Lärare med vid uppkörning??

smurflove
29 maj 2008 · 7 Inlägg

Hej jag undrar om va ni tycker om man skall ha med sin körlärare i bilen vid uppkörning elr inte?hmm

Tacksam för svar

FireTraXX DFFL
29 maj 2008 · 9 020 Inlägg

Gör väl ingen skillnad?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
MilleN
29 maj 2008 · 9 108 Inlägg

Det är nog bättre att visa att man klarar sig utan honom/henne.

Mortalis VW-nörd?
29 maj 2008 · 4 332 Inlägg

min lärare frågade inte ens om han skulle me, han satte sig å drack kaffe bara, och det räcker ju rätt gott med att EN kollar på en under uppkörningen, man e stressad nog tongue

OverBoosted AUTOBAHNRASER
29 maj 2008 · 3 804 Inlägg

Hade inte någon lärare ^^ tog tunnelbanan dit o hem smile

Men men nog fan klarar man sig utan sin lärare om man nu har? eller har du gått o blivit förälskad?


Bmw osv..
Tega Yrkesförare
29 maj 2008 · 1 073 Inlägg

Spelar väl ingen roll vem som sitter med i bilen.
Jag gjorde min "uppkörning" för B-kort med både körläraren och rektorn på skolan med i bilen.

E3_Henrik Teknik Informatör
29 maj 2008 · 371 Inlägg

min lärare var med...han och kontrollanten satt och snackade, dem kände varandra sen tidigare smile

BMW E3 it takes one to catch one :)
Citroën ZX "Citronen" (1993)
Anubis
29 maj 2008 · 1 255 Inlägg

Jag hade de tyckte de va as bra då dom satt o snacka vilket gjorde att man inte vart lika närvös tongue

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
smurflove
29 maj 2008 · 7 Inlägg

OverBoosted skrev:
Hade inte någon lärare ^^ tog tunnelbanan dit o hem smile

Men men nog fan klarar man sig utan sin lärare om man nu har? eller har du gått o blivit förälskad?

nej men hon sa de att jag skulle välja för att hon ändå följer med te vv..

Skalman
29 maj 2008 · 508 Inlägg

Jag själv när jag körde upp hade inte med mig min körskole lärare utan en som skulle bli uppkörningslärare så det kändes hel bra för det kändes som om jag körde runt dom för att han skulle lära sig vad man går i genom på en uppkörning och jag hade ingen kännsla av att jag körde upp mer än när man precis klev in i bilen men sen när han skulle vara med så försvann det så det var himla skönt och jag klarade körkortet men jag fick ju jämt köra när man skulle någonstans med mamma så man satt ju jämt i bilen tyckte jag och körde runt på henne :-)

ironhead volvoraggare
29 maj 2008 · 4 776 Inlägg

körde upp utan läraren  gjorde det privat

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
skejtare
29 maj 2008 · 44 Inlägg

körde utan. tyckte det kändes bättre, blev att man små snackade med vägverkssnubben elle han snackde med mig:D

Ksj
29 maj 2008 · 1 217 Inlägg

Jag plockade med min lärare.. Det gjorde saken mycket enklare för förättningsmannen och min lärare satt och tjata hus och skit så jag kunde slappna av enklare då och koncentrera mig på körningen..

Saab 900 "2.1an" (1992)
Husssar Blivande servicetekniker
29 maj 2008 · 117 Inlägg

Om det är något småfel som dom vill kugga en för kan läraren gå in o hjälpa en.

brumbrumbrum vad är det?
DET SKA DU VETA SOM ÄR MEKANIKER!
IMPRAZERN Intresseklubben
29 maj 2008 · 673 Inlägg

Spelar väl ingen roll? hon/han får ju inte hjälpa dig ändå big_smile

/Mvh Andreas
Seat Leon FR "Sotis" (2016)
smurflove
30 maj 2008 · 7 Inlägg

Någon mer som har en åsikt??hmm

Sushikocken Sleeper
30 maj 2008 · 3 084 Inlägg

Det kommer gå åt helvete lika bra du lägger ner skiten med en gång tongue...








*ironi*

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
smurflove
3 juni 2008 · 7 Inlägg

Tack för alla svar!

möjligtviss någon mer som har en åsikt??hmm

sandzoo
3 juni 2008 · 2 072 Inlägg

japp jag hade lärare me mej.. tyckte de va bättre.. kontrollanten kan ju säga att du har gjort fel trots att du ej har gjort de.. (har vatt många sånna här i området) så jag kände mej tryggare me lärarn i baksätet..
(ps de va 2 kontrollanter och min lärare.. de snackade om MC kort/de ska va MC kontrollanter)
han vände om sej och snackade me d i baksätet big_smile tur.. mm

körde i 15min sen va de klart big_smile

Senast redigerat av sandzoo (3 juni 2008)

Sandzoo i da house
MilleN
3 juni 2008 · 9 108 Inlägg

smurflove skrev:
Tack för alla svar!

möjligtviss någon mer som har en åsikt??hmm

Men det är väl inte så mycket att fundera över? Jag tycker du har fått många bra svar redan, gör som du känner för helt enkelt, finns ingen större mening med att lyfta tråden hela tiden.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang