Inför: Officiell Vårcrusing | Ghostmeet (60-tal anmälda) | Hudiksvall | Lördag - 17/5

PuttesPOV
16 maj 2008 · 504 Inlägg

Ja, okej. OM det blir regn imorgon så får alla ljusdalingar komma på "Dissa Hudiksvallscruising-fest" här hos mig... wink

HÅRDROCK
Ghost-ST
16 maj 2008 ·

PuppPutte skrev:
Ja, okej. OM det blir regn imorgon så får alla ljusdalingar komma på "Dissa Hudiksvallscruising-fest" här hos mig... wink

Får vi från Hudik komma också? wink

Med Vänlig Hälsning

D4nN3-85
17 maj 2008 · 166 Inlägg

Hur ser vädret ut i hudik idag?? Och frågan är... kommer det att regna i kväll??

-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne
Volkswagen Scirocco "Hywää" (2009)
PuttesPOV
17 maj 2008 · 504 Inlägg

Ghost-ST skrev:

PuppPutte skrev:
Ja, okej. OM det blir regn imorgon så får alla ljusdalingar komma på "Dissa Hudiksvallscruising-fest" här hos mig... wink

Får vi från Hudik komma också? wink

Med Vänlig Hälsning

Hmm... Vette faan. Det har ju varit ett sånt jäkla tjafs på vart ni ska vara, ifrån vissa håll... =P
Så risken är väl ganska stor att det blir folk som tycker att min gårdsplan är för liten, ojämn och dessutom oasfalterad. Så det kan ju uppstå lite komplikationer där. haha
Sen skulle säkert huset också framstå som alldeles för litet, omodernt och inte verka ha plats för alla. =P Då kanske nån får för sig att dom vill åka till min granne, som har ett mycket större hus, större gårdsplan och asfalterad infart... Och där vill ju inte han ha en massa motorburen ungdom, ifrån Hudik. Som ska hålla på och burna och skräpa ner... =P

Vi får nog ta en rejäl diskusion om det här.... =P

Senast redigerat av PuppPutte (17 maj 2008)

HÅRDROCK
MrVain
17 maj 2008 · 904 Inlägg

Vart bor du putte? smile

De ska va gött å leva
Mr_Cus Lastbilsförare (SH Transporter)
17 maj 2008 · 104 Inlägg

Är ni rädd för vatten eller? Gjord av socker kanske? tongue  Kommer upp iaf ja smile , även om det skulle vara orkan tongue

Volvo V50 "New rims 2013" (2004)
zeg CNC-operatör
17 maj 2008 · 39 Inlägg

Börjat snöa hemma hos mig nu. Hade tänkt drage dit med hojen men det blire inte nu iaf.
Synd att det ska vara kallt å skitväder på cruisingen. Blir inte lika roligt då och lika mycke folk på gatorna.

BMW 535d "Dieseln" (2008)
BMW 745i Turbo "Bensinarn" (1981)
PuttesPOV
17 maj 2008 · 504 Inlägg

MrVain skrev:
Vart bor du putte? smile

Du vet det där huset efter vägen. Där det är lite smått jättemycket med svarta streck utanför... =P

HÅRDROCK
D4nN3-85
17 maj 2008 · 166 Inlägg

nåja.. har bestämt mig nu att vi ska komma... iaf jag... får se om jag får med mig tjejen oxå.. tongue hon verkar riktigt pessimistisk till det. tongue  hehe

-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne
Volkswagen Scirocco "Hywää" (2009)
mariks
17 maj 2008 · 64 Inlägg

jag tor att de blir bra väder i kväll ja eller jag hoppas på de så man får se lite fin bilar:P

Stoltz Gör det på alla fyra
17 maj 2008 · 130 Inlägg

Kommer med dkw:n ja iallafall ....

Audi S4 2,7 BiTurbo "Evil Monkey" (1998)
Ghost-ST
17 maj 2008 ·

D4nN3-85 skrev:
nåja.. har bestämt mig nu att vi ska komma... iaf jag... får se om jag får med mig tjejen oxå.. tongue hon verkar riktigt pessimistisk till det. tongue  hehe

Jag har ju fru och hundvalp med mig, klart hon skall med smile

Med Vänlig Hälsning

Ghost-ST
17 maj 2008 ·

3.5 grader och snö i Hudiksvall just nu wink (by the way)

ErskPersk Svindåre
17 maj 2008 · 1 433 Inlägg

skandal! det snöar sad

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
PuttesPOV
17 maj 2008 · 504 Inlägg

Ghost-ST skrev:
3.5 grader och snö i Hudiksvall just nu wink (by the way)

Det lutar åt att det blir en "Dissa Hudiksvallscruising-fest" här ändå. ;P

Senast redigerat av PuppPutte (17 maj 2008)

HÅRDROCK
-Kotten- www.drcljusdal.se
17 maj 2008 · 679 Inlägg

Vet inte heller om jag kommer. Hämtade bilen igår från verksdad. 5km senare så läcker det som ett soll från vattenpumpen så nu står den där igen.

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
Ghost-ST
17 maj 2008 ·

snöstorm nu wink fast det är ju trots allt nästan 6½ time kvar tills det är dags, hinner svänga mycket tills dess.

Med Vänlig Hälsning

j0hanna
17 maj 2008 · 95 Inlägg

Ghost-ST skrev:
snöstorm nu wink fast det är ju trots allt nästan 6½ time kvar tills det är dags, hinner svänga mycket tills dess.

Med Vänlig Hälsning

Men det smälter väl så fort det nuddar backen, eller? :S

Cochise No sugar added - sweet anyway
17 maj 2008 · 111 Inlägg

Enligt smhi ska det regna/snöa i Hudik mellan 12 och 00 idag. Ja kommer på dissa-hudik-cruising-fest ja Putte! Full å odräglig kommer ja vara å! tongue

"i cant refuse it, what to be got to be"
Yeah I´m better than you.
Nope I do not care what you think
Ghost-ST
17 maj 2008 ·

j0hanna skrev:

Ghost-ST skrev:
snöstorm nu wink fast det är ju trots allt nästan 6½ time kvar tills det är dags, hinner svänga mycket tills dess.

Med Vänlig Hälsning

Men det smälter väl så fort det nuddar backen, eller? :S

Ja big_smile

sen börjar det ljusna ute redan, kommer bli bättre väder snart!

Med Vänlig Hälsning

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang