Angående: Malmö-Träffen (BILTEMA) söndagar!

Speddy_Gonzales
1 juli 2008 · 437 Inlägg

firefreak skrev:

Speddy_Gonzales skrev:

firefreak skrev:

Jag sålde audin...

Va kör du för bil nu då?

En manlig lila toyota corolla. Yeah !

Nice vad är det för motor 1,3 hehe

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
Nissan Note (2008)
firefreak Eldknast
1 juli 2008 · 915 Inlägg

Speddy_Gonzales skrev:

firefreak skrev:

Speddy_Gonzales skrev:

Va kör du för bil nu då?

En manlig lila toyota corolla. Yeah !

Nice vad är det för motor 1,3 hehe

Hehe... nej det är stora motorn på 1.6 liter och 116hk... woooooo... trodde nått var fel när jag fick första räkningen från statoil... hehe... det står att den ska gå på bensin men jag tankar nästan aldrig... smile

Tiden är rolig när det går fort... :)
Speddy_Gonzales
3 juli 2008 · 437 Inlägg

firefreak skrev:

Speddy_Gonzales skrev:

firefreak skrev:

En manlig lila toyota corolla. Yeah !

Nice vad är det för motor 1,3 hehe

Hehe... nej det är stora motorn på 1.6 liter och 116hk... woooooo... trodde nått var fel när jag fick första räkningen från statoil... hehe... det står att den ska gå på bensin men jag tankar nästan aldrig... smile

Hehe med denna extrem dyra bensinen så ska man fan köra små bilar som inte drar nått.
Min bil rullar bara på helger nu jag tycker den drar för mkt.

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Nissan Note (2008)
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
SIR_Pierre Sir
3 juli 2008 · 737 Inlägg

jag tycker helt tvärtom.. bara till o passa på nu.. för bensinen kommer aldrig bli billigare..så jag letar efter en gammal Corvette som vardagsbil nu

Mercedes SL 500 "Silver Arrow" (2002)
Chevrolet Corvette C4 "JDMCorvette" (1996)
Toyota GT86 "RocketBunny86" (2013)
Speddy_Gonzales
3 juli 2008 · 437 Inlägg

Lycka till med ditt köp av Corvetten har du råd o tanka deb så kör på.

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Nissan Note (2008)
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
SIR_Pierre Sir
4 juli 2008 · 737 Inlägg

tanka deb?  och en corvette dricker mindre æn vad min gør. just dærfør ska jag ha en vardagsbil

Speddy_Gonzales
4 juli 2008 · 437 Inlägg

SIR_Pierre skrev:
tanka deb?  och en corvette dricker mindre æn vad min gør. just dærfør ska jag ha en vardagsbil

Tanka den menade jag skrev fel. okej som sagt lycka till

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding
Ford Mondeo ST220 "SPEEDY 3" (2004)
Nissan Note (2008)
Punischer
5 juli 2008 · 50 Inlägg

Tråkig tråd !! inget om träffen bara va soppan kostar....mad
Kommer ngn på sönd överhuvetaget  eller det e helt slut med det nu??lol

p7grk
6 juli 2008 · 49 Inlägg

"alla" är inte på japmet, jag tittar förbi tongue

K9
6 juli 2008 · 67 Inlägg

nær var hur.....

Johankocken
14 juli 2008 · 529 Inlägg

Var har han Kungen Esse Elias   Med Bmw M3 Bilarna tagit vägen   `???

Volvo fore life :)
Volvo c30 (2008)
Volvo v40 (2014)
biltemaanstalld badboy for life
14 juli 2008 · 356 Inlägg

är det fortfarande söndagsträffen på biltema bara undrar

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
Jesper206
14 juli 2008 · 152 Inlägg

Nej det har dött ut.

Toyota GT86 (2012)
biltemaanstalld badboy for life
14 juli 2008 · 356 Inlägg

måste bara få fråga varför verkade vara en trevlig sammankomst har inte varit där tidigare men hadde tängt komma ner en söndag nu när man har semester så det var tråkigt att höra mad

Jesper206 skrev:
Nej det har dött ut.

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
koka
14 juli 2008 · 629 Inlägg

JohanMR850 skrev:
Var har han Kungen Esse Elias   Med Bmw M3 Bilarna tagit vägen   `???

Han körde runt i en Audi RS4 -01 igår på strippen : ) Körde rullande mot en M5 V8 400hk och fick spö... Hörde att han hade kört många gånger sist med den audi och att kopplingen hade luktat ganska mycket smile men har man pengar och inte bryr sig om den så varför inte döda kopplingen då...

Men både den gamla S6 med V8 och Esse verkar inte förstå att drivlinan håller inte i längden med fullgas repor när det är 4x4 bilar smile

Sen verkar du (EssE) ha en pengar fabrik i kalsongerna för du bytar bil lika ofta som jag bytar kalsonger tongue

Volvo V50 1.6 DRIVe "Blöj x-pressen" (2010)
Niick Avstängd
14 juli 2008 · 233 Inlägg

koka skrev:
Men både den gamla S4 med V8 och Esse verkar inte förstå att drivlinan håller inte i längden med fullgas repor när det är 4x4 bilar smile

Var bara tvungen. big_smile

Senast redigerat av Niick (14 juli 2008)

Blå saab 9-3 turba
Kungen-EssE
15 juli 2008 · 993 Inlägg

koka skrev:

JohanMR850 skrev:
Var har han Kungen Esse Elias   Med Bmw M3 Bilarna tagit vägen   `???

Han körde runt i en Audi RS4 -01 igår på strippen : ) Körde rullande mot en M5 V8 400hk och fick spö... Hörde att han hade kört många gånger sist med den audi och att kopplingen hade luktat ganska mycket smile men har man pengar och inte bryr sig om den så varför inte döda kopplingen då...

Men både den gamla S6 med V8 och Esse verkar inte förstå att drivlinan håller inte i längden med fullgas repor när det är 4x4 bilar smile

Sen verkar du (EssE) ha en pengar fabrik i kalsongerna för du bytar bil lika ofta som jag bytar kalsonger tongue

Hallo..
men han med m5an tjuvstarta fett ju, men det var rullandes..
får tillbaka min bil på onsdag eller torsdag, då är den chippad plus ny vatten pump och kamrem..
då ska vi se om han ENS hinner med mig....

Sen för det andra varvar jag bara 3tusen innan jag dumpar kopplingen,
HELT annan sak om man gasar fullt och släpper..

men jag tror nog en RS4 ska hålla rätt bra, annars hade inte folk som kör rå trimmade rs2, s2, s4 osv kört med RS4ans dela..

håller den inte så får jag köpa något bättre, så enkelt är det.

Senast redigerat av Kungen-EssE (15 juli 2008)

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
biltemaanstalld badboy for life
15 juli 2008 · 356 Inlägg

måste bara fråga varför den har dött ut kan inte tänka mig att det berode på bristande intresse så vad berodde det på kan det bero på allt tjafs som varit här om vem eller vilka som ska hålla i söndags träffen och var den ska hållas tongue

Jesper206 skrev:
Nej det har dött ut.

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
firefreak Eldknast
15 juli 2008 · 915 Inlägg

biltemaanstalld skrev:
måste bara fråga varför den har dött ut kan inte tänka mig att det berode på bristande intresse så vad berodde det på kan det bero på allt tjafs som varit här om vem eller vilka som ska hålla i söndags träffen och var den ska hållas tongue

Jesper206 skrev:
Nej det har dött ut.

Det dör ut för att någon måste hålla i det. Annars fungerar det inte. Det kräver engagemang. Att många tar det för givet och sabbade som vissa gjorde med anledningen "det var väl inte så farligt" är tråkigt.

Varför drar inte de personerna i träffarna nu då?

Träffarna är lättare att hålla liv i om någon verkligen fotar varje gång så att folk får bilder på sina bilar, det märkte jag iallafall. Folk vill att deras bilar ska synas.

Jag försökte, till en början iallafall, se till så att det fanns något att göra med filminspelningar osv så att man fick gjort nått roligt varje gång. Jag anordnade så vi kunde träffas nere i garaget vid högskolan osv...

Än en gång. Det kräver tid och engagemang bara. Svårare än så är det inte.

Tiden är rolig när det går fort... :)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang