Angående: Rykten om att det är crusing i hudiksvall i helgen, stämmer det?

stellan_dahl svetsare
15 maj 2008 · 329 Inlägg

MrVain skrev:
Är de bara skitsnack att det är körning på fältet eller?

ingen som vet :S

Celica 2.0 Gti -90
Volvo 740 16v Turbo "Driftbilen" (1988)
Cochise No sugar added - sweet anyway
15 maj 2008 · 111 Inlägg

Det brukar ju vara, men i år har man ju inte hört nånting...finns det ingenstans man kan få information om det då? nån hemsida eller så?

"i cant refuse it, what to be got to be"
Yeah I´m better than you.
Nope I do not care what you think
-Kotten- www.drcljusdal.se
16 maj 2008 · 679 Inlägg

förra året så va det ju på sommaren i samband med stora crusingen. skulle det vara i helgen så är kanske dubbdäck att föredra ;D

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
gamlingen
16 maj 2008 · 5 198 Inlägg

Ingen verkar veta 100%    hittar ingen info

Mokko
16 maj 2008 · 286 Inlägg

Ingen som har möjlighet att åka upp på AD-Center och kolla, det var en som pratade om att han hade sett att det skulle vara för mopeder där igår vad jag hörde i varje fall.

stellan_dahl svetsare
16 maj 2008 · 329 Inlägg

ja de bästa skulle ju vara om någon visste om vilken tid de är och om de ens är nå. å helst tills i kväll

Celica 2.0 Gti -90
Volvo 740 16v Turbo "Driftbilen" (1988)
MrVain
16 maj 2008 · 904 Inlägg

Då är det alltså inget på fältet, de som brukar hålla i det verkar ju inte göra nått imorn iaf... Å är det officiel crusing imorn eller är det nått som Ghost å gänget kör med i samband med träffen?
Den stora crusingen som brukar vara i samband med Körningen på fältet är ju senare på sommarn.

De ska va gött å leva
Norde fotointresserad
16 maj 2008 · 2 307 Inlägg

MrVain skrev:
Då är det alltså inget på fältet, de som brukar hålla i det verkar ju inte göra nått imorn iaf... Å är det officiel crusing imorn eller är det nått som Ghost å gänget kör med i samband med träffen?
Den stora crusingen som brukar vara i samband med Körningen på fältet är ju senare på sommarn.

Ska vara riktigt cruising som jag förstått det, står iaf med på Southport cruisers hemsida om att det är cruising i Hudiksvall så.

MrVain
16 maj 2008 · 904 Inlägg

Norde skrev:

MrVain skrev:
Då är det alltså inget på fältet, de som brukar hålla i det verkar ju inte göra nått imorn iaf... Å är det officiel crusing imorn eller är det nått som Ghost å gänget kör med i samband med träffen?
Den stora crusingen som brukar vara i samband med Körningen på fältet är ju senare på sommarn.

Ska vara riktigt cruising som jag förstått det, står iaf med på Southport cruisers hemsida om att det är cruising i Hudiksvall så.

Oki gött de då iaf, synd på vädret bara.. Nån som hört nått mer om flygfältet ?

De ska va gött å leva
Mokko
17 maj 2008 · 286 Inlägg

MrVain skrev:

Norde skrev:

MrVain skrev:
Då är det alltså inget på fältet, de som brukar hålla i det verkar ju inte göra nått imorn iaf... Å är det officiel crusing imorn eller är det nått som Ghost å gänget kör med i samband med träffen?
Den stora crusingen som brukar vara i samband med Körningen på fältet är ju senare på sommarn.

Ska vara riktigt cruising som jag förstått det, står iaf med på Southport cruisers hemsida om att det är cruising i Hudiksvall så.

Oki gött de då iaf, synd på vädret bara.. Nån som hört nått mer om flygfältet ?

Jag har redan skrivit på andra sidan att det troligtvis var för mopeder tack vare att en polare hade sett ett reklamblad som annonserade om dragrace för mopeder på flygfältet, dock så garanterar jag inget för att jag har inte sett den reklamen personligen.

MrVain
17 maj 2008 · 904 Inlägg

Mokko skrev:

MrVain skrev:

Norde skrev:

Ska vara riktigt cruising som jag förstått det, står iaf med på Southport cruisers hemsida om att det är cruising i Hudiksvall så.

Oki gött de då iaf, synd på vädret bara.. Nån som hört nått mer om flygfältet ?

Jag har redan skrivit på andra sidan att det troligtvis var för mopeder tack vare att en polare hade sett ett reklamblad som annonserade om dragrace för mopeder på flygfältet, dock så garanterar jag inget för att jag har inte sett den reklamen personligen.

Så du har hört nått som en polare tror sig ha sett? Och som för den delen inte handlar om bilar utan mopeder?

De ska va gött å leva
tal0n Mekaniker/Däckmontör
16 juli 2008 · 1 140 Inlägg

kan väl inte vara arrangerad körning på fältet för det skulle man ha hört tycker jag, och den brukar ju vara med stora crousingen i augusti eller när det är så vet inte rikt, men crousing är det iaf..

gamlingen
16 juli 2008 · 5 198 Inlägg

Lite gammal tråd va ju nu detta.. men cruising i helgen är det iaf, mne sen om det är på fältet eller inte,, å naturligtvis är man ju i fjollträsk i helgen så detta missar man ju.

LilleSKUTT
16 juli 2008 · 512 Inlägg

som gamlingen säger så är det crusing i huddik i helgen den 19/7-08  och det är även körning på fältet se länk nedan     
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=93799     
http://www.usabil.nu/kalender_detalj.asp?ID=1561
http://race.sugen.org/punbb/viewtopic.php?id=1708

Senast redigerat av LilleSKUTT (16 juli 2008)

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang