Stäng Denna Tråd Nu, Träffen Har Varit ;)

ergoproxy
14 april 2008 · 236 Inlägg

men du ändra min röst till vadstena istället, lite roligare att åka någonstans och det va vist inte så långt ifrån jönköping som jag trodde ^^.

Subaru Legacy GT spec B Twin Turbo
Lady_Milla Alecci's fästmö
14 april 2008 · 708 Inlägg

Vet inte vart nått ligger som ni föreslagit men jönköping vet man vart de ligger haha men jag hittar inte inne i stan äntongue men vadstena som ni pratar om låter ju som nått..så kanske man kan ta följe med flera som ska köra från jönköping?

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
ergoproxy
14 april 2008 · 236 Inlägg

Lady_Milla skrev:
Vet inte vart nått ligger som ni föreslagit men jönköping vet man vart de ligger haha men jag hittar inte inne i stan äntongue men vadstena som ni pratar om låter ju som nått..så kanske man kan ta följe med flera som ska köra från jönköping?

bara jag änsålänge tro jag, e du från jönköping?

Subaru Legacy GT spec B Twin Turbo
Kitty Audifrälst
14 april 2008 · 173 Inlägg

Hej tjejer!

Kul initiativ, dyker gärna upp bara jag är ledig. tongue
Vadstena verkar populärt, och jag tycker att det låter som ett helt okej förslag.
Samåkning kan ordnas, jag är inte omöjlig. smile

Lady_Milla Alecci's fästmö
14 april 2008 · 708 Inlägg

ergoproxy skrev:

Lady_Milla skrev:
Vet inte vart nått ligger som ni föreslagit men jönköping vet man vart de ligger haha men jag hittar inte inne i stan äntongue men vadstena som ni pratar om låter ju som nått..så kanske man kan ta följe med flera som ska köra från jönköping?

bara jag änsålänge tro jag, e du från jönköping?

haha aja en å pendla med då big_smile habo ska jag flytta till iaf så jag e rätt så lost där uppe tongue än iaf haha men hade ju varit trevligt att skrapa ihop ett gäng från samma ställe smile

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
ergoproxy
14 april 2008 · 236 Inlägg

Lady_Milla skrev:

ergoproxy skrev:

Lady_Milla skrev:
Vet inte vart nått ligger som ni föreslagit men jönköping vet man vart de ligger haha men jag hittar inte inne i stan äntongue men vadstena som ni pratar om låter ju som nått..så kanske man kan ta följe med flera som ska köra från jönköping?

bara jag änsålänge tro jag, e du från jönköping?

haha aja en å pendla med då big_smile habo ska jag flytta till iaf så jag e rätt så lost där uppe tongue än iaf haha men hade ju varit trevligt att skrapa ihop ett gäng från samma ställe smile

Jaha Habo smile, Ja men då e vi 2 nu iaf, hoppas att det dyker upp några till.

Subaru Legacy GT spec B Twin Turbo
Lady_Milla Alecci's fästmö
14 april 2008 · 708 Inlägg

ergoproxy skrev:

Lady_Milla skrev:

ergoproxy skrev:

bara jag änsålänge tro jag, e du från jönköping?

haha aja en å pendla med då big_smile habo ska jag flytta till iaf så jag e rätt så lost där uppe tongue än iaf haha men hade ju varit trevligt att skrapa ihop ett gäng från samma ställe smile

Jaha Habo smile, Ja men då e vi 2 nu iaf, hoppas att det dyker upp några till.

haha japp cool man kan ju alltid hoppas annars e vi ju alltid 2 tongue men det är kanske fler som kommer köra "genom" jönköpingshållet som kanske sluter upp med oss vem vet smile

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
14 april 2008 · 560 Inlägg

Ja, jag lägger med min röst på Vadstena då det verkar vara ett trevligt ställe och ska se om man inte kan ragga upp skjuts smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.
Emmiz
15 april 2008 ·

Jag kommer köra från nybro.. är det någon mer som kommer köra över vetlanda eller tranås till så vore det inte fel och kunna samköra några upp.. OM det nu blir vid vadstena slott alltså !
Får nog be pojkvännen om att få låna GPS:en tongue
Funderat mer kring datum?

mvh emma

Senast redigerat av Emmiz (15 april 2008)

exiZ
15 april 2008 · 533 Inlägg

Hej tjejer!

Här kommer jag med lite uppdateringar på hur läget ligger till just nu!
Den platsen som överlägset flerst har röstat för (obs! Det är fortfarande INTE försent att lägga din röst på något annat, skulle du redan ha röstat via tråden eller PM:at mig men vill ändra dig så måste du säga vad du röstade på först - så jag kan ändra) är VADSTENA SLOTT. Jag har hört med en vän som bor permanent i Vadstena och han ville påminna mig om att Vadstena är en sommarstad och att det kan vara rätt mycket turistbussar på parkeringen, men jag tänkte åka till Vadstena ett par dagar innan, så jag får väl i värsta fall spärra av parkeringen inför träffen tongue

Dessutom påminde han mig om att det på onsdagar är nostalgi/veteran-träff i Vadstena (precis vid slottet), så om någon är intresserad kan vi ha träffen en onsdag på eftermiddagen (innan veteranträffen - där även moderna bilar visas upp) och sedan kan ni njuta av veteranbilarna (och andra bilar som jag precis nämnde) på kvällen.

Förslag på datum från mig, då jag startade träffen så anser jag att jag får vara så ego att jag ger förslag på datum, då jag måste vara på plats (eller måste och måste, men det var jue hela syftet och eftersom jag tagit på mig att anordna träffen så...).

Förslagen på datum (och som jag hoppas att ni även dessa kommer rösta på) är:

v.30
Måndag 21/7
Tisdag 22/7
Onsdag 23/7 (nostalgiträff på kvällen för dom som även är intresserade av den)
Torsdag 24/7
Fredag 25/7
Lördag 26/7
Söndag 27/7

v.31
Måndag 28/7
Tisdag 29/7
Onsdag 30/7 (nostalgiträff på kvällen för dom som även är intresserade av den)
Torsdag 31/7
Fredag 1/8
Lördag 2/8
Söndag 3/8



Jag är även intresserad av att höra eran åsikt om tid.

Senast redigerat av exiZ (15 april 2008)

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
Anna_ GirlsGoFast
15 april 2008 · 172 Inlägg

Ser ut som Vadstena blir träffpunkten ja. Hehe, blir lite väl långt för mig att köra från norge bara för att stå på en parkeringsplats och ta en fika, framförallt med tanke på att jag inte har någon semester i sommar utan bara har ledigt på helgerna. Hoppas ni får till en träff och att det blir kanonmysigt! smile

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)
theangel6 GirlsGoFast
15 april 2008 · 1 000 Inlägg

Vecka 30 och måndagen vecka 31 befinner jag mig med garaget on tour sen helgen efter har jag en GGF träff med Action Meet...så jag kan nog inte heller vara med...men ni andra får ha det kul=)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
Rosenqvist
15 april 2008 · 147 Inlägg

Men harrejävlar,,jag kommer köra över de på nybro  wink)

Audi S4
Noiseprojekt
16 april 2008 ·

Haha ujj kanske tittar förbi och tutar o vinkar;)
Bor ju ändå i närheten

JennyHenriksson
17 april 2008 · 46 Inlägg

Räkna med mig från Vadstena smile.
Kvittar vilken dag,bor ju ändå i stan.
Tar även med andra tjejkompisar som har bilar här i stan lr närheten smile

JennyHenriksson
17 april 2008 · 46 Inlägg

Men räkna med att de kommer vara massa raggarbilar,mc på onsdagkvällarna och folk!

Styling_bruden Skattlösa bergen
22 april 2008 · 213 Inlägg

Jag kan på lördagarna bara för jag jobbar till 1800 på vardagarna (Mekonomen). Sen har ja lite långt att köra till den träffen med.. 30 mil för att vara mer exakt.. O då kör ja över Vetlanda / Tranås..

Senast redigerat av Styling_bruden (22 april 2008)

mikaela the one and only
22 april 2008 · 73 Inlägg

För min del känns det också lite väl långt för att åka till Vadstena o fika smile.. Även om det låter som en rolig ide!
Kanske kan va med längre fram om det blir nåt mer evenemang! big_smile

Zarah_Den_Grymme
22 april 2008 · 368 Inlägg

Jag är helt intresserad men ska se om jag kan få med mig några fler tjejer smile

Deliana
22 april 2008 ·

Jag är på! om jag inte jobbar den dan förstås smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang