katter som pissar överallt nån som har nått tips

ghost_boy83 CREW
27 april 2008 · 2 594 Inlägg

Tja som nybliven husägare får man ju med lite otrevliga saker på köpet har tex 4 hankatter som märker revir på min bro och bil ja allt på tomten det går inte ha nått ute så är det katt piss på dom.
nän som har nått bra tipps hur man slipper dessa otrevligheter

Kesler
27 april 2008 · 3 650 Inlägg

spruta vatten på dom varje gång dom gör det..typ en blomspruta

Baxtr Leg. nöt
27 april 2008 · 460 Inlägg

En hink riktigt kallt vatten över dom små retliga.. funkar finfint..

SAAB
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
27 april 2008 · 5 042 Inlägg

Råttgift! Ne men ja du, Har samma problem här,

C H E V R O L E T <3
ghost_boy83 CREW
27 april 2008 · 2 594 Inlägg

vatten har jag försökt me men dom sticker så fort man öppnar dörren sen är dom ju ute på natten me då man sover

chilibyte
27 april 2008 · 338 Inlägg

Finns ju nåt kattskrämmargrejs som man kan ställa ut på strategiska ställen, var med i grannfejden ju tongue

Batta
27 april 2008 · 1 353 Inlägg

Strö ingefära och lägg lite citron/limefrukter här och där på gården så ska dom nog hålla sig borta ( :

There's no replacement for displacement
BMW 528iAT (1998)
JRudin
27 april 2008 · 33 Inlägg

Du får väll som sagt pröva kasta

Livet ska levas på bredden !
Volvo 244 "Jubeleum" (1987)
Ford Mustang "Sportsroof" (1971)
Ford Cortina "DRFT Hoe" (1966)
JRudin
27 april 2008 · 33 Inlägg

Ja skjut kattfan ... har du prövat allt annat så vad kan du mer göra ... ? fällor med någe tonfisk elr någe skit i ?

Livet ska levas på bredden !
Volvo 244 "Jubeleum" (1987)
Ford Mustang "Sportsroof" (1971)
Ford Cortina "DRFT Hoe" (1966)
Volvoz84 "Ijenkligen"
27 april 2008 · 786 Inlägg

Har liknande problem med min hund. Han kan ligga i soffan och pissa sig själv i munnen yikes
Han pissar precis överallt inomhus.

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
psi Stressfläkt Racing
27 april 2008 · 337 Inlägg

låna grannens hund big_smile

_tommy Bmw forever
27 april 2008 · 191 Inlägg

opeltiffi skrev:
Har liknande problem med min hund. Han kan ligga i soffan och pissa sig själv i munnen yikes
Han pissar precis överallt inomhus.

Årets husdjur big_smile big_smile big_smile

''burn rubber not you soule''
BMW 318 turbo "Drömmen" (1986)
Volvoz84 "Ijenkligen"
27 april 2008 · 786 Inlägg

_tommy skrev:

opeltiffi skrev:
Har liknande problem med min hund. Han kan ligga i soffan och pissa sig själv i munnen yikes
Han pissar precis överallt inomhus.

Årets husdjur big_smile big_smile big_smile

Ja ellerhur yikes Han skäller konstant, pissar inne 3-4 ggr om dagen, sket inne för en halvtimme sedan mad
Funderar på att köra ut och dumpa aset i nån skog eller nåt hmm

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
loudness
27 april 2008 · 4 554 Inlägg

känner mig lyckligt lottad att enbart roa mig med andras husdjur

FireTraXX DFFL
27 april 2008 · 9 020 Inlägg

Skjut alla fyra.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Dunken
27 april 2008 ·

Ja ellerhur yikes Han skäller konstant, pissar inne 3-4 ggr om dagen, sket inne för en halvtimme sedan mad
Funderar på att köra ut och dumpa aset i nån skog eller nåt hmm

Hmm, beror inte det lite på ägaren till hunden hur den har blivit lärd att göra?
//Dunken

THEBADGUY Gorgilus addictus
27 april 2008 · 4 737 Inlägg

opeltiffi skrev:

_tommy skrev:

opeltiffi skrev:
Har liknande problem med min hund. Han kan ligga i soffan och pissa sig själv i munnen yikes
Han pissar precis överallt inomhus.

Årets husdjur big_smile big_smile big_smile

Ja ellerhur yikes Han skäller konstant, pissar inne 3-4 ggr om dagen, sket inne för en halvtimme sedan mad
Funderar på att köra ut och dumpa aset i nån skog eller nåt hmm

Funderat på att få hunden rumsren?...

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
chilibyte
27 april 2008 · 338 Inlägg

opeltiffi skrev:
Ja ellerhur yikes Han skäller konstant, pissar inne 3-4 ggr om dagen, sket inne för en halvtimme sedan mad Funderar på att köra ut och dumpa aset i nån skog eller nåt hmm

Hur gammal är hunden? Ras? Låter som det är dags att börja om från början med rumsrenhetsträningen tongue Min ena hund här dröjde ungefär 10 månader innan hon blev rumsren, slutade efter hon löpte och fick lite ordning bland hormonerna. min andra hund var typ rumsren redan när han var 10 veckor...

Senast redigerat av chilibyte (27 april 2008)

Soubee
28 april 2008 ·

Vi hade problem med katter här också och då har vi 3 hundar. Men till saken katterna kom hit på natten och härjade.
Vitpeppar, och citron/lime frukter har fungerat bra också. Sen att grannen sköt en katt som terrorizerade alla grannarnas katter gjorde nog sitt också!

FreddeK
28 april 2008 ·

opeltiffi skrev:

_tommy skrev:

opeltiffi skrev:
Har liknande problem med min hund. Han kan ligga i soffan och pissa sig själv i munnen yikes
Han pissar precis överallt inomhus.

Årets husdjur big_smile big_smile big_smile

Ja ellerhur yikes Han skäller konstant, pissar inne 3-4 ggr om dagen, sket inne för en halvtimme sedan mad
Funderar på att köra ut och dumpa aset i nån skog eller nåt hmm

det finns hjälp att få! hund och ägare behöver gå till en hundtränare som förstår sig på den psykologiska biten...Gör det, du kommer få valuta för pengarna!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang