skaderegleraren hos ditt försäkringsbolag och bestäm en tid för skadebesiktning av ditt fordon.

Innan du bestämmer tid, så fixar du först ett kostnadsförslag på en fullständig reparation av bilen. Detta kostnadsförslag ska du sedan ha med dig i handen och visa upp för skaderegleraren när ni träffas.

Sedan kan du "kohandla" genom att själv ta på dig vissa arbeten, på så sätt kan du t.ex förhandla bort självrisken. Eller så kan begära att få kontantersättning mot att du själv fixar ALLT. Då kan det ofta bli en bra slant över. big_smile

Alla sätt är bra...utom de dåliga.
BMW E90 LCI 330ix. "E90" (2009)
MrTobias
5 april 2008 · 1 297 Inlägg

Fyfan va trist!

Gone-in-60-sec
9 april 2008 · 83 Inlägg

Jävla svin!!!! hade också inbrott i bilen, men inte råkat ut för ren skadegörelse. Men fy fan va meningslöst!!!! Känns ju förjävligt att man som "offer" alltid är i underläge.. För att man fått sina grejjer förstörda och stulna, polis kan inte göra ngt. Polisen borde fan ha fingeravtryck på alla människor i hela världen. Och ta såna här små grejjer på allvar! Där jag bor är det bilstölder, inbrott och skadegörelse väldigt ofta, men detta anses som försmå brott för att ta i tu med, men dom borde fan prioriteras. Dee ju så här d börjar.. O slutar med mycket värre kriminella grejjer.. Som sagt, d e fan inte lätt. Även om du får reda på vem som kan ha gjort d så har du ju inga bevis!? Och tar man lagen i egna händer om man är säker på att man vet vem d va. Kan man få ett helvete efter.. fan va svårt sånt här är.. Människor som inte kan låta andras grejjer gör mig så jella förbannad! Lider med dig! Hoppas d löser sig med försäkringsbolaget!

har kontroll
Volvo 945 (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang