Vad skulle du gjort i denna situationen?

AudiFors
29 juni 2008 · 906 Inlägg

Låt det naturliga ske, lätt 2an!

=)
Hockeyfrillan
29 juni 2008 · 277 Inlägg

Majoriteten kommer svara 1,Det var ett liknande undersökning i IV (kanske rentav samma?) Artikeln handlade om hur man skulle hantera olika scenarion.

Why drive M-Power when you can drive Ecopower!
xXchamXx94 Studerande
30 juni 2008 · 727 Inlägg

Håller med:P

Siarnaq skrev:
Hoppa framför tåget själv för att rädda deras liv.

Ja, jag är väl lite blödig men alla har rätt till ett liv och inte bara dö vid t.ex 20 års ålder. hmm

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
stollen Blev inte som jag borde blivit
30 juni 2008 · 418 Inlägg

Men tänk nu om snubben brevid en är snabbare och puttar ut mig framför tåget då. Fatta vad förvånad man skulle bli då.
Annars är det väl instinkten att överleva som kommer ikapp en, så man lägger benen på ryggen och drar därifrån.

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.
Meanstreaker
30 juni 2008 · 119 Inlägg

Jag hade gjort som vilken annan förnuftig människa på vår jord! Jag hade självklart dragit fram kameran och filmat händelsen och sen lagt upp den på YouTube, KillSomeTime och min blogg, tänk hur många tittare det klippet hade fått...
neutral

Lasse Amatör
30 juni 2008 · 193 Inlägg

Meanstreaker skrev:
Jag hade gjort som vilken annan förnuftig människa på vår jord! Jag hade självklart dragit fram kameran och filmat händelsen och sen lagt upp den på YouTube, KillSomeTime och min blogg, tänk hur många tittare det klippet hade fått...
neutral

WORD!

Audi TT 225 "Quattro" (2000)
Losgard
30 juni 2008 · 1 688 Inlägg

För det första så känns det ju i spåret när tåget kommer, såvida inte alla arbetarna har sjukdomen MS.
Om DU kan se arbetarna, så kan också tåget göra det när det är vid dig. Putter du ut din blivande medresenär så att tåget kan se det, så kan tåget också se vägarbetarna. Vad är problemet liksom?

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Volvo V70 (2012)
Audi S2 89Q (1994)
Snoppen
30 juni 2008 · 543 Inlägg

Jag måste bara säga en sak, fan vad alla har börjat använda uttrycket "Benen på ryggen".
Är det för att det är en utav "hitsen" på Afasi & Filthys nya album? -_-

OnTopic ; Jag vettefan vad jag hade gjort, vändt mig om för att slippa se smällen kanske.

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
bdahl Säljare
1 juli 2008 · 341 Inlägg

Alternativ 2, dels så har ju inte jag varit inblandad på det sättet att jag inte har puttat dom framför tåget själv, sen kan dom ju kanske titta upp och hinna hoppa undan.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang