Slirande koppling 940 ltt med uppställt laddtryck, vad behöver jag?

mr_wikander
11 oktober 2008 · 16 Inlägg

ja men jag har max 10 minuter till kg så det är faktiskt närmast.. wink men de e bra.. alla borde ju fatta nu vad de e som gäller om man trimmar.. smile jag tackar fölr mig iaf, har fått mycket uppklarat nu.. big_smile

Volkswagen Golf "R32" (2003)
Danne_W
19 oktober 2008 · 42 Inlägg

Behöver man modda svänghjulet något om man monterar en 712-tryckplatta?

n_andersson
19 oktober 2008 · 689 Inlägg

Xuri skrev:

Pan skrev:
Polaren ska byta koppling på sin 940ltt som kmr få uppställt ladd och chipp. Han tänkte köpa sig en sådandär tryckplatta från KG trimning. Men sen köpa original lamell för det är väl tryckplattan som inte hänger med lamellen ska väl palla eller? smile

Som jag sagt innan..varför ska ni skicka tryckplattan genom hela sverige ?..åk te närmaste autoexperten meknonom YOU NAME IT... mekonomen/autoexpen säljer SACHs Å DOM TAR HEM SACHs...säg bara hej jag vill ha en sachs 712 tryckplatta... sportkoppling till min volvo 940 å tillhörande orginal turbolamell...svårare än så är de inte å frakten ? ja hur långt ä de till närmaste affär ? kg vill nog ha 1-200 spänn för å skicka runt 10 kg den biten...

okej men om de skulle vara så att kg e billigare än autoexperten fast dom har frakt på 200? vet att kg har väldigt snabba leveranser, till och med snabbare än autoexpede rten om dom inte råka ha hemma??????
de räcker att byta tryckplattan

Senast redigerat av n_andersson (19 oktober 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang