någon som ska se Kiss?

Green_devil
27 maj 2008 · 594 Inlägg

Äntligen så e det snart tid att få se dom. KISS
Det ska bli helt underbar att få se dom e en barndoms dröm som går i uppfyllese den 3/6 då e jag en av dom som ska se dom i köpenhamn.
Är det fler som ska se dom i danmark eller ni ska kolla på dom här hemma?

Vart jag mig i världen vänder lämnar jag SVARTA RÄNDER
Urkas Kräsen grafiker
27 maj 2008 · 1 775 Inlägg

Ska se dom på Stadion i Stockholm på fredag. Är iofs inget vidare fan öht, utan bara gör det bara för att ha nåt att göra. Länge sen man var på konsert också. tongue

Whine whine!
ChainsOfMisery En gång Volvo, alltid Volvo
27 maj 2008 · 165 Inlägg

Ja för fan och jag är jävligt taggad! Kommer se dem 30/5 på Stadion och vi lär åka upp rätt tidigt och köa smile.

Green_devil
27 maj 2008 · 594 Inlägg

Ända sedan jag såg dom på tv när man 10år kanske så har jag drömt om att få se dom,Hade nästa gett upp hoppet om det men den som väntar på något gott som dom brukar säga

Vart jag mig i världen vänder lämnar jag SVARTA RÄNDER
ChainsOfMisery En gång Volvo, alltid Volvo
28 maj 2008 · 165 Inlägg

Jo det är ju ett par år sedan senaste Sverigebesöket,99 tror jag. Blir första gången jag ser "The hottest band in the world" big_smile

evilaudio
28 maj 2008 · 16 195 Inlägg

fjatpop..wink  skulle inte ens se dom om ja fick betalt för de.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Brandis Diktator
29 maj 2008 · 968 Inlägg

lite sorgligt att dom fortfarande spelar, deras farewell tour började väl 98 lr något sånt? 10 år senare håller dom fortfarande på, ungefär som sexpistols.. tomt i kassan? har 4-5 polare som ska ditt till sthlm, är glada för er som gillar dom och inte bryr er om sånt som att band säljer sig, önskar jag också kunde skippa sånt tongue

Hmm.
29 maj 2008 ·

Har en kompis som ska  se dem i Oslo den 30e om jag minns rätt tongue

SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
29 maj 2008 · 661 Inlägg

Hell  NO ...men Wacken open Air blir det iaf riktigt hårdrock endast för de hårdaste smile

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
Germax
29 maj 2008 · 12 086 Inlägg

Kiss va bra när dom va färska, nu ser dom ju ut som ett gäng stenade, skrynkliga 60 åringar i tighta lackkläder o nitar.

Brandis Diktator
29 maj 2008 · 968 Inlägg

för er som inte vet är det inte heller hela kiss, tror det är basisten och gitarristen som är dom enda urspungliga kiss medlemmarna som spelar nuförtiden, dom andra ligger och låter pengarna växa

Opelmadness German cars, quality and beyond
29 maj 2008 · 8 197 Inlägg

JapMax skrev:
Kiss va bra när dom va färska, nu ser dom ju ut som ett gäng stenade, skrynkliga 60 åringar i tighta lackkläder o nitar.

Det är ju det dom är! lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
ChainsOfMisery En gång Volvo, alltid Volvo
29 maj 2008 · 165 Inlägg

Brandis skrev:
för er som inte vet är det inte heller hela kiss, tror det är basisten och gitarristen som är dom enda urspungliga kiss medlemmarna som spelar nuförtiden, dom andra ligger och låter pengarna växa

Ja endast kompgitarristen Paul Stanley och basisten Gene Simmons är kvar från originalbandet. Originalgitarristen Ace Frehley ligger dock inte för han kör solo wink.

Urkas Kräsen grafiker
31 maj 2008 · 1 775 Inlägg

Happ, då hade man sett dom. Är inte alls någe större kiss-fan så jag kunde väl refrängen på dom mest kända låtarna dom lirade (typ 3-4 stycken). Men showen var ju grymt bra. Och man tänker ju inte alls på att dom är 60+. Enda stället man tänkte på det var när man fick se closeups på Gene. Men det passade ju ändå bra iom att han skulle se lite evul ut. :P
Var iaf grymt mycket över mina förväntningarna.

Men ni som ska se dom senare och inte orkar stå o vänta på förband o så så kan jag ju säga såhär. På biljetten stog det 1900 men huvudnumret började inte förens 2050. Så ni kanske har ett litet hum om när ungefär ni kan dra dit.
Men som sagt, grymt bra jävla show. Även om man inte är nåt större fan. :P

Whine whine!
Peopeo Peo
31 maj 2008 · 40 Inlägg

I was there big_smile

Grymt bra show och uppträdande, så länge som Gene och Paul spelar i bandet, är det Kiss enligt mig smile
De andra två, glömmer så klart bort namnet på de hela tiden, gjorde en grymt bra show.

Fyfan, draget i publiken när de framförde de sista låtarna var grymt, stod dessutom bra placerad, inte alls långt från scen. Dum som man var ryckte man öronpropparna :S

Aja, synd att detta troligtvis är den sista gången man ser dessa legender..

DavidZZ0n Syte Strf90
31 maj 2008 · 164 Inlägg

We wanted the best! We got the BEST! The HOTTEST band in the world! KISS!^^
smile
va oxå i Sthlm igårsmile
vi va 22 killar som gick ihop å hyrde en limobuss å åkte typ 100mil tur å retur:D^^

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
31 maj 2008 · 5 042 Inlägg

DavidZZ0n skrev:
We wanted the best! We got the BEST! The HOTTEST band in the world! KISS!^^
smile
va oxå i Sthlm igårsmile
vi va 22 killar som gick ihop å hyrde en limobuss å åkte typ 100mil tur å retur:D^^

Hade ni limo med lite rosa & feta fälgar tongue ????

C H E V R O L E T <3
DavidZZ0n Syte Strf90
1 juni 2008 · 164 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:

DavidZZ0n skrev:
We wanted the best! We got the BEST! The HOTTEST band in the world! KISS!^^
smile
va oxå i Sthlm igårsmile
vi va 22 killar som gick ihop å hyrde en limobuss å åkte typ 100mil tur å retur:D^^

Hade ni limo med lite rosa & feta fälgar tongue ????

nope;) den var typ mörkblåsmile

Ena Colaberoende
1 juni 2008 · 1 219 Inlägg

Var inte där men fick höra Introt samt Deuce via telefonen. Jag rös till i hela kroppen men polaren som ringde mig sa att det var den sämsta Kiss-konserten han har sett. Det kunde inte bli värre. Gene sa visst fel på stad och tog Helsinki istället för Stockholm. Det mest positiva var ju att polaren träffade dom när dom lämnade hotellet på Lördagen och fick sig en liten signatur.

/Ena

Senast redigerat av Ena (1 juni 2008)

Urkas Kräsen grafiker
1 juni 2008 · 1 775 Inlägg

Gene sa varken Helsinki eller Stockholm såvitt jag hörde. Men läste iaf att Expressen sågade konserten också. Fast både expressen och din kompis har välla sett fler konserter som dom jämför med, medans jag inte har nån referens öht.

Whine whine!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang