Förstår inte grejen med att sätta upp sin flickvän som foto

Gaslasse Indrivare/torped
22 juni 2008 · 149 Inlägg

Okej, OT.

Men min bil såg en gång bättre ut än vad den gör nu.
Sen kollar vi på min avatar.

Edit: Ja, det kanske är bra om man HAR en avatar också. Fixades nu. tongue

Senast redigerat av Lagasse (23 juni 2008)

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
bmx
23 juni 2008 · 7 100 Inlägg

ja man kanske borde gö en ny andvändare och skriva att man är en tjej och sedan lägga upp bilder på volvon,då jävlans skulle ja nog få kommentarer så att ja skulle kunna sälja ett par!!! roll

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Mekaren
23 juni 2008 · 89 Inlägg

Visa de man själv vill:P bilen, dej sj, din tjej, din katt, din hund, din mormor:P spela roll. de e ju inte den man tittar på ändåtongue de e ju projekten som e de roligaxD

Volvo 740 GLT 16V "MEKARN" (1989)
Lindgren_
23 juni 2008 · 2 644 Inlägg

Bild på tjejen kan man ha på galleri!

avatar =  bild på sig själv eller bilen smile

Johan Lindgren
Mr_EmCom Med.lem
23 juni 2008 · 3 759 Inlägg

Jag säger såhär.

Jag gillar inte att folk har sin brud som avatar, men fan att det är bättre än att visa upp sig själva i bar överkropp och liknande... :S

(Nu är jag sådär elak och utgår från att alla här är killar, men skit samma tongue )

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Breexiz
23 juni 2008 · 341 Inlägg

Louise skrev:

MrTurbo skrev:
De vill väl skryta med att de har / känner en tjej. Det är en stor sak för vissa pojkar...  tongue

Hahaha någon sån har inte jag träffat.. jag har fått hålla mig i bakgrunden hela tiden..

men men jag tycker inte heller om folk som inte har bilder på sig själv utan på någon annan. eller tjejer som skaffar en sida på garaget för att lägga upp massa bilder på sig själva utan att ens lägga upp en bil! Det är något som kan göra mig riktigt förbannad!

Haha, håller med till 100% på det sista..

Senast redigerat av Breexiz (23 juni 2008)

Drive it like you stole it
FreddeK
23 juni 2008 ·

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=79190

haha jag hade visst en åsikt om detta för ett tag sedan=)

-MrHennessY-
23 juni 2008 · 362 Inlägg

Får dom killar inte visa de dom älskar brevid sina bilar?  Kan dom inte få vara stolta på de som dom mysser med varje kväll? Kanske dom inte får varje kväll men ja ni fattar.
Har du inget bättre för dig att fundera över? som till exem... Den här JÄVLA bensin priset som är så fucked, hade varit bättre att duskutera än varför folk har sin avatar som dom har. hahaha

Just my 2 cents

Beermann Drive It Like You Hate It
23 juni 2008 · 93 Inlägg

Louise skrev:

MrTurbo skrev:
De vill väl skryta med att de har / känner en tjej. Det är en stor sak för vissa pojkar...  tongue

Hahaha någon sån har inte jag träffat.. jag har fått hålla mig i bakgrunden hela tiden..

men men jag tycker inte heller om folk som inte har bilder på sig själv utan på någon annan. eller tjejer som skaffar en sida på garaget för att lägga upp massa bilder på sig själva utan att ens lägga upp en bil! Det är något som kan göra mig riktigt förbannad!

detta sista här håller ja me om.. visst ja har brudar som tvättar min bil på mina biler men då de va på Edaträffen som vi skulle ha "bilvask" alltså 2 damer som skulle tvätta en bil å då blev de min..

Senast redigerat av Beermann (23 juni 2008)

Volvo 740 GL "2.8L WEBER 55" (1988)
Audi RS4 B7 (2008)
Louise
23 juni 2008 · 196 Inlägg

Beermann skrev:

Louise skrev:

MrTurbo skrev:
De vill väl skryta med att de har / känner en tjej. Det är en stor sak för vissa pojkar...  tongue

Hahaha någon sån har inte jag träffat.. jag har fått hålla mig i bakgrunden hela tiden..

men men jag tycker inte heller om folk som inte har bilder på sig själv utan på någon annan. eller tjejer som skaffar en sida på garaget för att lägga upp massa bilder på sig själva utan att ens lägga upp en bil! Det är något som kan göra mig riktigt förbannad!

detta sista här håller ja me om.. visst ja har brudar som tvättar min bil på mina biler men då de va på Edaträffen som vi skulle ha "bilvask" alltså 2 damer som skulle tvätta en bil å då blev de min..

Jag tycker det är riktigt synd att nakna tjejer o bilar ska kopplas ihop på något lustigt sätt. Måste varit nån k*t jävla kille som kom på det där med att tjejer ska tvätta bilar i så lite kläder som möjligt. As löjligt!

matteeee Ingen himmel är så blå som min
23 juni 2008 · 2 973 Inlägg

Ännu värre än att folk har bilder på tjejer är väl att tjejer som lägger upp en rostig 740 eller standard S80 har över 4.8 i snitt. Om samma bil och bilder skulle lagts upp av en annan användare skulle snittet vara bra mycket lägre.
Slutsats: Folk med en snygg tjej på bild får definitivt högre betyg / fler kommentarer / mer uppmärksamhet. Och det är väl nåt "alla vill" verkar det som...

Själv har jag en bild på en driftande japs som jag tog på Sturup - snygg bild helt enkelt, men ingenting som har med mig eller min bil att göra mer än att jag tagit bilden helt själv smile

/Mattias
Hyundai Kona Electric "This is the way" (2020)
hedeknasan Professional dreamer
23 juni 2008 · 398 Inlägg

Haha, intressant tråd..wink

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)
Ubbe83 Sjukskriven snowboaråkare
23 juni 2008 · 510 Inlägg

Äh låt dom hållas, det är ju bilarna som är det intresanta endå!

Svenska Subaru Imprezaklubben...
Toyota Starlet "Lilla Leo" (1983)
Chevrolet Colorado "Flexifule" (2005)
Germax
23 juni 2008 · 12 086 Inlägg

Värsta är ju dom som lägger ut bilder på nån flashig modell lr nått.. snacka om total fantasibrist.

insanebrains
23 juni 2008 · 160 Inlägg

Synd att de seriöst bilintresserade tjejerna försvinner i mängden,ibland alla posör avatarer med fejkade eller ointressanta bilder av kompisens flickvän...! big_smile

Volkswagen 1303s "1303rs" (1973)
Ford Falcon Futura Sprint "Rally Falcon" (1965)
Goodis Full gas spar tid! ;)
23 juni 2008 · 284 Inlägg

matteeee skrev:
Ännu värre än att folk har bilder på tjejer är väl att tjejer som lägger upp en rostig 740 eller standard S80 har över 4.8 i snitt. Om samma bil och bilder skulle lagts upp av en annan användare skulle snittet vara bra mycket lägre.
Slutsats: Folk med en snygg tjej på bild får definitivt högre betyg / fler kommentarer / mer uppmärksamhet. Och det är väl nåt "alla vill" verkar det som...

Själv har jag en bild på en driftande japs som jag tog på Sturup - snygg bild helt enkelt, men ingenting som har med mig eller min bil att göra mer än att jag tagit bilden helt själv smile

stämmer väl.. men hellst ska de stå att man e modell å ett nummer man kan ringa om man vill fota sin bil me tjejen i fråga... jag e tjej å mina bilar har inte bättre resultat än killar me liknande bilar.. men så viker jag inte ut mej heller... ser liksom ingen mening me de...

å för å va lite sån då så står de i reglerna att man bara får ha bild på sej själv eller bilen på sin avatar..
jag tycker personligen att de e kul att se personen bakom bilen!!! smile

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
23 juni 2008 · 1 300 Inlägg

Det som stör mig mest är att när man ser en tjej på avataren så blir man helnöjd och klickar in på dennes sida... Och så är det en kille som står för alltihop! Jag som trodde att det var en likasinnad tjej, men hepps. Dragen vid snoka så det ryker om det...

I do it my way
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
23 juni 2008 · 887 Inlägg

Tråkig avatar är ett bevis på noll fantasi.

(Och ens flickvän som avatar är jäklig tråkig..)

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
nytro
23 juni 2008 · 92 Inlägg

de vill val visa upp dem, hjälp de borde tänka om

jag kunde inte motstå, var tvungen att ta denna
Volvo Amazon 121 "SVARTEN" (1965)
Volvo 850 (1995)
Volvo 244 "tvåförtian" (1988)
decib3L Körv
23 juni 2008 · 3 535 Inlägg

Det är som till exempel en 850 T5 som någon har kletat på ett R-märke på = Fake.

(nu kommer jag säkert få massa 1:or) big_smile

Truckdriving Man
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang