Engla mordet

Pikey
13 april 2008 · 2 283 Inlägg

Anders Eklund hette aset.

R.I.P. Michael Jackson!
Andree
13 april 2008 · 827 Inlägg

Bobo skrev:
Han borde ligga väldigt illa till på kåken iaf

RIP

Kåken?...han får väl vård på en sluten anstalt o kosta skattebetalarna en massa pengar som alla andra som borde tvångs avlivas...sverige vet inte va straff e...

R.I.P

Volvo V70 II 2,4d Momentum "R-Design" (2008)
Dodge Charger "440" (1972)
j0nas Lastbilschaffis
13 april 2008 · 811 Inlägg

för jävla illa att sådant ska hända sad man blir ju ledsen, sånna människor borde inte få leva men dödstraff är för milt.... han borde få stå för svar hela sitt liv & lida..

Skrotis Ägare till en Volvo XC 70
13 april 2008 · 62 Inlägg

R.I.P Engla

IMPRAZERN Intresseklubben
13 april 2008 · 673 Inlägg

RIP!!

Totera han i månader, så han får lida och känna smärta!! att ge sig på en liten flicka så, fy fan!

/Mvh Andreas
Seat Leon FR "Sotis" (2016)
Andree
13 april 2008 · 827 Inlägg

xtreme_v70 skrev:

baca skrev:
Jag kan lova inför hela svenska folket att jag kommer leta upp honom efter han suttit av tiden och skära av honom alla lemmar, han skall dö långsamt.

Underbar tanke - men varför händer det aldrig något sådant i detta land? Vi är så jävla förlåtande...

sverige e inte förlåtande...sverige e FEGT...mkt snack lite verkstad tyvärr

Volvo V70 II 2,4d Momentum "R-Design" (2008)
Dodge Charger "440" (1972)
Andree
13 april 2008 · 827 Inlägg

pippaaN skrev:
ett fängelse fullt av dom "tuffa typerna", resten av livet, och vatten&bröd resten av livet!

Kumla is the shit..

Dodge Charger "440" (1972)
Volvo V70 II 2,4d Momentum "R-Design" (2008)
pattilatti2 Billjuds fanatiker.
13 april 2008 · 2 853 Inlägg

anders eklund heter han iaf:)

Blue-Angel Statligt anställd
13 april 2008 · 215 Inlägg

Tur för honom att man inte är snut. hade nog fan knäppt honom med glocken i samma sekund som han erkände...

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.
ff1984
13 april 2008 · 49 Inlägg

RIP Engla

mrbad
13 april 2008 · 206 Inlägg

Rip Engla.
Hoppas att dom låser in han på Kumla eller Hall hos dom riktiga hårda där han får sitt straff nr 2.

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
13 april 2008 · 2 933 Inlägg

R.I.P. Engla!

Sjuk jävla snubbe..

Det sorligaste är att man får hårdare straff av att skjuta en varg som ätit upp hela ens fårfarm än man får av att ta livet av en försvarslös flicka  hmm



R.I.P.

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
kenyaboss
13 april 2008 · 196 Inlägg

mycket tragisk händelse detta... tyvärr kommer det alltid finnas sjuka människor i samhället som gör sånt här... nåt som är ännu mer tragiskt är när man läser alla inlägg om hur mördaren ska behandlas... VÄX UPP för helvete... 42 åriga mannen är troligtvis psykiskt sjuk och ska vårdas på rättspsykiatrisk avdelning... inget annat... vi i samhället är inte ett dugg bättre själva om han skulle dödas.. vem ger oss rätten att ta hans liv?

pippaaN
13 april 2008 · 987 Inlägg

Blue-Angel skrev:
Tur för honom att man inte är snut. hade nog fan knäppt honom med glocken i samma sekund som han erkände...

Glock? Den svenska polisens tjänstevapen är P225, P226, P229, P239 beroende på myndighet.

Senast redigerat av pippaaN (13 april 2008)

i like it load
pippaaN
13 april 2008 · 987 Inlägg

kenyaboss skrev:
mycket tragisk händelse detta... tyvärr kommer det alltid finnas sjuka människor i samhället som gör sånt här... nåt som är ännu mer tragiskt är när man läser alla inlägg om hur mördaren ska behandlas... VÄX UPP för helvete... 42 åriga mannen är troligtvis psykiskt sjuk och ska vårdas på rättspsykiatrisk avdelning... inget annat... vi i samhället är inte ett dugg bättre själva om han skulle dödas.. vem ger oss rätten att ta hans liv?

Vård funkar inte på sånna idioter, dom blir aldrig friska. Isåfall skulle han inte upprepande gånger förgripit sig på andra..?

i like it load
NeonX
13 april 2008 ·

Blue-Angel skrev:
Tur för honom att man inte är snut. hade nog fan knäppt honom med glocken i samma sekund som han erkände...

Glocken....???

Muttley
13 april 2008 ·

kenyaboss skrev:
mycket tragisk händelse detta... tyvärr kommer det alltid finnas sjuka människor i samhället som gör sånt här... nåt som är ännu mer tragiskt är när man läser alla inlägg om hur mördaren ska behandlas... VÄX UPP för helvete... 42 åriga mannen är troligtvis psykiskt sjuk och ska vårdas på rättspsykiatrisk avdelning... inget annat... vi i samhället är inte ett dugg bättre själva om han skulle dödas.. vem ger oss rätten att ta hans liv?

är man kapabel att kunna sköta sitt jobb, att klara sin vardag och ta en ung flickas liv så är man värd det.
hade de varit närstående till mig som blivit mördad hade jag sketit i vad alla andra hade sagt jag hade behandlat han riktigt dålig, jag hade gärna suttit av fängelse straff för att få hämd på något som sårar familjen enormt pga att en gubbjävel inte kunde låta en liten tjej vara.

rough_boy
13 april 2008 · 811 Inlägg

ring honnom och prata in något på telefonsvararen

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
RedEyeMS3
13 april 2008 · 355 Inlägg

pattilatti2 skrev:
anders eklund heter han iaf:)

Även kallad trosrunkarn! Många som jag jobbar med känner han och har jobbat med han. Deras citat i kväll efter jobbet * helvetes jävla idiot, å han har man jobbat med*

Volkswagen Passat 1.8T "Greyhound Taxin" (2000)
THEBADGUY Gorgilus addictus
13 april 2008 · 4 737 Inlägg

rough_boy skrev:
ring honnom och prata in något på telefonsvararen

? tongue. Jag tror ju inte att han kommer hem på ett bra tag tongue.

RIP Engla.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang