2888
Sök

Fotbolls-EM tråden

fotointresserad
2 307 Inlägg
29 juni 2008
Trådstartare
#241
Missade matchen.. Trodde man skulle hinna hem och se andra halvlek iaf men fastnade i bilkö i en timme i Södertälje på väg hem från Gatebil på Mantorp, surt!

Nån som vet om dom visar matchen i repris nåt tag?


Got VTEC?
1 593 Inlägg
30 juni 2008
#242
Norde skrev:
Missade matchen.. Trodde man skulle hinna hem och se andra halvlek iaf men fastnade i bilkö i en timme i Södertälje på väg hem från Gatebil på Mantorp, surt!

Nån som vet om dom visar matchen i repris nåt tag?
De visar finalen i repris på TV4 Sport just nu.

Rille0 skrev:
Syst3m skrev:
Återigen en felaktig utgång för en match som domaren påverkade kraftigt.
va va det nu då? tongue tyckte domarrn va riktigt bra, enda jag såg va väll att kuranyi skulle haft rött istället för gult, annars var domarn felfri
Han är sur för att hans tyskland inte vann roll

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

Skaune
30 juni 2008
#243
Takashi skrev:
Norde skrev:
Missade matchen.. Trodde man skulle hinna hem och se andra halvlek iaf men fastnade i bilkö i en timme i Södertälje på väg hem från Gatebil på Mantorp, surt!

Nån som vet om dom visar matchen i repris nåt tag?
De visar finalen i repris på TV4 Sport just nu.

Rille0 skrev:
Syst3m skrev:
Återigen en felaktig utgång för en match som domaren påverkade kraftigt.
va va det nu då? tongue tyckte domarrn va riktigt bra, enda jag såg va väll att kuranyi skulle haft rött istället för gult, annars var domarn felfri
Han är sur för att hans tyskland inte vann roll
Hehe domaren riktigt bra? Kuranyi rött? Och David Silva som skallade Lukas Podolski utan straff, det var bra dömt eller? Nej Tyskland var och kommer alltid vara laget, vi kämpar för varandra, en lagmaskin, tyyvärr blev ett missförstånd vårt fall denna gång, sen var det ju ganska uppenbart inte en spansk frispark i sista minuten, men det lyckades den "Fel fria" domaren att se förbi. Visst jag ser hellre att spanien vinner finalen (grattis spaninen btw) än något annat land, möjligen sverige då wink men Tyskland kommer alltid vara en vinnare!!

Danke Jungs für ein fantastisches EM!!!
Senast redigerat av Axor (30 juni 2008)

2 021 Inlägg
30 juni 2008
#244
Axor skrev:
Takashi skrev:
Norde skrev:
Missade matchen.. Trodde man skulle hinna hem och se andra halvlek iaf men fastnade i bilkö i en timme i Södertälje på väg hem från Gatebil på Mantorp, surt!

Nån som vet om dom visar matchen i repris nåt tag?
De visar finalen i repris på TV4 Sport just nu.

Rille0 skrev:

va va det nu då? tongue tyckte domarrn va riktigt bra, enda jag såg va väll att kuranyi skulle haft rött istället för gult, annars var domarn felfri
Han är sur för att hans tyskland inte vann roll
Hehe domaren riktigt bra? Kuranyi rött? Och David Silva som skallade Lukas Podolski utan straff, det var bra dömt eller? Nej Tyskland var och kommer alltid vara laget, vi kämpar för varandra, en lagmaskin, tyyvärr blev ett missförstånd vårt fall denna gång, sen var det ju ganska uppenbart inte en spansk frispark i sista minuten, men det lyckades den "Fel fria" domaren att se förbi. Visst jag ser hellre att spanien vinner finalen (grattis spaninen btw) än något annat land, möjligen sverige då wink men Tyskland kommer alltid vara en vinnare!!

Danke Jungs für ein fantastisches EM!!!
Silvas skalle va en sån där fjantig liten knuff bara, dessutom utanför straffområdet. Kuranyi's tackling me dobbarna före på Senna va inte vacker och kunde gått riktigt illa däremot.


22 Inlägg
30 juni 2008
#245
Rille0 skrev:
Axor skrev:
Takashi skrev:
Norde skrev:
Missade matchen.. Trodde man skulle hinna hem och se andra halvlek iaf men fastnade i bilkö i en timme i Södertälje på väg hem från Gatebil på Mantorp, surt!

Nån som vet om dom visar matchen i repris nåt tag?
De visar finalen i repris på TV4 Sport just nu.


Han är sur för att hans tyskland inte vann roll
Hehe domaren riktigt bra? Kuranyi rött? Och David Silva som skallade Lukas Podolski utan straff, det var bra dömt eller? Nej Tyskland var och kommer alltid vara laget, vi kämpar för varandra, en lagmaskin, tyyvärr blev ett missförstånd vårt fall denna gång, sen var det ju ganska uppenbart inte en spansk frispark i sista minuten, men det lyckades den "Fel fria" domaren att se förbi. Visst jag ser hellre att spanien vinner finalen (grattis spaninen btw) än något annat land, möjligen sverige då wink men Tyskland kommer alltid vara en vinnare!!

Danke Jungs für ein fantastisches EM!!!
Silvas skalle va en sån där fjantig liten knuff bara, dessutom utanför straffområdet. Kuranyi's tackling me dobbarna före på Senna va inte vacker och kunde gått riktigt illa däremot.
rosetti skulle inte blåst av för frispark till spanien i slutet men..som sagt,kuranyi's tackling kunde varit rött..tycker att det var en rättvis seger där det bättre laget vann..starkt av senna att återigen plocka bort motståndarens bästa spelare(ballack)..

Cause´.. That Boy Ronaldo, Makes England Look Shite!

fotointresserad
2 307 Inlägg
1 juli 2008
Trådstartare
#246
När vi ändå är inne på EM så är det klart idag att Sverige tillsammans med Norge kommer att skicka in en ansökan om att tillsammans få arrangera fotbolls-EM 2016 så bara hålla tummarna för att vi får det =P


5 198 Inlägg
1 juli 2008
#247
Hoppas jag inte,,, då blir detj u fotboll 26/7 *l*


Sök