Förstår inte grejen med att sätta upp sin flickvän som foto

Masterworks
22 juni 2008 ·

Undrars om man ska ta en bild på morsan o ha som avatar? lol

Blir väll ingen som går in o röstar på bilarna då! hehehe... Ursäkta morsan!  wink

Thorsholm Svartrök
22 juni 2008 · 673 Inlägg

Det är ju lite billigt att sjunka till den nivån bara för att ragga besökare och väldigt tragiskt att det fungerar...

Själv tycker jag ett avataren/presentationsbilden är ett ypperligt tillfälle att visa personen bakom bilen.

Jag har fel ibland... men inte ofta
Audi A4 1,9tdi "Svartrök" (1998)
Louise
22 juni 2008 · 196 Inlägg

ts33518 skrev:

Louise skrev:

ts33518 skrev:

Ja man tänker först, jävlar vilken cool tjej som har den bilen, sen går man in o ser att det är en kille, o det är bara irriterande.

hehe men då är det väl roligare när det väl är en tjej som har en cool bil.. men du kanske inte hittat någon sån än.. haha

Jo du verkar ju faktiskt vara av rätt genus? är du 100 % kvinna?

hahaha jaa jag lovar.. jag är 100% kvinna!

OverBoosted AUTOBAHNRASER
22 juni 2008 · 3 804 Inlägg

Jag förstår grejen helt, folk försöker ragga röster till sin bil o inget annat.


Bmw osv..
blacken
22 juni 2008 ·

Själv tycker jag ett avataren/presentationsbilden är ett ypperligt tillfälle att visa personen bakom bilen.

Det må så vara, men vad gör då vi som är så dj"""a fula att vi inte fastnar på foto?? tongue

Thorsholm Svartrök
22 juni 2008 · 673 Inlägg

blacken skrev:

Själv tycker jag ett avataren/presentationsbilden är ett ypperligt tillfälle att visa personen bakom bilen.

Det må så vara, men vad gör då vi som är så dj"""a fula att vi inte fastnar på foto?? tongue

spela roll hur man ser ut, det här är ett bilcommunity inte nån jävla raggningsplats

Jag har fel ibland... men inte ofta
Audi A4 1,9tdi "Svartrök" (1998)
TRYIT Teddan
22 juni 2008 · 2 495 Inlägg

Thorsholm skrev:

blacken skrev:

Själv tycker jag ett avataren/presentationsbilden är ett ypperligt tillfälle att visa personen bakom bilen.

Det må så vara, men vad gör då vi som är så dj"""a fula att vi inte fastnar på foto?? tongue

spela roll hur man ser ut, det här är ett bilcommunity inte nån jävla raggningsplats

¨

fan e det inte mad

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
Moser .-ϻΘϨƎЯ
22 juni 2008 · 1 313 Inlägg

Thorsholm skrev:

blacken skrev:

Själv tycker jag ett avataren/presentationsbilden är ett ypperligt tillfälle att visa personen bakom bilen.

Det må så vara, men vad gör då vi som är så dj"""a fula att vi inte fastnar på foto?? tongue

spela roll hur man ser ut, det här är ett bilcommunity inte nån jävla raggningsplats

de är väll ända hur bilen ser ut som räknas här eller?? om ni vill visa er själva finns väll snyggast.se roll

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Bjork OEM <3
22 juni 2008 · 6 957 Inlägg

Thorsholm skrev:
Det är ju lite billigt att sjunka till den nivån bara för att ragga besökare och väldigt tragiskt att det fungerar...

Själv tycker jag ett avataren/presentationsbilden är ett ypperligt tillfälle att visa personen bakom bilen.

WORD!!

Tkr de börjar bli ganska uttjatat med att ha en brud på avataren, även trådarna
som skapats genom åren..
Antingen vill dom visa upp sin skatt, locka besökare eller ja..tja..ja vete fan tongue

Senast redigerat av Bjork (22 juni 2008)

OEM <3
Muttley
22 juni 2008 ·

eller så är de att de som gnäller så hemskt mycket är så avundsjuka för de inte kan få bättre själv smile

Bjork OEM <3
22 juni 2008 · 6 957 Inlägg

tkd_rille skrev:
eller så är de att de som gnäller så hemskt mycket är så avundsjuka för de inte kan få bättre själv smile

Kan ligga nåt i de tongue

OEM <3
Moser .-ϻΘϨƎЯ
22 juni 2008 · 1 313 Inlägg

Bjork skrev:

tkd_rille skrev:
eller så är de att de som gnäller så hemskt mycket är så avundsjuka för de inte kan få bättre själv smile

Kan ligga nåt i de tongue

haha tror de med wink

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Super_Micke Bildrulle
22 juni 2008 · 499 Inlägg

Louise skrev:
jasså blir ni besvikna när det är en kille som har bilen sen eller?tongue

Jaaaaa, klart man blir sad Ser en het tjej på en bild, klickar på och sen ser man "Det är min flickvän på bilden, fin va?" Ibland har man lust att PMa personen och fråga om man kan få henne... tongue

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
cutlass
22 juni 2008 · 383 Inlägg

Supra_Micke skrev:

Louise skrev:
jasså blir ni besvikna när det är en kille som har bilen sen eller?tongue

Jaaaaa, klart man blir sad Ser en het tjej på en bild, klickar på och sen ser man "Det är min flickvän på bilden, fin va?" Ibland har man lust att PMa personen och fråga om man kan få henne... tongue

HAHA.....den va bra big_smile  men inget är gratis här i livet så du måste ju fråga om hon/den/det är till salu först wink

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
Louise
22 juni 2008 · 196 Inlägg

Supra_Micke skrev:

Louise skrev:
jasså blir ni besvikna när det är en kille som har bilen sen eller?tongue

Jaaaaa, klart man blir sad Ser en het tjej på en bild, klickar på och sen ser man "Det är min flickvän på bilden, fin va?" Ibland har man lust att PMa personen och fråga om man kan få henne... tongue

Hahahahahaha jobbigt.. sluta ragga här då så blir det bra.. dom på lunar verkar rätt villiga har jag fått för mig!

nizze15
22 juni 2008 · 280 Inlägg

Kommer alltid finnas folk som raggar besökare till deras sidor med lättklädda brudar framför bilarna osv...

Själv så bryr jag mig inte så mycket, men blir fan trött när de personerna får typ 1000 kommentarer och inte en jävla kommentar är menad till bilen, utan till bruden som står framförtongue

Volvo 850 T5 "grönt e skönt" (1995)
MrTurbo Better than God \o/
22 juni 2008 · 1 882 Inlägg

De vill väl skryta med att de har / känner en tjej. Det är en stor sak för vissa pojkar...  tongue

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Louise
22 juni 2008 · 196 Inlägg

MrTurbo skrev:
De vill väl skryta med att de har / känner en tjej. Det är en stor sak för vissa pojkar...  tongue

Hahaha någon sån har inte jag träffat.. jag har fått hålla mig i bakgrunden hela tiden..

men men jag tycker inte heller om folk som inte har bilder på sig själv utan på någon annan. eller tjejer som skaffar en sida på garaget för att lägga upp massa bilder på sig själva utan att ens lägga upp en bil! Det är något som kan göra mig riktigt förbannad!

nizze15
22 juni 2008 · 280 Inlägg

Louise skrev:

MrTurbo skrev:
De vill väl skryta med att de har / känner en tjej. Det är en stor sak för vissa pojkar...  tongue

Hahaha någon sån har inte jag träffat.. jag har fått hålla mig i bakgrunden hela tiden..

men men jag tycker inte heller om folk som inte har bilder på sig själv utan på någon annan. eller tjejer som skaffar en sida på garaget för att lägga upp massa bilder på sig själva utan att ens lägga upp en bil! Det är något som kan göra mig riktigt förbannad!

Jaa! Det sista du skrev där håller jag helt med om!

Man kan ju undra hur stort deras bilintresse igentligen är.

Volvo 850 T5 "grönt e skönt" (1995)
Louise
22 juni 2008 · 196 Inlägg

nizze15 skrev:

Louise skrev:

MrTurbo skrev:
De vill väl skryta med att de har / känner en tjej. Det är en stor sak för vissa pojkar...  tongue

Hahaha någon sån har inte jag träffat.. jag har fått hålla mig i bakgrunden hela tiden..

men men jag tycker inte heller om folk som inte har bilder på sig själv utan på någon annan. eller tjejer som skaffar en sida på garaget för att lägga upp massa bilder på sig själva utan att ens lägga upp en bil! Det är något som kan göra mig riktigt förbannad!

Jaa! Det sista du skrev där håller jag helt med om!

Man kan ju undra hur stort deras bilintresse igentligen är.

Släng ut dom för i helvete! visst att det finns en hel del k*ta killar här.. men det där är jävligt lågt alltså! usch nu blev jag ju arg!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang