Fredagen den 13:de, råkat ut för något?

Batta
14 juni 2008 · 1 353 Inlägg

Själv tog man ju studenten igår smile
tillsammans med Åska, spöregn och Hagel tongue

och fick reda på att jag får förmodligen ingenting på försäkringen på bilen sen jag körde i diket heller sad

men, jag hade några öl och en jäger hemma så jag blev glad ändå smile

There's no replacement for displacement
BMW 528iAT (1998)
Pettzon
14 juni 2008 · 224 Inlägg

ja klarade mig bra iallafall, men det började spöregna förstås när vi skulle lägga tak

"det är ju inte lätt att förklara för någon som inte begriper"
volvo_92 Blivande lastbilscaffis
14 juni 2008 · 134 Inlägg

ja tråkigt nog fick jag punktering på min cykel i en STOR LÅNG nerförsbacke

Blivande lastbilscaffis
Mr_EmCom Med.lem
14 juni 2008 · 3 759 Inlägg

Jag blev blåst på 3150kr i en mobilaffär på blocket..

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
annie-a
14 juni 2008 · 165 Inlägg

Var redigt nära att ta en älg i 120km/h.. Inte mer än ½ - 1 meter ifrån när han skuttade upp mitt framför mig på vägen, men jag hade tur big_smile

nimoz
14 juni 2008 · 385 Inlägg

Tappa bort ett guldhänge som ja har i halsbandet för 1000 kr, men de kostar väll o festa:/

Larsson_Power Saabvilde!
14 juni 2008 · 1 708 Inlägg

Njaa inte riktigt, tog studenten ;D

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
Tom Darth Vader
14 juni 2008 · 1 644 Inlägg

10 minuter efter, d.v.s. 00.10 den 14:de fick jag och mina polare dieselstopp mitt ute i ingenstans på vägen hem ifrån Sundsvall, dock hade vi en sådan jävla tur att efter bara 5 minuter kom det en snubbe med 25 liter diesel i baggan som vi fick för 280kr! Och se på fan sen, killen var från borås!

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
14 juni 2008 · 1 898 Inlägg

DoWahDiddy skrev:
10 minuter efter, d.v.s. 00.10 den 14:de fick jag och mina polare dieselstopp mitt ute i ingenstans på vägen hem ifrån Sundsvall, dock hade vi en sådan jävla tur att efter bara 5 minuter kom det en snubbe med 25 liter diesel i baggan som vi fick för 280kr! Och se på fan sen, killen var från borås!

11,20 kr litern, blir de väl big_smile .
när fan blev de så billigt? tongue XD

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Emirio
14 juni 2008 · 81 Inlägg

Jag glömde stänga dörren hemma, var ute i ca 2-3timmar som tur försvann inget hade pengar mobil o bilnycklar på bordet, tur hade jag iallafall smile

Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
14 juni 2008 · 887 Inlägg

Halsfluss och 40 graders feber... =/

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
J_Storm
14 juni 2008 · 294 Inlägg

Studentbal och allt gick fint, ingen otur för min del wink

"För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och galen"
Batta
14 juni 2008 · 1 353 Inlägg

TooS skrev:
Yess den här lill killen har. Tappa olje pluggen i 130km/h o skicka den på polarens framruta big_smile körde 1.5 mil o tänkte inte på mer på det (Trodde det var en sten för polarn sa d o ingen lampa lös) när jag kommer in på en statoil mack så lyser lampan (At last) kollar stickan snus torr. Sticker in på macken köper 2st 1l dunkar 79kr styck o häller på o e lite lycklig. backar så ligger mina surt förvärvade cash på marken big_smile

Finaste av allt va att jag fick rätt på bilen igår efter toppapacknings byte tongue

Farsan fick komma o bogsera hem mig ca 5,5 mil ^^ LOOOOVE MY DAY sad

Den motorn lär ju inte må särskilt bra nu? tongue
1.5 mil utan olja?

There's no replacement for displacement
BMW 528iAT (1998)
AUDI_NÖRD
14 juni 2008 · 207 Inlägg

Emirio skrev:
Jag glömde stänga dörren hemma, var ute i ca 2-3timmar som tur försvann inget hade pengar mobil o bilnycklar på bordet, tur hade jag iallafall smile

kanske inte så smart att lägga nycklar på bord ? wink
nycklar på bord ger otur sad

QUATTRO = De ä bar å åk
zortep
14 juni 2008 · 911 Inlägg

Jag fick jobba övertid, det var väl det ända =P haha annars var min dag KaNOOON

pic up the phone, wazzzaaa
paltodlarn
14 juni 2008 · 527 Inlägg

nån fjant har försökt slanga bensin ur min 240 igen.... men dom fick inget för tanken var nästan tom så då gick dom på brorsans bil istället. men om dom nu nödvändigtvis ska på bilarna kan dom väl skruva på locket efter sig och lämna en lapp att dom varit o tagit så jag vet det iaf...

jag vill inte uttrycka mig på något drastiskt sätt, men jag gör det ändå
CIA_SWE Automationselektriker
14 juni 2008 · 213 Inlägg

Ja satt då å lana för fullt, märkte aldrig att de var Fredag den 13.e tongue
har dock inga dåliga "minnen" från den dagen, förra året så tog jag då körkortet på fredag den 13.e tongue

()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)
villon
14 juni 2008 · 684 Inlägg

Nja man tog Studenten, och det var förbannat härligt

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
Snafu
14 juni 2008 · 5 Inlägg

Fönsterhissen på golfen kukade ur så fönstret kröp ner och gömde sig i dörren.
Fick inbetalningskort på 2000 spänn från polisen. (böter för 58km/h på 50-väg)
Blev beodrad övertid fram till semesten. Iofs kan man ju behöva lite extra kulor till bilen...
Annars en bra dag hmm

SituationNormalAllFuckedUp
Super_Micke Bildrulle
14 juni 2008 · 499 Inlägg

Hade en allmänt bra Fredag den 13:e faktiskt. Inget som hänt mig, hade flyt på jobbet så jag är bara nöjd. Men det kommer väl ikväll istället, då skiter sig väl allt...

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang