Stäng Denna Tråd Nu, Träffen Har Varit ;)

Newman mickenyman.se
15 maj 2008 · 687 Inlägg

neckwomen_88 skrev:
hellou tjejer!

eftersom det är många pojkar som är intresserade av att komma o kika så funderade jag över om man kanske skulle kunna sätta ett klockslag, där efter det så är dom välkomna?

tex om träffen börjar kl 14 så är killarna välkommna efter kl 17 eller nåt sånt? vet många som tycker det är kul med tjejer som vågar och nog gärna skulle kika på våra byggen.

inte alls säker på om det är en bra idé egentligen? men iaf tongue

i övrigt planerar jag att passa in både på tjejträffen, och veteranträffen efter big_smile om allt går som det ska!

//Linnea

Tycker ja låter kalas smile bara ni är kvar så vi kan komma o kolla både på er o era bilar big_smile

Honda Crx (1990)
Honda Civic "Team Nyman" (1991)
Ford 34 "Nyman Racing" (2014)
exiZ
15 maj 2008 · 533 Inlägg

neckwoman_88: Jag ska tänka på saken (och kanske är även detta en sak att rösta om?), fast det känns som att träffen tappar lite sitt syfte om vi släpper in killar till träffen och hur stor är chansen att killarna skulle hålla sig undan tills dom var välkomna? Jag är redan nu säker på att det kommer vara ganska många killar som kommer försöka "sabba" träffen genom att dyka upp oanmälda.

Veteranträffen är enbart på onsdagar och som det ser ut just nu är ingen datum spikat, så det är ju inte säkert att träffen blir av en onsdag. Jag uppmanar ännu en gång så många som möjligt till att rösta på dag/datum!

Kram Anna

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
_Emelie ~ Team Ljudstudion ~
15 maj 2008 · 106 Inlägg

exiZ skrev:
neckwoman_88: Jag ska tänka på saken (och kanske är även detta en sak att rösta om?), fast det känns som att träffen tappar lite sitt syfte om vi släpper in killar till träffen och hur stor är chansen att killarna skulle hålla sig undan tills dom var välkomna? Jag är redan nu säker på att det kommer vara ganska många killar som kommer försöka "sabba" träffen genom att dyka upp oanmälda.

Veteranträffen är enbart på onsdagar och som det ser ut just nu är ingen datum spikat, så det är ju inte säkert att träffen blir av en onsdag. Jag uppmanar ännu en gång så många som möjligt till att rösta på dag/datum!

Kram Anna

Det är ganska många som röstat på lördag den 26juli.. vilket jag
tycker låter vettigt då jag kommit hem från resan den 21:e big_smile

Tycker absolut INTE att vi ska tänja på det hela, meningen med träffen
är ju att den ska vara för oss tjejer, killarna får faktiskt offra sig en ynka dag..
Dom har så mycket annat att göra än att kolla på oss =P

Idrott luktar svett, Sport luktar bensin!!
Bilgalningen Bildelsskruvare
15 maj 2008 · 255 Inlägg

neckwomen_88 skrev:
hellou tjejer!

eftersom det är många pojkar som är intresserade av att komma o kika så funderade jag över om man kanske skulle kunna sätta ett klockslag, där efter det så är dom välkomna?

tex om träffen börjar kl 14 så är killarna välkommna efter kl 17 eller nåt sånt? vet många som tycker det är kul med tjejer som vågar och nog gärna skulle kika på våra byggen.

inte alls säker på om det är en bra idé egentligen? men iaf tongue

i övrigt planerar jag att passa in både på tjejträffen, och veteranträffen efter big_smile om allt går som det ska!

//Linnea

FÖR HELVETTE TJEJJER !!! STÅ PÅ ER!! ÄR DET EN TJEJTRÄFF SÅ ÄR DET !!!!!!!

My life, My mess
Meerx
15 maj 2008 ·

neckwomen_88 skrev:
hellou tjejer!

eftersom det är många pojkar som är intresserade av att komma o kika så funderade jag över om man kanske skulle kunna sätta ett klockslag, där efter det så är dom välkomna?

tex om träffen börjar kl 14 så är killarna välkommna efter kl 17 eller nåt sånt? vet många som tycker det är kul med tjejer som vågar och nog gärna skulle kika på våra byggen.

inte alls säker på om det är en bra idé egentligen? men iaf tongue

i övrigt planerar jag att passa in både på tjejträffen, och veteranträffen efter big_smile om allt går som det ska!

//Linnea

Träffan e för oss smile

emi_lia
15 maj 2008 ·

TurboEm skrev:

exiZ skrev:
neckwoman_88: Jag ska tänka på saken (och kanske är även detta en sak att rösta om?), fast det känns som att träffen tappar lite sitt syfte om vi släpper in killar till träffen och hur stor är chansen att killarna skulle hålla sig undan tills dom var välkomna? Jag är redan nu säker på att det kommer vara ganska många killar som kommer försöka "sabba" träffen genom att dyka upp oanmälda.

Veteranträffen är enbart på onsdagar och som det ser ut just nu är ingen datum spikat, så det är ju inte säkert att träffen blir av en onsdag. Jag uppmanar ännu en gång så många som möjligt till att rösta på dag/datum!

Kram Anna

Det är ganska många som röstat på lördag den 26juli.. vilket jag
tycker låter vettigt då jag kommit hem från resan den 21:e big_smile

Tycker absolut INTE att vi ska tänja på det hela, meningen med träffen
är ju att den ska vara för oss tjejer, killarna får faktiskt offra sig en ynka dag..
Dom har så mycket annat att göra än att kolla på oss =P

Jag håller helt & hållet med.. Vi har en dag utav alla dar på året.. D ska man väl fira hihii smile

Akakapukko
16 maj 2008 · 1 779 Inlägg

håller med nån som skrev. stå på er tjejer.. newman vi låter dom få ha sina tjejträffar. smile tyker dom e värda lite ensamhet. slippa alla killar som går å glor. smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
exiZ
16 maj 2008 · 533 Inlägg

Dåså tjejer, nu har ni sagt erat... och det blir som jag först ville... killarna får hålla sig borta, minst 15 mils radie! tongue Och det var som någon tjej skrev, vi har EN enda fjuttig dag, som bara är tillängnad oss, dom får vara med på resten wink

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
emi_lia
16 maj 2008 ·

Precis ExiZ big_smile Nu e d bara till att hoppas att man hinner få bilen i någerlunda ordning osso hihihi..
Men frågar en gång till ang att vi från skåne kan ju köra i samlad trupp upp? Finns säkert fler på vägen som kan glida in smile Kram

supratjejen Toyaddict
16 maj 2008 · 241 Inlägg

26/7 låter som ett bra datum så jag röstar också på det smile
Och att killar INTE får komma big_smile

Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P
ViO Svetsare
18 maj 2008 · 39 Inlägg

Jag är intresserad av att komma, men vet än så länge inte när jag kan..

*silverkulan blev en kolfiberkula*
Subaru Impreza "Sti" (1999)
neckwomen_88
18 maj 2008 ·

Dåså, då portar vi killarna! big_smile

26:e låter som ett bra datum!

volvotomten
18 maj 2008 · 274 Inlägg

Låt tjejerna ha sin egna träff måste vi killar vara överallt??

STå på er tjejer  grymt tummen upp för detta!

exiZ
19 maj 2008 · 533 Inlägg

TVY: Det är aldrig för sent att anmäla sitt intresse och både du och 260in är jätte välkomna! smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
_Emelie ~ Team Ljudstudion ~
19 maj 2008 · 106 Inlägg

När spikas datumet? :] hoppas på den 26:e så man kan komma..

Idrott luktar svett, Sport luktar bensin!!
exiZ
20 maj 2008 · 533 Inlägg

Datumet spikas om 10 dagar, dvs den 30/5 men hitills leder jue 26/7 överlägset!

I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Volvo XC60 D4 AWD Ocean Race "Pansarvagnen" (2016)
_Emelie ~ Team Ljudstudion ~
20 maj 2008 · 106 Inlägg

exiZ skrev:
Datumet spikas om 10 dagar, dvs den 30/5 men hitills leder jue 26/7 överlägset!

Det låter kanon bra.. för då har jag hunnit komma hem från resan och landat lite cool

Idrott luktar svett, Sport luktar bensin!!
JennyHenriksson
20 maj 2008 · 46 Inlägg

Den 26/7 verkar bäst för om de är någon nostalgikväll så kan jag lova att vi får nog då redan samlas innan kl:16, för senare är de är stort sett smokat med folk redan då om de är fint väder.
Så den 26/7 håller jag på smile

exiZ skrev:
Datumet spikas om 10 dagar, dvs den 30/5 men hitills leder jue 26/7 överlägset!

Volvo v70 D5 "D5AN" (2008)
MissEmm
29 maj 2008 · 21 Inlägg

Vore super kul... Har jag kvar min bil tills dess lovar jag garanterat komma, så länge det är under v.30.

The One And Only//MissEmm
_Emelie ~ Team Ljudstudion ~
1 juni 2008 · 106 Inlägg

exiZ skrev:
Hej alla bilgalna tjejer...

... jag har länge funderat och nu kommit fram till att göra ett försök, först och främst kolla av intresset för en träff (och senare kanske även gå ihop, självklart beror det på hur många tjejer vi blir, och hyra en bana för en dag) i mitten av Sverige någon gång under sommaren, så att så många som möjligt ska kunna komma och delta! För jag kan väl inte vara ensam bilgalen tjej? Eller?

Självklart är denna tråd ENBART till för oss tjejer, vill din kille följa med så föreslår jag att du säger att han får vända sig till någon allmän bilträff (nu lär jag får massa sura inlägg från grabbsen tongue) eller om du är den blödiga flickvännen som absolut inte klarar dig utan din kille (eller inte klarar av att säga nej till hundvalpen), så får han hålla sig på avstånd, då träffen som sagt var är till för oss tjejer.

Vore skojigt om någon var intresserad.

Eventuell tid, plats och datum tycker jag vi bestämmer tillsammans om det blir något av detta!

Det bästa är att visa sitt intresse här i tråden, men annars går det bra att PM:a mig eller skriva i min gästbok här på garaget smile

Kram Anna

_______________________________________________________________________________________

Hitills intresserade tjejer, inom parantes ser ni eventuellt garaget.org nickname:


1. Anna, initiativtagare (exiZ), Stockholm
2. dildoikka (dildoikka), Arvika
3. rallycrosstjej22 (rallycrosstjej22), Kumla
4. Styling_bruden (Styling_bruden), Sölvesborg 
5. Ellen (vulture), Götene
6. Bilgalningen (Bilgalningen), Sundsvall
7. Breexiz (Breexiz), Karlstad
8. Ida (Biiatchen), Helsingborg
9. ellis (ellis), Helsingborg
10. Sjodin_ (Sjodin_), Mora
11. Helena (vwhelena), Någonstans i Sverige
12. Madeleine (MissM), Västerås
13. Netzki, Någonstans i Sverige
14. Alex (Reeplayed), Karlskrona
15. Evelina (Evvelina), Årjäng
16. Johanna (mupp_johanna), Kristinehamn
17. theangel6 (theangel6), Boxholm
18. Hanna (Hanna_89), Bankeryd
19. Linnea (Tokighetsflickan), Ånge
20. Malin (maliin), Forshaga
21. Meerx (Meerx), Mölndal
22. Sara (Luxury), Göteborg
23. BMW_Galen_Tjej (BMW_Galen_Tjej), Malmö
24. neckwomen_88 (neckwomen_88), Linköping
25. Jocelyn (Jocelyn), Vaggeryd
26. Car_Babe (Car_Babe), Mjölby
27. Camilla (Lady_Milla), Någonstans i Sverige 
28. smurfelina (smurfelina), Någonstans i Sverige
29. Dainty (Dainty), Göteborg
30. Emma (Emmiz), Någonstans i Sverige
31. tjarniz (tjarniz), Kramfors
32. Supratjejen (Supratjejen), Norrköping
33. HemiCocker (HemiCocker), Östra Göinge
34. Carina (MissCat), Lindesberg
35. Hanna (VolvoHanna), Göteborg
36. TigerLily (TigerLily), Oxelösund
37. lindizz (lindizz), Göteborg
38. civic_nettan (civic_nettan), Stockholm
39. Anna (Anna_), Norge
40. emeliea__ (emeliea__), Karlskrona
41. Milva (Milva), Nyköping
42. ergoproxy (ergoproxy), Jönköping
43. shougan (shougan), Västerås
44. Kitty (Kitty), Skövde
45. Jennifer (firejennifer), Alingsås
46. Jenny (JennyHenriksson), Vadstena
47. Sara_Emelie (Sara_Emelie), Göteborg
48. Deliana (Deliana), Stockholm
49. Eliza (Eliza), Kalmar
50. Emilia (emi_lia), Ängelholm
51. miciss (miciss), Eskilstuna
52. Sofia (__pepita__), Säffle
53. Sara (girl-of-speed), Vingåker
54. Angel_vbg
55. Emelie (TurboEm), Växjö
56. Maria (Chicksrace_2), Nyköping
57. ViO (ViO), Växjö
58. TVY (TVY), Finspång
59. MissEmm (MissEmm), Norrköping
60.


Numrena fylls på allt eftersom fler vill delta wink
_______________________________________________________________________________________

UPPDATERING:

Hej tjejer!
Nu är det spikat, platsen för träffen blir Vadstena Slott och tidpunkten är lördag den 26/7. Träffen börjar klockan 14.00 och håller på tills vi tröttnar wink

För samåkning från olika håll och kanter i Sverige rekommenderar jag att dom som bor nära varandra själva tar kontakt med varandra, istället för att jag ska försöka fixa något halv tjaskigt. Om någon inte skulle hitta till Vadstena så kontakta mig via pm så lovar jag att ge en detaljerad vägbeskrivning.

Jag skulle ännu en gång vilja veta vilka som vet att dom kommer på träffen den 26/7 (om inget oförutsägbart inträffar) nu när datumet är spikat, för innan har folk mest visat sitt intresse.

Solig kram från

exiZ

Ps. bilsport är informerade om träffen och kommer med största sannorlikhet att dyka upp!

Räkna defenitivt med mig!! big_smile ses där tjejer!

Idrott luktar svett, Sport luktar bensin!!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang