Engla mordet

Kanariefogel
14 april 2008 · 36 Inlägg

Jag blir så trött på skiten, varför ska vi skattebetalare få sitta och betala en jävla massa pengar för att en idiot som han inte kan låta bli små barn? Det hade varit mycket bättre att lägga pengarna på något vettigt istället. Skjut honom, skulle ju inte kosta särskillt mycket och sen ta resten av pengarna till något nyttigt.

RIP Engla

NeonX
14 april 2008 ·

givetvis skulle säkert de flesta föräldrar hämnas á la "öga öga tand för tand" vilket jag har full förståelse för.
Men attt köra öga öga tand för tand som rättsystem tror jag inte nån här vill.

Jag blir lite trött när jag läser hur ni vräker ur er rena tortyrmetoder långt hämskare än ni själva skulle vara kapabla till att utföra. I vanlig svensk ordning kanske ni tycker att"nån borde göra något".

Det roligaste med er som förespråkar döstraff,tortyr o.s.v är att jag läser samma jäkla dyngsnack när någon blivigt av med en R-vinge eller fått bilen stulen, " gah de skjuts för lite," "hmm man skulle leta upp honom och skjuta honom i knäna"...

Ska vi bara erkänna som det är istället? vi är ett gäng hyffsat friska männskor, som säkert hade gjort "hämska" saker om vi blev pressade, men eftersom folk skriver här och inte åker landet runt beväpnade som jigsaw så får vi låta rättsystemet göra sitt???

Mortalis VW-nörd?
14 april 2008 · 4 332 Inlägg

Sjukaste e väl för att killen inte gick på henne bara för hon var ett barn, han har ju gått på alla typer av kvinnor och antastat, mördat osv osv (alla har la läst om de).
Så de va liksom bara, wrong place at the wrong time...har en systerdotter i samma ålder å de skulle lika gärna kunnat hända henne på väg hem från skolan eller andra aktiviteter...speed22 borde gå till psykiatrin och be om dubbla tvångströjor och kuddrummet...

Alecci
14 april 2008 · 2 014 Inlägg

Om en sån här varelse visar sig vara psykiskt sjuk, och han mot all förmodan skulle "botas" i framtiden, så skulle nog hans dåliga samvete och ångest vara ett värre straff än vad någon här kan udöma. Felet med det scenariot är väl mest att det är mycket otroligt.

Med tanke på att den här personens dåd väckt en hel nations raseri så kommer han nog förr eller att få vad han förtjänar även om detta ligger utanför vad juridik och rättssystem i Sverige klarar av, i en form eller en annan. Det finns en gudomlig rättvisa, även på Jorden.

Engla, vila i frid!
We want to kindle the torch of life... A sea of flames surrounds us. What a fire!

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Westergren Large Cap
14 april 2008 · 1 816 Inlägg

Engla, vila i frid.

LoFET Almännt tokig
14 april 2008 · 481 Inlägg

Om han hamnar på en öppen anstalt (lär nog tyvärr inte göra det) så lär han få vad han förtjänar, barn mördare och våldtäckts män behandlas inte som kungar där direkt...................

R.I.P Engla.

Inline sixes ist sie scheisse.......
BboyLuna
14 april 2008 · 261 Inlägg

jag tycker att som alla andra här att det han snubben gjorde inte är alls bra..han förtjänar inget längre så äre,,låt han dö helt enkel!vila i frid engla!

Me-BboyLuna
323fSportT "The Stig"
14 april 2008 · 390 Inlägg

Nyaste uppdateringen!!

Han har även erkänt en våldtäkt i Sandviken för 2 år sedan.Undrar hur mycket han inte har berättat.Är poliser från utlandet som vill höra han.Dom tror att han även har varit i Norge.

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...
Mitsu-Tobbe
14 april 2008 · 77 Inlägg

Alla tankar till engla och hennes anhöriga, må hon vila i frid.... sad

Dunka plåt och leva jävel :D
pippaaN
14 april 2008 · 987 Inlägg

Riktigt vidrig jävel, var dessutom ett våldtäktsFÖRSÖK, enligt det jag läste. Den där har nog gjort både det ena och det andra både här och där. Förhoppningsvis får polisen ur honom allt, eller det mesta. För tror knappast mordet på pernilla, engla, och våldtäktsförsöket är allt..

i like it load
RedEyeMS3
14 april 2008 · 355 Inlägg

Han var oxå på en som jag känner, men då blev han friad då ord stod mot ord:mad:

http://www.arbetarbladet.se/index.php

Senast redigerat av RedEyeMS3 (14 april 2008)

Volkswagen Passat 1.8T "Greyhound Taxin" (2000)
Android
14 april 2008 · 892 Inlägg

Fyfan, hade hoppats de skulle hitta Engla. Blir så ledsen... sad
Hoppas gubbjäveln får lida ordentligt för vad han gjort! sad

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
VolvoHanna
14 april 2008 · 373 Inlägg

ja som många andra, finner inte ord för hur fruktansvärt det är! RIP

blacken
14 april 2008 ·

jonesono skrev:

blacken skrev:

jonesono skrev:

Var inte tyst!
Det är redneck-scherifferna här inne som lovordar dödsstraff åt höger och vänster, som borde tänka igenom både en och två gånger.

Undrar hur du skulle agera om det varit ditt barn som det rör sig om??

Förmodlingen skulle jag känna sorg, ilska osv.
Agera? Fortfarande hjälper det inte någonstans att beröva någon annan livet för det.
Hu skulle du själv gjort?

Frågan så hypotetisk, svårt att lämna ett "hypotetiskt" svar. Om du förstår vad jag menar...

rideharddiefree Höbonde
14 april 2008 · 228 Inlägg

Det går allt för mycket folk på våra gator som har allvarliga fel!

Borde slå sönder hans knäskålar och armbågar med en slägga och skära av grejorna och hänga dom runt halsen på honom. Sen kan han krypa runt så resten av livet!

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver
Crall julgran
14 april 2008 · 214 Inlägg

Stackars familj, stackars liten flicka också. Har inte sett någonstans var han gjorde med henne innan han döda henne men hoppas fan inte han gjorde något.

R I P

blacken
14 april 2008 ·

rideharddiefree skrev:
Det går allt för mycket folk på våra gator som har allvarliga fel!

Borde slå sönder hans knäskålar och armbågar med en slägga och skära av grejorna och hänga dom runt halsen på honom. Sen kan han krypa runt så resten av livet!

Håller med dig där, det finns sådana som inte borde få gå lösa i samhället.
Och med ditt yttrande i frågan så är risken överhängande att du skulle kunna klassas in i den gruppen..

hummer89
14 april 2008 · 442 Inlägg

Tega skrev:
Och ändå finns det så många dödsstraffmotståndare i Sverige roll

jag är också emot dödsstraff.. Men tycker det ska bli 1000ggr hårdare straff i form av tortyr för dör man så känner man ju inget?! Dom här sakerna är ju värd PAIN.

Eliasss
14 april 2008 · 41 Inlägg

Racso skrev:
Ett sånt as förtjänar inte dödsstraff ens . Tortera han i ett par år tills han dör av det istället ..

Precis så tkr jag med! Han ska inte få kosta nå pengar för staten heller, det är bara att ta en bunt frivilliga som torterar han, ingen mat bara vatten så lever han i kanske 1 månad.

Wangen Larmtekniker
14 april 2008 · 307 Inlägg

R.I.P hoppas du har det bättre där du är nu

/ Wången
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang