ja va ska man säga :( FÖRBANNADE RATTFYLLON!!

Squadron
3 juni 2008 · 1 833 Inlägg

Vilka idioter det finns!

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
Co_DriverBoy Filmmakare
12 september 2008 · 175 Inlägg

Co_DriverBoy skrev:
"Fart dödar", detta kan man läsa om i var och varannan tidning. Visst så ökar chansen att dö om du kör fortare men hur mycket fartkameror eller fartkontroller som åker upp längs vägarna så hjälper dem föga mot detta med rattfyllon.

Blev fly förbannad idag när jag läste en artikel i en tidning där dem jämförde rattfyllon med att köra för fort, artikel författaren menade att båda sakerna var lika hemska brott. ÄR DU DUM I SKRIVFINGRET ELLER !! Så att jag som privatperson åker 110 på en 90 väg ska jag jämföras med samhällets avskrap  rattfyllon?

Visst så sker olyckor för att det gått för fort ibland men ofta är det singelolyckor där föraren själv får ta smällen. Rattfyllon är däremot en samhälls fara, snart börjar man undra om man vågar ge sig ut på vägarna för man vet ju aldrig i vilket tillstånd föraren av den mötande bilen är.

Nej sluta att slänga upp en massa fartkameror som kostar oss skattebetalare pengar och sätt dit alla rattfyllon istället, jag vill att mina framtida barn ska kunna ta en cykeltur längs vägen utan att bli ner mejade av en IDIOT !!

// Johan Melin

Vill inte skryta eller så men mitt resonemang är det även folk i vår motorpress som delar.

http://www.automotorsport.se/nyhetsbrev … kexperter/

Läs värda ord !!

// Johan Melin

Jag har hellre 90 pigga än 200 slöa hästar under huven !!
Volkswagen Jetta "Die weize scheize" (1990)
Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
12 september 2008 · 1 781 Inlägg

Såna ska ha ett skott i varje knä samt i armbågarna.. därefter skär man öronen av han/ hon/ den/ det och sen ett NACKSKOTT! nästan så man får lust å leta upp alla jävla rattfyllon!

Team Insane Racing
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang