Vad gäller angående detta?? (Spoiler från Speedparts)

golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
16 maj 2008 · 1 290 Inlägg

Izual skrev:
Ja jag ser att du skrev att du inte har fått produkten dom utlovats men det står ingenstans att du försökt lösa problemet med dem.

Hade du skrivit hela historien på en gång så hade det underlättat om du ville ha hjälp men uppenbarligen så är du bara ute efter att smutskasta företaget och sedan även dem som försöker hjälpa dig.

Sedan att kalla mig korkad för att du inte berättar hela historien tyder ju på att du fortfarande inte mognat. Ta och tagga ner lite annars blir det nog avstängning för gott denna gången.

Har INTE kallat dig korkad vad jag vet. Skrev tack för ett korkat inlägg! Tycker de var de för de hjälpte inte mig ett dugg! Och sen hota med avstängning om ja inte taggar ner??? Okej du får tycka att jag inte har mognat men jag får inte kalla ditt inlägg korkat??

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Bjork OEM <3
16 maj 2008 · 6 957 Inlägg

Har du kollat va allt går på  med lack än?

OEM <3
Tagg3N Konsult
16 maj 2008 · 1 247 Inlägg

Man ser ju klart vart den mänskliga utvecklingen tar sig när man läser på forum....

golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
16 maj 2008 · 1 290 Inlägg

Bjork skrev:
Har du kollat va allt går på  med lack än?

800kr kostar de.

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
olirc
16 maj 2008 · 245 Inlägg

Ta kontakt med konsumentvägledaren och dokumentera allt som går att göra vid ev kontakt med ARN som kan ta 6 mån på sig att avgöra ett ärende så bered dig på "viss" väntan . Ring även till säljaren igen och tala om att du tänker låta ARN avgöra ärendet http://www.arn.se/ om han inte tar tillbaks varan och ersätter dig för fraktkostnaden till honom.

Häng även ut företaget på http://www.fairshopping.se där företag kan svara på klagomål om dom "vill".

Maizer
16 maj 2008 ·

golfarn_nr1 skrev:

Maizer skrev:
Så jävla rätt

Du är fan pinsam! lol

Jag tycker det verkar som om Izual redan klargjort vem som är pinsam härlollol haha sån idiot

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang