Raggare, rasist eller invandrargäng

anderssonboy
10 juni 2008 · 355 Inlägg

raggare...

Daaze Rent A Retard !
10 juni 2008 · 674 Inlägg

en full rashatande raggare som glider i grupp och spöar oskyldiga pensionärer lol

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
Perss0n
10 juni 2008 · 435 Inlägg

spela roll, har kompiasar som tillhör olika av de "grupperna" finns trevliga och otrevliga i alla också så..

No risk, No reward
Lexus IS350 "USDM" (2009)
hedley Saaboholic
10 juni 2008 · 3 129 Inlägg

Inget jävla bönrullar-tunga boys wannabe gäng iallafall.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
evilaudio
10 juni 2008 · 16 195 Inlägg

*host*

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Pellefax
10 juni 2008 · 644 Inlägg

Om jag var tvungen att välja så blir det självklart raggare,man är ju äkta bilentusiast...  cool

Rwd
10 juni 2008 · 337 Inlägg

_Glenne_ skrev:
självklart raggare, vad annars?! och tänk på vad du säger när du inte verkar ha en aning om vad du pratar om!

håller med till 100% smile han vet ungefär lika mkt om raggarkulturen som ja vet om städning xD

3 liters diesel, mumma!
Honda Civic MB6 "Vtec" (1998)
RiNka
10 juni 2008 · 252 Inlägg

Kenneth91 skrev:
Halloj i tråden.
Vad har ni emot raggare?
Jag är själv RAGGARE och kan inte förstå varför ni hyser så mycket agg mot "oss".
Ni har inte tänkt på att raggare gillar Musiken och bilarna från 50 & 60-talet.
Alkohol nyttjas men inte så mycket så att ALLA raggare är knökfulla.
Ni är bara fördomsfulla för att ni inte förstår Raggarkulturen


BEVARA DEN SVENSKA RAGGARKULTUREN

Herregud:rolleyes:

Volkswagen Vento "der Chef" (1995)
Aerodynamik ...
10 juni 2008 · 7 120 Inlägg

Att vara invandrare och glida BMW är ju nice cool

Niklas1987 NO
10 juni 2008 · 2 182 Inlägg

Raggare

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 juni 2008 · 5 753 Inlägg

Niklas1987 skrev:
Raggare

lite OT men endå.. måste bara säga att jag gillade din signatur (eller vad man ska kalla det) som fasen smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Niklas1987 NO
10 juni 2008 · 2 182 Inlägg

_Glenne_ skrev:

Niklas1987 skrev:
Raggare

lite OT men endå.. måste bara säga att jag gillade din signatur (eller vad man ska kalla det) som fasen smile

Tackar tackar, tänkte byta den faktiskt, men kanske ska ha kvar den ja har då smile eller ja kan ju läggat till mer text cool

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Maizer
10 juni 2008 ·

Rasist!

Maizer
10 juni 2008 ·

_Glenne_ skrev:

Niklas1987 skrev:
Raggare

lite OT men endå.. måste bara säga att jag gillade din signatur (eller vad man ska kalla det) som fasen smile

Haha fan vad töntigt

Niklas1987 NO
10 juni 2008 · 2 182 Inlägg

Maizer skrev:

_Glenne_ skrev:

Niklas1987 skrev:
Raggare

lite OT men endå.. måste bara säga att jag gillade din signatur (eller vad man ska kalla det) som fasen smile

Haha fan vad töntigt

Kom jue från rätt käft tongue

Varför är det föresten så negativt med att va raggare? går de flesta på va deras gamelfarfar/gamelmormor har berättat?

Senast redigerat av Niklas1987 (10 juni 2008)

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Wallen Auditok
10 juni 2008 · 169 Inlägg

Loffe123 skrev:
Om du var tvungen att tillhöra en grupp.
Vilken skulle du då välja?

Ett gäng fulla dräggiga raggare i en bil som skriker åt tjejer, ett invandrar gäng som bråkar på tunnelbanan eller ett gäng rasister som spottar slagord på stan.

Jag personligen hade nog som sist valt att vara raggare, fyfan va jag avskyr raggare. Jag tror det är deras stora alkoholkonsumtion som gör de extra irriterande som personer.

Alla människor oavsett uppfattning, religion, intresse eller särart är ju människor så länge de är nyktra, men en full person är inte längre någon vettig människa, han blir bara SÅ JÄVLA JOBBIG!!!!!

Förbjud alkohol, nyktra raggare TACK!

(Det var cruising i Sundsvall i helgen och jag lyckades då spä på och bygga upp ett stort agg mot denna grupp människor)

Lås tråden om ni tycker den är värdelös :-)

En av dom dummaste trådarna jag läst på länge.
Välja mellan att vara en full raggare som skriker åt tjejer på stan, ett invandrargäng som bråkar på tunnelbanan
eller ett gäng rasister som gapar på stan.

Är du så jävla mycket bättre än dessa fulla raggare, bråkiga invandrare eller gapiga rasister om du själv var på cruising i helgen och "Lyckades då spä på och bygga upp ett stort agg mot denna grupp av människor" ?

Hur jävla roligt hade de vart för dig om det stog ett par moppepojkar vid korvkiosken och skrikit Jävla Daewoo-tönt när du åker förbi och spelar dina gamla beastie boys plattor?

Orka stoppa människor i fack och sitta vid datorn och välja vad man vill tillhöra...

Nu kanske alla tycker jag tog i för mycket, men Jag försöker bara förstå mig på den här meningslösa tråden....

Niklas1987 NO
10 juni 2008 · 2 182 Inlägg

Wallen skrev:
Nu kanske alla tycker jag tog i för mycket, men Jag försöker bara förstå mig på den här meningslösa tråden....

Han är avensjuk för att han inte tillhör nån av grupperna, så enkelt ä det

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Tommy_P
10 juni 2008 · 396 Inlägg

meningslöst, men vafan, man skriver ju ändå.

"Ett gäng fulla dräggiga raggare i en bil som skriker åt tjejer, ett invandrar gäng som bråkar på tunnelbanan eller ett gäng rasister som spottar slagord på stan."

eeh. GISSA?! leka nasse, leka krigsskadad idiot eller sitta och dregla ur en inhoppad cheva med högtalarna på utsidan?

Wallen Auditok
10 juni 2008 · 169 Inlägg

Niklas1987 skrev:

Wallen skrev:
Nu kanske alla tycker jag tog i för mycket, men Jag försöker bara förstå mig på den här meningslösa tråden....

Han är avensjuk för att han inte tillhör nån av grupperna, så enkelt ä det

Sagt av en som är billös och antagligen kallar sig för raggare. Som antagligen inte kan nämna namn på hälften av Rock'n'roll legenderna han har som avatar. Jag behöver inte tillhöra någon utav grupperna för att känna mig bekräftad, jag är den jag är.

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 juni 2008 · 5 753 Inlägg

Wallen skrev:

Niklas1987 skrev:

Wallen skrev:
Nu kanske alla tycker jag tog i för mycket, men Jag försöker bara förstå mig på den här meningslösa tråden....

Han är avensjuk för att han inte tillhör nån av grupperna, så enkelt ä det

Sagt av en som är billös och antagligen kallar sig för raggare. Som antagligen inte kan nämna namn på hälften av Rock'n'roll legenderna han har som avatar. Jag behöver inte tillhöra någon utav grupperna för att känna mig bekräftad, jag är den jag är.

jag tror han menade trådskaparen tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang