Polisens nya bil!:)

blacken
19 juli 2008 ·

Den kan dom bara använda för att skrämma yrkesdemonstranter och plakatviftande trädkramare med. Skulle dom springa på "riktigt" motstånd i en urban miljö, så är dom "sittande ankor" som uttrycket heter. Den är hur lätt som helst att slå ut av någon som är "motiverad" att göra så, speciellt i stadsmiljö.
Om dom nu vill ha ett litet "övertag" så skulle dom ha investerat i en Bradley istället den har "lite" mera kapacitet så att säga..

Senast redigerat av blacken (19 juli 2008)

__hogberg__
19 juli 2008 · 1 161 Inlägg

skulle den inte vara teränggående? dom lär inte komma värst långt i djup lera me dom där däcken iaf tongue

Mazdaspeed
19 juli 2008 · 82 Inlägg

Bara ännu ett bevis på att snutar inte e vettiga i huet ju. Va fan ska de med en sån till?!! Oroliga för att tredje världskriget ska bryta ut i Sverige eller????mad

CarpeDiem German Engineering
19 juli 2008 · 9 083 Inlägg

Onødigt att lægga ner så mkt pengar på en bil tongue

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Sushikocken Sleeper
19 juli 2008 · 3 084 Inlägg

tror sverige planerar att starta KRIG nu med nya fra-lagen å allt

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
dabby född blåvit
19 juli 2008 · 624 Inlägg

klimpan skrev:
äntligen en ford inom polisen (;

Vadå äntligen?

De har ju kört Volvo länge wink

Epitaph
19 juli 2008 · 835 Inlägg

- "Bara ännu ett bevis på att snutar inte e vettiga i huet ju. Va fan ska de med en sån till?!! Oroliga för att tredje världskriget ska bryta ut i Sverige eller????"


"blö blö blööö, svenska polisen är så meeeesiiiig" "varför gjorde de inte mer under kravallerna i gbg!!!!?" "USA's polis är mycket bättre" <- Så brukar det låta....... Hur låter det nu?

Jag tycker det är HELT RÄTT, sänder precis rätt signaler. Skulle det hända något och polisen INTE hade ett par sånnahär skulle ni gnälla lika mycket. Lägg ner.

Senast redigerat av Epitaph (19 juli 2008)

Helknas
19 juli 2008 · 534 Inlägg

Frän big_smile

I do whatever the voices in my head tell me to do!
BMW e30 v8 Supercharger "Next level" (1990)
olkarlsson Licensierad debbatör.
19 juli 2008 · 205 Inlägg

Ser ut som en fotoshoppad landrover smile

-Klart att jag är världens pessimist, då blir man ju alltid glatt överaskad
bazooka_
19 juli 2008 · 406 Inlägg

Fin pansarbil vi har köpt åt polisen. Och så betalar vi deras bensin så dom kan jaga oss och mjölka oss på mer pengar haha smile

:DPlattan i mattan:D
svinto23
19 juli 2008 · 132 Inlägg

å vad klimatsmart polisen är hmmmm tror ni de fick tebaks 10k för en miljöbilspremie..???

olkarlsson Licensierad debbatör.
19 juli 2008 · 205 Inlägg

Haha jo visst.

-Klart att jag är världens pessimist, då blir man ju alltid glatt överaskad
DusanMandick Random Hero
19 juli 2008 · 4 047 Inlägg

såg den i tibro (undra va den gjorde här?) o den va ju skit slö, de va kö bakom den, så den blir inga problemm o köra iväg från om den skulle vilja racea o blinka me ljusen smile

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
ZonaX Svetsare
19 juli 2008 · 3 150 Inlägg

Tror knappast dom använder den bilen för att jaga bilar med trasig baklykta?!

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Masaru hater
19 juli 2008 · 656 Inlägg

Ja nu har det väl ändå gått over the edge, svenska staten e HELT hopplösa..

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
skjortan Down n`out
19 juli 2008 · 514 Inlägg

en fråga! ensådan bil msåte dra så innihelvette mycket bensin! tongue någon som vet vad poliserna betaler för bensinen..inte kan de va som vi som betalar 14.20 iallflall

Down n`out
kohler
19 juli 2008 · 671 Inlägg

Lundback skrev:
en fråga! ensådan bil msåte dra så innihelvette mycket bensin! tongue någon som vet vad poliserna betaler för bensinen..inte kan de va som vi som betalar 14.20 iallflall

den lär nog dra jävligt lite bensin... eftersom det är en DIESEL!

Second is the first loser
Mido__
19 juli 2008 · 276 Inlägg

jag fattar inte. dom drar ner på försvaret som iaf åker till krigsdrabbade zoner med fn osv! och lägger pengarna på detta. vi som verkligem inte har eller kommer att få risk för krig på ett tag! visst om dom hade byggt dom åt försvaret . men POLISEN???

Senast redigerat av Mido__ (19 juli 2008)

Volvo 360 GL "Douchebag" (1987)
Ricke W
19 juli 2008 · 374 Inlägg

Kan säga att den är bättre än försvarets RG32:a iallafall!

Ta gärna en titt i min projekttråd!
Ricke Ws Volvo 740 projekt
BMW 528iM (1997)
NJ_
19 juli 2008 · 2 118 Inlägg

Detuningman skrev:
Bara de inte köper Volvo så är det gott.

haha ja precis, köp en saab lr nå så vi andra har någon chans att köra ifrån dem big_smile

D.i.l.l.i.g.a.f
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang