Bästa Autobahn racer?

g_b
30 maj 2008 · 100 Inlägg

Brabus Rocket är ju en perfekt autobahnracer

AMG------> Andrasorteringens Motor Grejer
alminjo SLK
30 maj 2008 · 610 Inlägg

BMW M3 > 300 kmh
BMW M5 > 320 kmh

Lowenhart fälg fantast
30 maj 2008 · 1 086 Inlägg

En Härlig Nissan Micra Med 15 tums gubbplåtisar och skrikande diskanter, det är en ÄKTA autobahn racer

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71
Audi A7 3.0 "Bilstein Airride" (2015)
Volkswagen Golf mk2 "Drömbilen" (1985)
Zapust
30 maj 2008 · 91 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Visst, man kan få en Skyline att göra 320 om man trimmar ordentligt. Men det finns bättre bilar om man bara ska komma upp i så hög hastighet som möjligt. Skyline är mer banracer och acca bra upp till ca 200.

Nä, en autobahn-racer för mig är M5, AMG och såna bilar. smile

Jo att M, amg och audis RS bilar är autobahn räser bilar är ingen nyhet.. men dom är så fruktansvärt ut tjatade.. =/ Alla som vill ha ett höghastighets autobahn tåg köper BMW M5/M6.. men dom väger som hus..

Ja skulle gärna, JÄTTE GÄRNA vilja höra om nån japsare som är vänlig för höga hastigheter..

Vad toppar en 800hk Skyline..

Senast redigerat av Zapust (30 maj 2008)

Daniel kabat -
insanebrains
30 maj 2008 · 160 Inlägg

Det är Tråkigt att ligga och bränna på autobahn...! Man missar ju hela tyskland på det sättet !!!  vad har man sett när man kommer dit man ska ,jo motorväg & halvdöa träd + en rastplats med wienersnitzel-restaurang & kådis automat ! = trist..!

Senast redigerat av insanebrains (30 maj 2008)

Volkswagen 1303s "1303rs" (1973)
Ford Falcon Futura Sprint "Rally Falcon" (1965)
Opelmadness German cars, quality and beyond
30 maj 2008 · 8 197 Inlägg

Zapust skrev:

Aerodynamik skrev:
Visst, man kan få en Skyline att göra 320 om man trimmar ordentligt. Men det finns bättre bilar om man bara ska komma upp i så hög hastighet som möjligt. Skyline är mer banracer och acca bra upp till ca 200.

Nä, en autobahn-racer för mig är M5, AMG och såna bilar. smile

Jo att M, amg och audis RS bilar är autobahn räser bilar är ingen nyhet.. men dom är så fruktansvärt ut tjatade.. =/ Alla som vill ha ett höghastighets autobahn tåg köper BMW M5/M6.. men dom väger som hus..

Ja skulle gärna, JÄTTE GÄRNA vilja höra om nån japsare som är vänlig för höga hastigheter..

Vad toppar en 800hk Skyline..

Beror nog mest på utväxlingen då. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
R1kard V-Power
30 maj 2008 · 1 186 Inlägg

Zapust skrev:

Aerodynamik skrev:
Visst, man kan få en Skyline att göra 320 om man trimmar ordentligt. Men det finns bättre bilar om man bara ska komma upp i så hög hastighet som möjligt. Skyline är mer banracer och acca bra upp till ca 200.

Nä, en autobahn-racer för mig är M5, AMG och såna bilar. smile

Jo att M, amg och audis RS bilar är autobahn räser bilar är ingen nyhet.. men dom är så fruktansvärt ut tjatade.. =/ Alla som vill ha ett höghastighets autobahn tåg köper BMW M5/M6.. men dom väger som hus..

Ja skulle gärna, JÄTTE GÄRNA vilja höra om nån japsare som är vänlig för höga hastigheter..

Vad toppar en 800hk Skyline..

Tycker nog mer att Skyline och Supra är så fruktansvärt uttjatade.

Mercedes SL 65 AMG sen har du inget som hänger på!

/ ///______]
.) . /(_)
/__/
Dragonbreath
30 maj 2008 · 326 Inlägg

man behöver inte autobahn för att knäcka 300km/+ gränsen big_smile

"Sweet Insane Road Maniac"
Sushikocken Sleeper
30 maj 2008 · 3 084 Inlägg

Varför köra BIL??! Köp en Busa släng på en turbo så slipper du bilköerna hmm? O.O

Honda goldwing ultimat! Gubbigt men  lyxigt, bekvämt och du drar alla porschar och lambos när vägbyggena kommer.

Senast redigerat av Sushikocken (30 maj 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
caroli
30 maj 2008 · 34 Inlägg

Mercedes-Benz CLS 55/63 AMG,S55/63 AMG,E55/63 AMG osv..En Bmw M5/M6 eller nån fet Porsche vore heller inte fel eller en Audi RS4,S5 big_smilesmile

Senast redigerat av Emanuel_12 (30 maj 2008)

Zapust
30 maj 2008 · 91 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

Zapust skrev:

Aerodynamik skrev:
Visst, man kan få en Skyline att göra 320 om man trimmar ordentligt. Men det finns bättre bilar om man bara ska komma upp i så hög hastighet som möjligt. Skyline är mer banracer och acca bra upp till ca 200.

Nä, en autobahn-racer för mig är M5, AMG och såna bilar. smile

Jo att M, amg och audis RS bilar är autobahn räser bilar är ingen nyhet.. men dom är så fruktansvärt ut tjatade.. =/ Alla som vill ha ett höghastighets autobahn tåg köper BMW M5/M6.. men dom väger som hus..

Ja skulle gärna, JÄTTE GÄRNA vilja höra om nån japsare som är vänlig för höga hastigheter..

Vad toppar en 800hk Skyline..

Beror nog mest på utväxlingen då. smile

Z06 låda borde väll göra susen big_smile

Daniel kabat -
Okim Dra mig i draken!!!
30 maj 2008 · 616 Inlägg

Skriver Lotus omegan

slå den bilen .... ja menar så långt före sin tid den var.. inte månag en nu som hänger med den otrimmad snacka supra skit... orginal så kan dom gräva ner sig igenimot denna den håller måttet enu tyvärr är det  för många som inte gilalr den kan till viss del hålla med då den e baserad på omega 3000 o rostar bort innan den lämnat fabriken men sicken klassiker!!!!

Mvh// Okim // Jocke
Opelmadness German cars, quality and beyond
31 maj 2008 · 8 197 Inlägg

Okim skrev:
Skriver Lotus omegan

slå den bilen .... ja menar så långt före sin tid den var.. inte månag en nu som hänger med den otrimmad snacka supra skit... orginal så kan dom gräva ner sig igenimot denna den håller måttet enu tyvärr är det  för många som inte gilalr den kan till viss del hålla med då den e baserad på omega 3000 o rostar bort innan den lämnat fabriken men sicken klassiker!!!!

Där håller jag med till 100%.
Hur såg t.ex Supra ut 1990.. tongue
Och en del Mercedes och BMW.. Visst, M3 och M5, men inte fan slog dom Lotusen.. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Zapust
31 maj 2008 · 91 Inlägg

Sushikocken skrev:
Varför köra BIL??! Köp en Busa släng på en turbo så slipper du bilköerna hmm? O.O

Honda goldwing ultimat! Gubbigt men  lyxigt, bekvämt och du drar alla porschar och lambos när vägbyggena kommer.

Ja ska inte köpa något.. a undrar bara vilka bilar som är dom snabbaste förutom ferrari, lamborghini, pagani..

Och supra.. den är 15 år gammal.. Frågan är bara hur länge håller ''supra tränden'' 15 år har gått och de är bara en tids fråga innan den kommer vara lika ball som ida..

Jag tror att skulle du köra runt i en supra om 4-5 år så är du utmobbad som kör med en gammal skrot bil..
Jag tykcer ju supra är UR SKÖN.. men den känns gammal.. SNÄLLA TOYOTA.. GÖR EN NY SUPRA.. NU!!!

Daniel kabat -
THEBADGUY Gorgilus addictus
31 maj 2008 · 4 737 Inlägg

Maybach Brabus Sv12.

Det är en riktig autobahn cruiser! big_smile

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
roxe Jesus didn´† Tap
31 maj 2008 · 1 146 Inlägg

Supra är en underbar bil. Räcker med att kolla på turbosarna så trimmas den typ tongue

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
Lardi SQ
31 maj 2008 · 1 343 Inlägg

måste säga en gammal mini cooper som är matan med en yamahas r1:a motor...  givetvis med små trumbromsar runt om...

farthållare finnt, bara ta med en tegelsten in i bilen...  soft läge!

Senast redigerat av Lardi (31 maj 2008)

Ljudnörd!
NickeR32
31 maj 2008 · 870 Inlägg

Det finns rätt få bilar som gör över 300 original förutom Porsche, Lambo, Ferrari osv... Det blir att ha trimmat såfall.

Alecci
31 maj 2008 · 2 014 Inlägg

Alpina bygger fina Autobahn-kryssare...

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Zapust
31 maj 2008 · 91 Inlägg

Alecci skrev:
Alpina bygger fina Autobahn-kryssare...

Mjoo:p har suttit i en B6 alpina på motormässan i malmö.. Är sugen på en M6 fast ja har fått hem min Mercedes S600 V12 nu på tisdag.. Its fun chippa och så kan man köra de feta merca tåget i 320:D

Inte den nya S klass (W221) utan den LITE äldre (-03) W220

Daniel kabat -
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang