Stäng Denna Tråd Nu, Träffen Har Varit ;)

MissM Västeråstjej som flyttat till Nypan...
10 april 2008 · 37 Inlägg

Skulle bli huuur kul som helst! Lätt att jag är på big_smile Kan gå om jag så måste cool

mupp_johanna
10 april 2008 · 9 Inlägg

ja e på låter sköjsmile

theangel6 GirlsGoFast
10 april 2008 · 1 000 Inlägg

jag e lätt på...fixar me slaget om gatebil om det e av intresse att få piska killarna i olika grenar....

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
10 april 2008 · 5 042 Inlägg

Visst har jag hört mycket men detta är rasistiskt! tongue Heil Kvinna! Hatar oss män sad
Se det som ironi.

C H E V R O L E T <3
Meerx
10 april 2008 ·

Fan va ball !!!

Men tyvärr inget körkort hmm


Men om man kan åka me nån från göteborg så e ja lätt på !!!! smile

Digital_Kicker
10 april 2008 · 3 721 Inlägg

Freddeponken skrev:
om jag klär ut mig till transa då...får man vara med då? eller om jag står i string och förnedras bakom korvgallren??  ne inte string...äsch glöm det!

skärpning nu!, låt tjejerna få ha en egen tråd för sig själva! Keep the snake in the cage!

Luxury
10 april 2008 · 23 Inlägg

kul! jag är gärna med!
Driver en klubb, GirlsGoFast och vi jagar bana för i sommar med ljus och lykta för att få till en banträff bara för tjejer! I Norge får vi till 4 stycken i år och några ligger ganska nära svenska gränsen så vi kan ju samåka dit också
Ser ju onekligen ut som om intresset definitivt finns! strålande inititativ lol
// Sara

exiZ
11 april 2008 · 533 Inlägg

Meerx: Det finns säkert någon tjej du kan samåka med? smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
Kanse
11 april 2008 · 1 120 Inlägg

nice synd bara att man bara e så efter i körkort innehav Hahahahaha tongue men jag kan komma å heja ^^

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Biiatchen
11 april 2008 · 367 Inlägg

exiZ skrev:
Hej alla bilgalna tjejer...

... jag har länge funderat och nu kommit fram till att göra ett försök, först och främst kolla av intresset för en träff (och senare kanske även gå ihop, självklart beror det på hur många tjejer vi blir, och hyra en bana för en dag) i mitten av Sverige någon gång under sommaren, så att så många som möjligt ska kunna komma och delta! För jag kan väl inte vara ensam bilgalen tjej? Eller?

Självklart är denna tråd ENBART till för oss tjejer, vill din kille följa med så föreslår jag att du säger att han får vända sig till någon allmän bilträff (nu lär jag får massa sura inlägg från grabbsen tongue) eller om du är den blödiga flickvännen som absolut inte klarar dig utan din kille (eller inte klarar av att säga nej till hundvalpen), så får han hålla sig på avstånd, då träffen som sagt var är till för oss tjejer.

Vore skojigt om någon var intresserad.

Eventuell tid, plats och datum tycker jag vi bestämmer tillsammans om det blir något av detta!

Det bästa är att visa sitt intresse här i tråden, men annars går det bra att PM:a mig eller skriva i min gästbok här på garaget smile

Kram Anna

_______________________________________________________________________________________

Hitills intresserade tjejer, inom parantes ser ni eventuellt garaget.org nickname:


1. Anna, initiativtagare (exiZ), Stockholm
2. dildoikka (dildoikka), Arvika
3. rallycrosstjej22 (rallycrosstjej22), Kumla
4. Styling_bruden (Styling_bruden), Sölvesborg 
5. Ellen (vulture), Götene
6. Bilgalningen (Bilgalningen), Sundsvall
7. Breexiz (Breexiz), Karlstad
8. Ida (Biiatchen)), Helsingborg
9. ellis (ellis), Helsingborg
10. Sjodin_ (Sjodin_), Mora
11. Helena (vwhelena), Någonstans i Sverige
12. Madeleine (MissM), Västerås
13. Netzki, Någonstans i Sverige
14. Alex (Reeplayed), Karlskrona
15. Evelina (Evvelina), Årjäng
16. Johanna (mupp_johanna), Kristinehamn
17. theangel6 (theangel6), Boxholm
18. Hanna (Hanna_89), Bankeryd
19. Linnea (Tokighetsflickan), Ånge
20. Malin (maliin), Forshaga
21. Meerx (Meerx), Mölndal
22. Sara (Luxury), Göteborg
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

var tvungen att ändra namnet på nr 8 det var min gamla gorg jag var inne på justera d lite grann iaf smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Meerx
11 april 2008 ·

exiZ skrev:
Meerx: Det finns säkert någon tjej du kan samåka med? smile

Va bra big_smile

neckwomen_88
11 april 2008 ·

kalastrevligt initiativ! vet inte om man vågar åka bana, gasglädjen är rätt stor så risken är att man får gå tillbaka då xD hehe

exiZ
11 april 2008 · 533 Inlägg

Biiatchen: Jag har ändrat det nu smile

Meerx: La upp, på trådens första sida, samtliga namn och även städer folk bor i, så det ska bli lättare för alla att se vart folk bor och på så sätt kanske samåka.

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
exiZ
11 april 2008 · 533 Inlägg

neckwomen_88: Först och främst tänkte jag att vi kunde ha en vanlig bilträff, där vi fikar, ses och snackar bilar... sedan längre fram, kanske köra bana smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
Jocelyn Gasglad
11 april 2008 · 46 Inlägg

Jag är på!

Meerx
11 april 2008 ·

exiZ skrev:
Meerx: La upp, på trådens första sida, samtliga namn och även städer folk bor i, så det ska bli lättare för alla att se vart folk bor och på så sätt kanske samåka.

Gutt gutt : )

Bra att nån tar tag i tjejernas-bilintresse också... smile Hehehe....

exiZ
11 april 2008 · 533 Inlägg

BMW_Galen_Tjej: Man måste jue inte ha körkort för att vara bilintresserad (och det tycks du jue verkligen vara!), men det kan jue bli ett problem att ta sig till själva träffen om man inte har körkort... fast jag är rätt säker på att det finns andra, snälla tjejer, som också ska på träffen, som kan tänkas sig att samåka (då spar vi jue dessutom på miljön) smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
Lady_Milla Alecci's fästmö
11 april 2008 · 708 Inlägg

ja detta låter ju som en kul grej om de inte blir så långt iväg tongue smile men bana kör jag väl inte med min bil hahaha den har allderles för lite pollar för sånt big_smile men säg vart man ska tid å plats å så så få man hoppas att de ligger nån helg med så man kan komma så inget jobb stoppar en roll

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
exiZ
11 april 2008 · 533 Inlägg

Hej tjejer!

Jag tänkte bara meddela att vi börjar närma oss talet 30 stycken tjejer som även är medlemmar på garaget.org, sedan finns det jue tjejer som vill dyka upp men som inte finns med på garaget, så listan är i själva verket längre. Jag tycker det är jätte skojigt att jag fått så pass bra respons som jag fått och jag hoppas att så många som möjligt kommer kunna komma, då vi väl bestämmer en dag, en plats och en tid...

På tal om Dag, tid och plats... nu börjar det nästan dra ihop sig att bestämma det så att så många som möjligt ska kunna skriva in dagen i sina kalendrar (vi tjejer är jue upptagna varelser wink). Alla förslag på platser, dagar och tider är välkomna, men det är mest rättvist om vi försöker ta en plats som inte är så jätte långt bort för någon, då vi kommer både från längst i norr till längst i söder smile

Tänkte göra även en lista över alla förslag som kommer in, så kan vi väl se vad som passar så många som möjligt...

Mitt förslag är någon dag i juli/augusti, förslagsvis en helgdag då kanske inte alla har semester.

Hoppas på fler tjejer som vill delta och även på massa bra förslag på platser/dagar/tid smile

Inte somrig, men iallafall vårig kram från Anna

Ps. ikväll blir det race big_smile

Senast redigerat av exiZ (11 april 2008)

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
smurfelina
11 april 2008 · 6 Inlägg

Jag är på helt klart, jättekul ju med en bilträff med bara tjejer!!!
Skicka gärna ut info om tid o plats :-)

Vi ses!!

BMW M3 (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang