23 maj bensinpris demonstration

nord_dude
21 maj 2008 · 1 Inlägg

Diesel och bensinpriset har gåttupp igen. NU får de ta me faan vara nog! Fredagen den 23maj, Tänker åkerinäringen, bilister o chaufförer göra en gemensam demostration. Blockera ALLA tankstationer, så ingen kan tanka! Då måste staten börja inse att dom inte kan höja skatten o andra avgifter hur mycket som helst. Priset har under 3år ökat med minst 3kr per liter på alla drivmedel. Berätta detta för alla ni känner!
Varför ska sverige behöva ha 3gånger så dyr soppa än va alla andra har? :S de är jävligt onödigt, för resten av världen skiter väll i om sverige har 90%skatt på våran bensin, sverige behöver våran bränsle för att överleva fan, alla bönder som ska betala över 10kr för sin diesel. de är bränsle skatten som drar upp alla priser! sverige får in 60miljarder per år på bensin skatt, 15miljarer går till vägarna, var är resten?? jo till politiker!

jag känner inte att de är bättre luft bara för att jag betalar 13kr per liter bensin!

sandzoo
21 maj 2008 · 2 072 Inlägg

vi blockerar på fredag...

big_smile

Sandzoo i da house
braskit
21 maj 2008 · 6 Inlägg

Kanon nu måste det TAME FAAAAN göras något,har redan dunkat iväg kopia på detta via mail till hela min kontakt lista!!!!  Men som vanligt så törs väl inte ALLA FEGA svenskar göra något utan kommer att fortsätta acceptera detta med soppa höjning i alla år framöver.........

Volkswagen Transporter T5 "Arselförflyttaren" (2009)
MilleN
21 maj 2008 · 9 108 Inlägg
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang