Tips på 1 april skämt!

John87 Stolt Volvoägare
1 april 2008 · 4 913 Inlägg

Girlie Girl skrev:
På tal om april-skämt. Det dom körde i Rix morgon zoo med att man kunde tjuvlussna på samtal måste väl vara ett skämt eller???? Hade annars varit jävligt kul om det funka tongue

Klart det går. Fast kanske inte så tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
SwenssonGTI
1 april 2008 · 358 Inlägg

Girlie Girl skrev:
På tal om april-skämt. Det dom körde i Rix morgon zoo med att man kunde tjuvlussna på samtal måste väl vara ett skämt eller???? Hade annars varit jävligt kul om det funka tongue

Hörde det jag med och tänkte direkt att det inte är något som stämmer, men man är ju sugen på att testa! big_smile

Sportvagnskonsult SVK Customs
1 april 2008 · 1 639 Inlägg

Girlie Girl skrev:
På tal om april-skämt. Det dom körde i Rix morgon zoo med att man kunde tjuvlussna på samtal måste väl vara ett skämt eller???? Hade annars varit jävligt kul om det funka tongue

Alla samtal spelas redan in för att analyseras av datorer. Sen de som har intressant innehåll för underrättelsetjänsten och polisen sparas och analyseras manuellt.

BMW 540i/6 touring "manuell 6-pet" (1995)
BMW 635 csi "S38B36" (1983)
BMW 3,0 S (1972)
Girlie Girl
1 april 2008 ·

jo men här va det ju frågan om att få lyssna på pågående samtal, låter faktiskt inte som det skulle kunna vara riktigt lagligt om jag ska va ärlig

John87 Stolt Volvoägare
1 april 2008 · 4 913 Inlägg

Girlie Girl skrev:
jo men här va det ju frågan om att få lyssna på pågående samtal, låter faktiskt inte som det skulle kunna vara riktigt lagligt om jag ska va ärlig

Nej, men det är inte lagligt att köra för fort heller tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Girlie Girl
1 april 2008 ·

John87 skrev:

Girlie Girl skrev:
jo men här va det ju frågan om att få lyssna på pågående samtal, låter faktiskt inte som det skulle kunna vara riktigt lagligt om jag ska va ärlig

Nej, men det är inte lagligt att köra för fort heller tongue

Jaså är det inte det??? cool

FireTraXX DFFL
1 april 2008 · 9 020 Inlägg

krille_hlm skrev:

Girlie Girl skrev:
På tal om april-skämt. Det dom körde i Rix morgon zoo med att man kunde tjuvlussna på samtal måste väl vara ett skämt eller???? Hade annars varit jävligt kul om det funka tongue

Alla samtal spelas redan in för att analyseras av datorer. Sen de som har intressant innehåll för underrättelsetjänsten och polisen sparas och analyseras manuellt.

Med tanke på att det faktiskt är 1:a April så antar jag att du inte menar allvar.

Skulle du mot förmodan göra det så vet jag inte riktigt hur jag ska idiotförklara dig.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Sportvagnskonsult SVK Customs
1 april 2008 · 1 639 Inlägg

FireTraXX skrev:

krille_hlm skrev:

Girlie Girl skrev:
På tal om april-skämt. Det dom körde i Rix morgon zoo med att man kunde tjuvlussna på samtal måste väl vara ett skämt eller???? Hade annars varit jävligt kul om det funka tongue

Alla samtal spelas redan in för att analyseras av datorer. Sen de som har intressant innehåll för underrättelsetjänsten och polisen sparas och analyseras manuellt.

Med tanke på att det faktiskt är 1:a April så antar jag att du inte menar allvar.

Skulle du mot förmodan göra det så vet jag inte riktigt hur jag ska idiotförklara dig.

Googla lite om ämnet eller sök på flashback..

FireTraXX DFFL
1 april 2008 · 9 020 Inlägg

krille_hlm skrev:

FireTraXX skrev:

krille_hlm skrev:

Alla samtal spelas redan in för att analyseras av datorer. Sen de som har intressant innehåll för underrättelsetjänsten och polisen sparas och analyseras manuellt.

Med tanke på att det faktiskt är 1:a April så antar jag att du inte menar allvar.

Skulle du mot förmodan göra det så vet jag inte riktigt hur jag ska idiotförklara dig.

Googla lite om ämnet eller sök på flashback..

Behövs inte, jag antar att du skämtar.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Kesler
1 april 2008 · 3 650 Inlägg

Sms:ade en polare å sa att han haft inbrott i bilen och att dom slagit sönder hans bakruta tongue

Mortalis VW-nörd?
1 april 2008 · 4 332 Inlägg

Nallen_sthlm skrev:

Mortalis skrev:
Ni kan ju leka civilsnutar på vägen hem från jobbet, stanna ngn och säga april april din dumma sill. Säkert kul tongue

hmmm om man vill riskera upp till 2 års fängelse kan det vara kul och prova den grejen

2 års fängelse, e väl inte mitt fel om människan stannar vid väggrenen? Behöver ju inte köra blåljus o hela skiten asså, gaah ni borde verkligen va me i den här "mogen nog att prata pension"

Merclone Leg. Spådam
1 april 2008 · 816 Inlägg

Mortalis skrev:

Nallen_sthlm skrev:

Mortalis skrev:
Ni kan ju leka civilsnutar på vägen hem från jobbet, stanna ngn och säga april april din dumma sill. Säkert kul tongue

hmmm om man vill riskera upp till 2 års fängelse kan det vara kul och prova den grejen

2 års fängelse, e väl inte mitt fel om människan stannar vid väggrenen? Behöver ju inte köra blåljus o hela skiten asså, gaah ni borde verkligen va me i den här "mogen nog att prata pension"

Jo, det är faktiskt ditt fel om de gör det, efter vad du skrev så var det precis det du ville. Och jag vet inte med dig, men enligt mig handlar laglydighet inte om att vara omogen eller inte. Jag vet många mogna människor som är kriminella...

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Killr0y_swe - De är jag de.
1 april 2008 · 354 Inlägg

krille_hlm skrev:

Girlie Girl skrev:
På tal om april-skämt. Det dom körde i Rix morgon zoo med att man kunde tjuvlussna på samtal måste väl vara ett skämt eller???? Hade annars varit jävligt kul om det funka tongue

Alla samtal spelas redan in för att analyseras av datorer. Sen de som har intressant innehåll för underrättelsetjänsten och polisen sparas och analyseras manuellt.

Tror du på allvar att dom spelar in ALLA telefonsamtal? Det är endel..roll

isf, varför har jag mitt körkort kvar wink

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1
Germax
2 april 2008 · 12 086 Inlägg

Att avlyssna samtal utan misstanke om brott är olagligt i sverige. Så de tror jag knappast.

Därimot har jag hört att alla konversationer på msn går genom ett filter som sorterar ut vissa saker, lr typ nått sånt. För vem fan läser de finstilta?

Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
25 mars 2009 · 560 Inlägg

Väcker denna tråden till liv, då det snart är 1a april och jag faktiskt läste en del roliga tips big_smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.
alain www.bimmerpower.org
25 mars 2009 · 3 995 Inlägg

Reeplayed skrev:
Väcker denna tråden till liv, då det snart är 1a april och jag faktiskt läste en del roliga tips big_smile

Kul att ta upp den 1 årig gammal tråd, är det April skämt? smile

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
bollen1986
25 mars 2009 · 3 714 Inlägg

alain skrev:

Reeplayed skrev:
Väcker denna tråden till liv, då det snart är 1a april och jag faktiskt läste en del roliga tips big_smile

Kul att ta upp den 1 årig gammal tråd, är det April skämt? smile

?? Det står faktiskt i reglerna att man ska söka innan man skapar en ny tråd roll

Hmm funderar på att be en polare att ringa morsan och säga att jag typ sittet på psyket eller blivit svårt misshandlad big_smile (ja min humor är inte normal)

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
alain www.bimmerpower.org
25 mars 2009 · 3 995 Inlägg

bollen1986 skrev:

alain skrev:

Reeplayed skrev:
Väcker denna tråden till liv, då det snart är 1a april och jag faktiskt läste en del roliga tips big_smile

Kul att ta upp den 1 årig gammal tråd, är det April skämt? smile

?? Det står faktiskt i reglerna att man ska söka innan man skapar en ny tråd roll

Hmm funderar på att be en polare att ringa morsan och säga att jag typ sittet på psyket eller blivit svårt misshandlad big_smile (ja min humor är inte normal)

Det är också det jag menar.
nu har vi 2 trådar om tips på 1a April skämt
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=126235.

Senast redigerat av alain (25 mars 2009)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
Martin 9-3 Fisketokig
25 mars 2009 · 2 997 Inlägg

Bär ut en snygg och populär möbel tex en soffa utanför huset och ta ett kort.

Lägg ut en annons under "skänkes" och skriv att den bör hämtas omgående då inte den fick plats inne efter att nya soffan kom in.

Skriv att du kommer vara bortrest hela dagen men att det är bara att hämta den och att den står bakom garaget eller dyligt för att stå skyddad mot väder.

Sen skriver du vägbeskrivning till någon valfri person.

Folk kan börja bli lite misstänksamma och förbannade när det kommer en okänd bil med släpvagn och backar in på tomten och går mot garaget.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Sanizz
25 mars 2009 ·

Som jag sa i den förra 1 april tråden

Hade varit ett grymt skämt om chrizz hade stängt ner sidan för 1 dag (1april) och talat om att sidan är nerlagd. Men de är nog lite för grymt kanske tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang