Raggare, rasist eller invandrargäng

trippelturbo Trucker
10 juni 2008 · 2 710 Inlägg

Inget fel på något av dessa.. Bara olika livstilar. Är själv invandrare så.. tongue men är inte me i ngt gäng dock smile Ska man va me då får de va nå HA, OG, Bandidos lr liknande fan dessa små fjortisar runtom i landet. Skit på eeer.

Tack smile

Fart missbrukare
Opelmadness German cars, quality and beyond
10 juni 2008 · 8 197 Inlägg

promo skrev:
Lätt valt raggare. Är med kompisen (som är Raggare) på div crusingar och jag upplever att raggarna är bland det trevligaste folk som finns smile . Sedan finns det ju även rötägg av dessa också men i 99% av fallen så är dom jävligt bra smile

Exakt vad jag tänkte. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Hamilton
10 juni 2008 · 8 873 Inlägg

FireTraXX skrev:

alseryd skrev:
Alla är inte raggare!!!
Jag räknar mig själv som biletusiast.
Kan gärna ta en öl men inte dricka mig full!!!
Tycker att det är lite dumt att sätta folk i olika grupper!
Vill helst lära känna människor innan jag bildar mig en uppfattning!!!
Alla är vi olika!
Mvh Eva.

Snacka om att bilda en uppfattning innan du "känner någon". (I detta fallet: "Läst tråden")
Han påstod inte att någon är en raggare, inte du, inte jag, inte någon.

Men du tog tydligen åt dig.

Läser man inlägget så är ju beskrivningen av den gruppen med..roll

Citat från första inlägget
" Förbjud alkohol, nyktra raggare TACK!

(Det var cruising i Sundsvall i helgen och jag lyckades då spä på och bygga upp ett stort agg mot denna grupp människor)"

Fotograf på tierpidag.se
Gujen
10 juni 2008 · 406 Inlägg

1rasist,2raggre3 ivandrare... invandrare härjar mer en raggare när de är i grupp. och rasister brukar inte gapa så mkt haha... invandrar gäng är värst!

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)
leo_m83
10 juni 2008 ·

Loffe123 skrev:
Jag hade nog också valt att vara en Nasse. Tyskar gör bra bilar :-)

Det är inte nasse som tillverkar bilarna utan det är vanlig tyska medborgare. Nog bättre att sjuta sig i huvudet än att välja mellan dessa 3 grupper.

Maximaracingoils
10 juni 2008 · 94 Inlägg

Loffe123 skrev:
Jag hade nog också valt att vara en Nasse. Tyskar gör bra bilar :-)

Exakt (:

Volvo 740 "Powered By Weber" (1986)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 juni 2008 · 5 753 Inlägg

självklart raggare, vad annars?! och tänk på vad du säger när du inte verkar ha en aning om vad du pratar om!

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Grantomta
10 juni 2008 · 216 Inlägg

haha raggare så klart

va skiljer en mekaniker från en amatör?
jo mekanikern har en ren overall
Volvo 940 "voc" (1991)
Volvo 242 VOC "traktorn" (1976)
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
10 juni 2008 · 1 300 Inlägg

Loffe123 skrev:
Om du var tvungen att tillhöra en grupp.
Vilken skulle du då välja?

Ett gäng fulla dräggiga raggare i en bil som skriker åt tjejer Det är jag mer än gärna. Men du behöver ju inte dra alla över en kam?? , ett invandrar gäng som bråkar på tunnelbanan Aldrig i helvete, den dagen min hudfärg ändras tar jag livet av mig  eller ett gäng rasister som spottar slagord på stan.  Det kan jag tänkas vara, ja.

Jag personligen hade nog som sist valt att vara raggare, fyfan va jag avskyr raggare. Jag tror det är deras stora alkoholkonsumtion som gör de extra irriterande som personer. Ja, alla är ju likadana. Vilket tattarpack, hela högen!! Tror du får tänka om lite. roll


Alla människor oavsett uppfattning, religion, intresse eller särart är ju människor så länge de är nyktra, men en full person är inte längre någon vettig människa, han blir bara SÅ JÄVLA JOBBIG!!!!!


Förbjud alkohol, nyktra raggare TACK! Är det bara "raggare" som dricker? Det var som fan wink


(Det var cruising i Sundsvall i helgen och jag lyckades då spä på och bygga upp ett stort agg mot denna grupp människor)


Lås tråden om ni tycker den är värdelös :-)

I do it my way
Aga_Diff Bärs!
10 juni 2008 · 3 456 Inlägg

SweetBabyDoll skrev:

Loffe123 skrev:
Om du var tvungen att tillhöra en grupp.
Vilken skulle du då välja?

Ett gäng fulla dräggiga raggare i en bil som skriker åt tjejer Det är jag mer än gärna. Men du behöver ju inte dra alla över en kam?? , ett invandrar gäng som bråkar på tunnelbanan Aldrig i helvete, den dagen min hudfärg ändras tar jag livet av mig  eller ett gäng rasister som spottar slagord på stan.  Det kan jag tänkas vara, ja.

Jag personligen hade nog som sist valt att vara raggare, fyfan va jag avskyr raggare. Jag tror det är deras stora alkoholkonsumtion som gör de extra irriterande som personer. Ja, alla är ju likadana. Vilket tattarpack, hela högen!! Tror du får tänka om lite. roll


Alla människor oavsett uppfattning, religion, intresse eller särart är ju människor så länge de är nyktra, men en full person är inte längre någon vettig människa, han blir bara SÅ JÄVLA JOBBIG!!!!!


Förbjud alkohol, nyktra raggare TACK! Är det bara "raggare" som dricker? Det var som fan wink


(Det var cruising i Sundsvall i helgen och jag lyckades då spä på och bygga upp ett stort agg mot denna grupp människor)


Lås tråden om ni tycker den är värdelös :-)

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
FireTraXX DFFL
10 juni 2008 · 9 020 Inlägg

Hamilton skrev:

FireTraXX skrev:

alseryd skrev:
Alla är inte raggare!!!
Jag räknar mig själv som biletusiast.
Kan gärna ta en öl men inte dricka mig full!!!
Tycker att det är lite dumt att sätta folk i olika grupper!
Vill helst lära känna människor innan jag bildar mig en uppfattning!!!
Alla är vi olika!
Mvh Eva.

Snacka om att bilda en uppfattning innan du "känner någon". (I detta fallet: "Läst tråden")
Han påstod inte att någon är en raggare, inte du, inte jag, inte någon.

Men du tog tydligen åt dig.

Läser man inlägget så är ju beskrivningen av den gruppen med..roll

Citat från första inlägget
" Förbjud alkohol, nyktra raggare TACK!

(Det var cruising i Sundsvall i helgen och jag lyckades då spä på och bygga upp ett stort agg mot denna grupp människor)"

Han skrev fortfarande inte något om alseryd.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
BlueBerryPearl LastbilsChaufför .-Sve-Norge-.
10 juni 2008 · 110 Inlägg

Ragare/Nazi sjklart isf! 
va ä raggare för er ? 14åriga flickor me volvo ttröjjor som dom springer runt i ? De e ju ff sanslöst ! ja tror de finns lika många fulla nazister och negerer som kan dricka ... Ja ¨åker gärna amerikanare och är full, men är ja raggare för det ? Ja åker ju cadillac och är full... fan ja måste va 100% raggare ja ju big_smile  de va som fan...  Men sen när ja åker tex merca ?då är ja vist inte raggare lngre, då får ja bli invandrare..

men sen när ja helt pltsligt har en svensk flagga ute, och det inte är fotbollsmatch, d är ja vist me i nazist laget..

ganska roligt de...

nääe dra detta me alla över en kan tkr ja ä lite barnsligt hörrni...  Finns jävligt många idioter till invandrare som skulle kastat ut, men de fins även jäävligt många idioter till svenskar !

jaaao, alla har rätt till en åsikt,och ja har rätt att tycka annorlunda smile

herrå (=

(batteria ä litte dålige i tangentborde så de kan se konstigt ut blann me stavningen tongue )

Student 2008-. Lastbils chaufför
Volvo 740 "Inte Alls Breddad.-." (1986)
Volvo v70II "TillSalu" (2009)
Cadillac DeVille "Min ÄR Större än Din." (1960)
Stoorn Legitimerad klåpare
10 juni 2008 · 212 Inlägg

värst va alla hängde upp sig på nazister, rasist var ju saken ifråga. Det är inte riktigt samma sak.
Jag får väll ursäkta för att ja gick lite offtopic men de va bara något jag störde mig på. Ungefär som ekologi och ekoligisk låter som samma men de är inte det

Opel Vectra (1995)
Mr_EmCom Med.lem
10 juni 2008 · 3 759 Inlägg

Loffe123 skrev:
Jag hade nog också valt att vara en Nasse. Tyskar gör bra bilar :-)

haha håller med smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Kajlie Garaget Video Crew
10 juni 2008 · 842 Inlägg

Hade tagit med mig ett gäng polare flyttat till florida då hade vi automatiskt blivit "invandrargäng" smile

devilspath junsele
10 juni 2008 · 248 Inlägg

jag har svårt att tro att ett gäng fulla raggare skulle komma i ett gäng och hoppa på någon oprovcerat och sparka skiten ur den personen. det må vara hänt att det dricks en del men det är harmlöst och det är bara glada människor med ett intresse för nostalgibilar. sen sticker det i ögonen på folk som alltid när dom ser att man har roligt..
det är ungefär som att man skulle säga att studenter är drägg bara för att dom firar studenten och är fulla.

flaggan kanske har något med yankiee att göra, det går nog inte så djupt som du tror.

mvh.

Kenneth91
10 juni 2008 · 8 Inlägg

Halloj i tråden.
Vad har ni emot raggare?
Jag är själv RAGGARE och kan inte förstå varför ni hyser så mycket agg mot "oss".
Ni har inte tänkt på att raggare gillar Musiken och bilarna från 50 & 60-talet.
Alkohol nyttjas men inte så mycket så att ALLA raggare är knökfulla.
Ni är bara fördomsfulla för att ni inte förstår Raggarkulturen


BEVARA DEN SVENSKA RAGGARKULTUREN

Bevara Raggarkulturen
Edsel Ranger "Tijuana Taxi" (1959)
Edsel Ranger "2dr Hardtop" (1960)
Edsel Ranger "Enola Gray" (1958)
Wasaki
10 juni 2008 · 291 Inlägg

Vart kom nasist in i bilden?? Var det inte: Raggare, rasist eller invandrargäng?

Hmm.
10 juni 2008 ·

SweetBabyDoll skrev:

Loffe123 skrev:
Om du var tvungen att tillhöra en grupp.
Vilken skulle du då välja?

Ett gäng fulla dräggiga raggare i en bil som skriker åt tjejer Det är jag mer än gärna. Men du behöver ju inte dra alla över en kam?? , ett invandrar gäng som bråkar på tunnelbanan Aldrig i helvete, den dagen min hudfärg ändras tar jag livet av mig  eller ett gäng rasister som spottar slagord på stan.  Det kan jag tänkas vara, ja.

Jag personligen hade nog som sist valt att vara raggare, fyfan va jag avskyr raggare. Jag tror det är deras stora alkoholkonsumtion som gör de extra irriterande som personer. Ja, alla är ju likadana. Vilket tattarpack, hela högen!! Tror du får tänka om lite. roll


Alla människor oavsett uppfattning, religion, intresse eller särart är ju människor så länge de är nyktra, men en full person är inte längre någon vettig människa, han blir bara SÅ JÄVLA JOBBIG!!!!!


Förbjud alkohol, nyktra raggare TACK! Är det bara "raggare" som dricker? Det var som fan wink


(Det var cruising i Sundsvall i helgen och jag lyckades då spä på och bygga upp ett stort agg mot denna grupp människor)


Lås tråden om ni tycker den är värdelös :-)

Så för att vara invandrare måste man ha annan hudfärg? det var som fan.

Jag avstår från att välja någon grupp alls. Tar hellre utvägen än någon utav dessa vägar. (Utvägen = kula genom huvudet)

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 juni 2008 · 5 753 Inlägg

Kenneth91 skrev:
Ni är bara fördomsfulla för att ni inte förstår Raggarkulturen


BEVARA DEN SVENSKA RAGGARKULTUREN

kan inte hålla med mer! smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang