Stäng Denna Tråd Nu, Träffen Har Varit ;)

850_GLT
12 maj 2008 · 947 Inlägg

ajja skitsamma tongue men ni kan väl kolla in denna länk om ni vill va med på en demostration ang de höga bensinpriset http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=85991

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
exiZ
13 maj 2008 · 533 Inlägg

850_GLT: Har du läst första sidan på tråden? Jag menade inget illa med det jag skrev, men faktum är att många flickvänner till killar som har fräcka bilar, aldrig vågar komma fram och snacka, och att dom har ett minst lika brinnande bilintresse som sin pojkvän så DÄRFÖR startade jag denna tråd/träff, för att även dessa flickvänner ska få lite glans i rampljuset smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
Chicksrace_2
13 maj 2008 · 4 Inlägg

Bilträff låter ju superkul! Ja e me...lol

Saab 900T (1994)
TLO
13 maj 2008 · 1 062 Inlägg

Vet ett par bilintresserade damer från garaget.org jag gärna skulle vilja träffa smile))    ni får väl skriva om ni skall vidare efter träffen så vi killar kan ansluta kanske?

"You Go, we go!"
exiZ
13 maj 2008 · 533 Inlägg

Daniel: Varför nöjja sig med en när man kan få flera stycken? wink *skämtar med*

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
NKM-Rani Fotograf
13 maj 2008 · 1 000 Inlägg

vadstena slott det är ett fint ställe:D! för er som har planerat på en onsdag så är det mkt bra oxå! det brukar vara mkt folk pga nostalgi dagen! tummen upp! hoppas att ni kommer ha det roligt här! mvh///rani

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr
850_GLT
13 maj 2008 · 947 Inlägg

exiZ skrev:
850_GLT: Har du läst första sidan på tråden? Jag menade inget illa med det jag skrev, men faktum är att många flickvänner till killar som har fräcka bilar, aldrig vågar komma fram och snacka, och att dom har ett minst lika brinnande bilintresse som sin pojkvän så DÄRFÖR startade jag denna tråd/träff, för att även dessa flickvänner ska få lite glans i rampljuset smile

Hur gör man om man har en flickvän som inte har körkort då men som har bilintresse och ingen annan att åka med till träffen? tongue hehe

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
exiZ
13 maj 2008 · 533 Inlägg

850_GLT skrev:

exiZ skrev:
850_GLT: Har du läst första sidan på tråden? Jag menade inget illa med det jag skrev, men faktum är att många flickvänner till killar som har fräcka bilar, aldrig vågar komma fram och snacka, och att dom har ett minst lika brinnande bilintresse som sin pojkvän så DÄRFÖR startade jag denna tråd/träff, för att även dessa flickvänner ska få lite glans i rampljuset smile

Hur gör man om man har en flickvän som inte har körkort då men som har bilintresse och ingen annan att åka med till träffen? tongue hehe

Då lämnar du av flickvännen en timme innan träffen, så får jag umgås med henne fram tills då träffen är tongue För det finns ingen som helst chans att någon pojkvän/sambo/fästman/make ska få delta wink

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
850_GLT
13 maj 2008 · 947 Inlägg

exiZ skrev:

850_GLT skrev:

exiZ skrev:
850_GLT: Har du läst första sidan på tråden? Jag menade inget illa med det jag skrev, men faktum är att många flickvänner till killar som har fräcka bilar, aldrig vågar komma fram och snacka, och att dom har ett minst lika brinnande bilintresse som sin pojkvän så DÄRFÖR startade jag denna tråd/träff, för att även dessa flickvänner ska få lite glans i rampljuset smile

Hur gör man om man har en flickvän som inte har körkort då men som har bilintresse och ingen annan att åka med till träffen? tongue hehe

Då lämnar du av flickvännen en timme innan träffen, så får jag umgås med henne fram tills då träffen är tongue För det finns ingen som helst chans att någon pojkvän/sambo/fästman/make ska få delta wink

haha fan va ni va stenhårda då tongue de e ju tur iaf att ni inte kan stoppa oss från att va där under nostalgi träffen tongue

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
_Emelie ~ Team Ljudstudion ~
13 maj 2008 · 106 Inlägg

exiZ skrev:
850_GLT: Har du läst första sidan på tråden? Jag menade inget illa med det jag skrev, men faktum är att många flickvänner till killar som har fräcka bilar, aldrig vågar komma fram och snacka, och att dom har ett minst lika brinnande bilintresse som sin pojkvän så DÄRFÖR startade jag denna tråd/träff, för att även dessa flickvänner ska få lite glans i rampljuset smile

Du har så fullkomligt rätt!! Det är många tjejer som inte kan/vågar synas eller ta plats men som älskar allt som har med bilar å göra.. Jag själv känner väl lite som så att när man är ute med sambon och bilen så är det mycket att grabbarna pratar sins emellan och så står tjejen där som ett fånigt bihang och en del tycker mest att man är ivägen.. "vad kan hon veta om bilar.." ungefär..

bara vad jag har upplevt/tycker.. tongue Någon mer som håller med? En egen bilträff är ju kanon för att som du sa att vi ska få glänsa och synas lite..!!

Senast redigerat av TurboEm (13 maj 2008)

Idrott luktar svett, Sport luktar bensin!!
Chicksrace_2
13 maj 2008 · 4 Inlägg

exiZ skrev:
Hej alla bilgalna tjejer...

... jag har länge funderat och nu kommit fram till att göra ett försök, först och främst kolla av intresset för en träff (och senare kanske även gå ihop, självklart beror det på hur många tjejer vi blir, och hyra en bana för en dag) i mitten av Sverige någon gång under sommaren, så att så många som möjligt ska kunna komma och delta! För jag kan väl inte vara ensam bilgalen tjej? Eller?

Självklart är denna tråd ENBART till för oss tjejer, vill din kille följa med så föreslår jag att du säger att han får vända sig till någon allmän bilträff (nu lär jag får massa sura inlägg från grabbsen tongue) eller om du är den blödiga flickvännen som absolut inte klarar dig utan din kille (eller inte klarar av att säga nej till hundvalpen), så får han hålla sig på avstånd, då träffen som sagt var är till för oss tjejer.

Vore skojigt om någon var intresserad.

Eventuell tid, plats och datum tycker jag vi bestämmer tillsammans om det blir något av detta!

Det bästa är att visa sitt intresse här i tråden, men annars går det bra att PM:a mig eller skriva i min gästbok här på garaget smile

Kram Anna

_______________________________________________________________________________________

Hitills intresserade tjejer, inom parantes ser ni eventuellt garaget.org nickname:


1. Anna, initiativtagare (exiZ), Stockholm
2. dildoikka (dildoikka), Arvika
3. rallycrosstjej22 (rallycrosstjej22), Kumla
4. Styling_bruden (Styling_bruden), Sölvesborg 
5. Ellen (vulture), Götene
6. Bilgalningen (Bilgalningen), Sundsvall
7. Breexiz (Breexiz), Karlstad
8. Ida (Biiatchen), Helsingborg
9. ellis (ellis), Helsingborg
10. Sjodin_ (Sjodin_), Mora
11. Helena (vwhelena), Någonstans i Sverige
12. Madeleine (MissM), Västerås
13. Netzki, Någonstans i Sverige
14. Alex (Reeplayed), Karlskrona
15. Evelina (Evvelina), Årjäng
16. Johanna (mupp_johanna), Kristinehamn
17. theangel6 (theangel6), Boxholm
18. Hanna (Hanna_89), Bankeryd
19. Linnea (Tokighetsflickan), Ånge
20. Malin (maliin), Forshaga
21. Meerx (Meerx), Mölndal
22. Sara (Luxury), Göteborg
23. BMW_Galen_Tjej (BMW_Galen_Tjej), Malmö
24. neckwomen_88 (neckwomen_88), Linköping
25. Jocelyn (Jocelyn), Vaggeryd
26. Car_Babe (Car_Babe), Mjölby
27. Camilla (Lady_Milla), Någonstans i Sverige 
28. smurfelina (smurfelina), Någonstans i Sverige
29. Dainty (Dainty), Göteborg
30. Emma (Emmiz), Någonstans i Sverige
31. tjarniz (tjarniz), Kramfors
32. Supratjejen (Supratjejen), Norrköping
33. HemiCocker (HemiCocker), Östra Göinge
34. Carina (MissCat), Lindesberg
35. Hanna (VolvoHanna), Göteborg
36. TigerLily (TigerLily), Oxelösund
37. lindizz (lindizz), Göteborg
38. civic_nettan (civic_nettan), Stockholm
39. Anna (Anna_), Norge
40. emeliea__ (emeliea__), Karlskrona
41. Milva (Milva), Nyköping
42. ergoproxy (ergoproxy), Jönköping
43. shougan (shougan), Västerås
44. Kitty (Kitty), Skövde
45. Jennifer (firejennifer), Alingsås
46. Jenny (JennyHenriksson), Vadstena
47. Sara_Emelie (Sara_Emelie), Göteborg
48. Deliana (Deliana), Stockholm
49. Eliza (Eliza), Kalmar
50. Emilia (emi_lia), Ängelholm
51. miciss (miciss), Eskilstuna
52. Sofia (__pepita__), Säffle
53. Sara (girl-of-speed), Vingåker
54. Angel_vbg
55. Emelie (TurboEm), Växjö
56. Chicksrace_2 (Chicksrace_2), Nyköping
57.
58.
59.
60.


Numrena fylls på allt eftersom fler vill delta wink
_______________________________________________________________________________________

Förslag på dag, tid och plats:

- Jönköping: 1 röst
- Mantorp: 2 röster
- Vadstena Slott (Vadstena): 16 röster
- Elmiahallen: 1 röst
- Kinnekulle (ring): 1 röst

Förslagen på datum (och som jag hoppas att ni även dessa kommer rösta på) är:

v.30
Måndag 21/7
Tisdag 22/7
Onsdag 23/7 (nostalgiträff på kvällen för dom som även är intresserade av den)
Torsdag 24/7
Fredag 25/7
Lördag 26/7 2 röster
Söndag 27/7

v.31
Måndag 28/7
Tisdag 29/7
Onsdag 30/7 (nostalgiträff på kvällen för dom som även är intresserade av den) 2 röster
Torsdag 31/7
Fredag 1/8
Lördag 2/8
Söndag 3/8

Klockslags förslag:

14.00 och tills vi tröttnar wink


~*[ OBS! SISTA DAGEN FÖR ATT LÄGGA DIN RÖST & GÖRA DIN TALAN HÖRD ÄR 31/5 ]*~

Saab 900T (1994)
Chicksrace_2
13 maj 2008 · 4 Inlägg

Tjena! Tänkte bara höra om det är så att det blir av så finns det plats i min bil från Nyköping om nån är intresserad..Mvh Maria:P

Saab 900T (1994)
Chicksrace_2
13 maj 2008 · 4 Inlägg

Hej! Fan va roligt med ytterligare en tjej träff, ska jag absolut klämma in.. Var i Gävle är det?
Mvh Maria.

rally_babe skrev:
Den 19 Juli ska ni alla packa väskan och åka till Gävle iaf wink Vi i GavleRacing kommer åter att arrangera Girlpower Car Meet efter den lyckade premiären förra året. utställning/träff/db-drag och konbana allt bara för er tjejer!!!

Eftersom alla redan var samlade i en tråd så ville jag bara informera lite och få er att notera i era kalendrar wink. Egen tråd om detta kommer så snart alla sponsorpriser och hotell mm är klart!

Skit bra intiativ exiZ får se om man hinner med, kan hoppas iaf!

Saab 900T (1994)
emi_lia
13 maj 2008 ·

Jag ser fram emot detta smile Jag röstar på Lördagen den  26/7
Hoppas på fint väder osså hihii.. Ska bli kul & träffa lite lika sinnade människor..
Ha d bäst

emi_lia
13 maj 2008 ·

Såg att vi är några stycken från skåne.. Ska vi dra upp tillsammans? Lite roligare & köra samlade än ensam ute på vägarna smile Hör av er om ni är intreserade så kan vi ju bestämma tid & plats..
smile

_Emelie ~ Team Ljudstudion ~
13 maj 2008 · 106 Inlägg

emi_lia skrev:
Såg att vi är några stycken från skåne.. Ska vi dra upp tillsammans? Lite roligare & köra samlade än ensam ute på vägarna smile Hör av er om ni är intreserade så kan vi ju bestämma tid & plats..
smile

Jag är från småland/Växjö men ni kanske kör förbi nånstans så man kan hänka på längs med vägen :]

Idrott luktar svett, Sport luktar bensin!!
emi_lia
13 maj 2008 ·

TurboEm skrev:

emi_lia skrev:
Såg att vi är några stycken från skåne.. Ska vi dra upp tillsammans? Lite roligare & köra samlade än ensam ute på vägarna smile Hör av er om ni är intreserade så kan vi ju bestämma tid & plats..
smile

Jag är från småland/Växjö men ni kanske kör förbi nånstans så man kan hänka på längs med vägen :]

Ja men d låter ju skoj.. Ju fler destu roligare wink

_Emelie ~ Team Ljudstudion ~
14 maj 2008 · 106 Inlägg

emi_lia skrev:

TurboEm skrev:

emi_lia skrev:
Såg att vi är några stycken från skåne.. Ska vi dra upp tillsammans? Lite roligare & köra samlade än ensam ute på vägarna smile Hör av er om ni är intreserade så kan vi ju bestämma tid & plats..
smile

Jag är från småland/Växjö men ni kanske kör förbi nånstans så man kan hänka på längs med vägen :]

Ja men d låter ju skoj.. Ju fler destu roligare wink

Absolut! cool ska förhoppningsvis hunnit göra lite med nya bilen med så man har nåt å visa upp :]

Idrott luktar svett, Sport luktar bensin!!
Bilgalningen Bildelsskruvare
14 maj 2008 · 255 Inlägg

Thorsholm... Knäpp upp gylfen å kika ner i brallerna dina... Får du syn på en k*k så är du INTE välkommen på några villkor ALLS.    Simpelt! wink

My life, My mess
neckwomen_88
15 maj 2008 ·

hellou tjejer!

eftersom det är många pojkar som är intresserade av att komma o kika så funderade jag över om man kanske skulle kunna sätta ett klockslag, där efter det så är dom välkomna?

tex om träffen börjar kl 14 så är killarna välkommna efter kl 17 eller nåt sånt? vet många som tycker det är kul med tjejer som vågar och nog gärna skulle kika på våra byggen.

inte alls säker på om det är en bra idé egentligen? men iaf tongue

i övrigt planerar jag att passa in både på tjejträffen, och veteranträffen efter big_smile om allt går som det ska!

//Linnea

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang