nada

apoteket00 trucken
3 april 2008 · 563 Inlägg

det e ju klart som korvaspa att brudar drar till ens  sån e man juh, men för fanvälj bättre skåp än almias skåp, för de va helt vinga o jävliga...smile

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
Kornz Solfilmsmontör
4 april 2008 · 947 Inlägg

MDS säljer väll inget ändå? Men skämt o sido. Hoppas du hittar vad du söker.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
Jessa
4 april 2008 · 15 Inlägg

Smal eller jätte smal? smile

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
4 april 2008 · 3 404 Inlägg

Volvo_Elin skrev:
än förstår man inte varför det alltid ska vara halvnakna tjejer för att locka till killar till bilsaker...är ju så tjejer får status "hora"...nä bort me allt skit från bilbranschen! Sätt er i en lastbil och kör med varselkläder och riktiga arbetsskor iställe för att vara "objekt" för killar!

allt för mig!

Ohh ja! Mer brudar som meck å skaffisar!big_smile Kollar man t.ex. på Allt För Sjön så är antalet lättklädda tjejer i montrarna LÅG, såg ingen i år i vart fall... Grymma produkter säljer sig självt, nästan iaf. Men nöjda och pratglada kunder samt bra produkter är en vinnande kombo!

Monterrjejer må va ett bra kompliment till taskiga prylar men de montrar man verkligen vill besöka går ALLTID kunnskap om produkten samt trevligt bemötande före lättklädda damer som i mitt tycke oftast bara är i vägen...

Nu har minna fingrar glappat klart och jag hoppas att ingen tog illa upp smile
//Johannes

Senast redigerat av TenZer (4 april 2008)

Rock'n Roll
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Janina Modell & modeskribent
5 april 2008 · 280 Inlägg

Har du hittat det du söker? Annars jobbar jag som modell så jag kan säkert hitta några brudar till dig som är villiga att ställa upp bara du ger mig bättre info än det du skrev nu. Tex är det bra att veta vilka datum det gäller, om resa & boende är betalt, om det är timlön eller om det är en klump summa för hela dagen/dagarna.

Maila mig på: mail@JaninasPortfolio.com om du vill ha hjälp smile

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se
BMW 528 (1996)
Slyna
9 april 2008 · 30 Inlägg

Tjena!

Är varken blond eller brunett, är rödhårig, å då pratar vi illrött!tongue

lång och smal å gått modell ett par gånger, 175 lång och ca 58 kg. BMI på strax över 18.

Hatar egentligen dessa tjejer som gnuggar lack på bilarna på alla träffarna, men e nog mest för att man känner sig hotad av dom.tongue

hahaha... skulle va kul å visa lite hud iaf, när man har resurserna så att säga.
Lättkläddhet- inga problem.

En Annan Beräknar Framgång Genom Bakvagnens Avvikelser Från Färdriktningen
Audi Coupe (1989)
Biiatchen
9 april 2008 · 367 Inlägg

vill någon ta bort tråden ??

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang