SÅ RÄTT... haha rätt åt dom (skydd mot våldtäkt)

ErskPersk Svindåre
29 juni 2008 · 1 433 Inlägg

Vi lever i en sjuk värld, och då behövs sjuka metoder. Rätt åt dom jävlarna, fasst det skulle ju finnas en giljotinliknande modell tycker jag!

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Lindahl-
29 juni 2008 · 151 Inlägg

hedeknasan skrev:
Men jag tror att detta kommer leda till ett mer utvecklat våld emot kvinnorna istället hmm
Kalla mej negativ!

Så om du hade fått välja mellan att få stryk och bli våldtagen, vad hade du valt?

vullen Mr White
29 juni 2008 · 1 072 Inlägg

machete och låt dom springa å förblöda wink

Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
FireTraXX DFFL
29 juni 2008 · 9 020 Inlägg

Den saken kommer resultera i två händelser.

1. Våldtäktsmännen kommer att känna efter med fingrarna först och då slita ut den.
Och då blir hon ändå våldtagen.

2. Våldtäktsmännen kommer att känna efter med fingrarna först och då slita ut den.
Och då blir hon ändå våldtagen och sen ihjälslagen för att hon hade en sån.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
blacken
29 juni 2008 ·

FireTraXX skrev:
Den saken kommer resultera i två händelser.

1. Våldtäktsmännen kommer att känna efter med fingrarna först och då slita ut den.
Och då blir hon ändå våldtagen.

2. Våldtäktsmännen kommer att känna efter med fingrarna först och då slita ut den.
Och då blir hon ändå våldtagen och sen ihjälslagen för att hon hade en sån.

Såvida man inte "spetsar" taggarna/hullingarna med ett väldigt potent gift...

D. Runbom
29 juni 2008 · 148 Inlägg

prodrive skrev:

Zwudda skrev:

FireTraXX skrev:
Hur ska jag nu få ett ligg? sad

om du nu är väldtäcksman så hoppas jag att du inte får ett enda!! *argf*

Lär dig uppfatta simpel ironi snälla.

IRONI????! känner en 14årig tjej som blev våldtagen för ett tag sen! o hela hennes framtid e förstörd nu!
ser inte det roliga? var fan hittar ni ironin?
Tror inte ni hade tyckt det va så kul att folk skämtar om det om er syster/bekant/mamma etc hade hamnat i samma situation!

Germax
29 juni 2008 · 12 086 Inlägg

D. Runbom skrev:

prodrive skrev:

Zwudda skrev:

om du nu är väldtäcksman så hoppas jag att du inte får ett enda!! *argf*

Lär dig uppfatta simpel ironi snälla.

IRONI????! känner en 14årig tjej som blev våldtagen för ett tag sen! o hela hennes framtid e förstörd nu!
ser inte det roliga? var fan hittar ni ironin?
Tror inte ni hade tyckt det va så kul att folk skämtar om det om er syster/bekant/mamma etc hade hamnat i samma situation!

Jag tyckte det va kul, man ska inte va så jävla blödig!
Man kan skämta om allt, det roligaste av allt är ju att han avsluta med sad ist för wink som de flästa andra hade gjort! Det är nästan de som är kul big_smile

Att skämta om våldtäkter, ja varför skulle de va värre än att skämta om nått annat?
Man behöver ju inte ta åt sig o ta allt på så stort allvar hela tiden, det kan bli ansträngande att leva ett lyckligt liv då.

Felax
29 juni 2008 · 1 963 Inlägg

Jag tycker man ska ha nåt gift i dom så idioten som våldtar somnar ganska rejält.. iaf så hon kan slå ihjäl honom sen för kan ju förekomma olyckshändelser.. sen skrev någon innan att man kan stoppa detta utan våld o blabla de är ju rent skit snack dom är ju helt störda i huvet dom som gör sånt här och måste stopas med de värsta på en gång.. de är inte synd om en våldtäcksman som för sjukt farligt gift i sin pille..

Men are not born - Men are made
xXchamXx94 Studerande
29 juni 2008 · 727 Inlägg

hahah tongue

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
MeloveGolf Vw trimmare
29 juni 2008 · 2 995 Inlägg

FireTraXX skrev:
Den saken kommer resultera i två händelser.

1. Våldtäktsmännen kommer att känna efter med fingrarna först och då slita ut den.
Och då blir hon ändå våldtagen.

2. Våldtäktsmännen kommer att känna efter med fingrarna först och då slita ut den.
Och då blir hon ändå våldtagen och sen ihjälslagen för att hon hade en sån.

3. han trycker in den i röven istället roll

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Rejad Maskin stundent!
29 juni 2008 · 218 Inlägg

blacken skrev:

hedeknasan skrev:
Men jag tror att detta kommer leda till ett mer utvecklat våld emot kvinnorna istället hmm
Kalla mej negativ!

Det behöver det inte bli. man "spetsar" taggarna med ett potent och effektivt gift typ blåsyra, cyankalium eller dylikt..

ErskPersk skrev:
Vi lever i en sjuk värld, och då behövs sjuka metoder. Rätt åt dom jävlarna, fasst det skulle ju finnas en giljotinliknande modell tycker jag!

Många intressanta förbättringar på en redan bra produkt big_smile Ang "giljotin-idéen" så borde typ en kamera slutare av rakblad funka perfa cool, effektivast är nog ändå blackens idé, gift så att fanskapet dör på fläcken!

Finns ingen annan grupp i världen som jag se lida mer än de här asen, fy fan! mad Men allvarligt talat så kommer antagligen den här grejen ledda till mer våld mot kvinnor, fler våldtäktsmord osv... Att bekämpa våldet på det här sättet accelererar det bara ännu mer, man måste på något sätt komma åt grunden för att beteendet ska sluta.

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"
richardoo290 VOLVO for life..
29 juni 2008 · 2 113 Inlägg

http://www.teethmovie.com/

hm.. varför kom ja o tänka på den nu?

hedeknasan Professional dreamer
29 juni 2008 · 398 Inlägg

Lindahl- skrev:

hedeknasan skrev:
Men jag tror att detta kommer leda till ett mer utvecklat våld emot kvinnorna istället hmm
Kalla mej negativ!

Så om du hade fått välja mellan att få stryk och bli våldtagen, vad hade du valt?

Inget av alternativen förstås.
Jag tror säkert att denna lilla manick hjälper mot våldtäckter,
men som en annan skrev, leder inte detta till våldtäcktsmord istället? (stavning?)

Vad jag menar är att det säkert finns bättre sätt att stoppa våldtäckter på
som inte innefattar lidande, eller ev. blodsmittning.
Visst, våldtäcktsmän ska straffas, det är inte det jag säger emot.
M E N om jag hade fått stryk så hade jag ju gett igen, om inte på samma sätt, om än så
mycket värre.
Jag tror (läs. personligt tycke) att detta drabbar kvinnorna hårdast till slut i alla fall.

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)
AudiFors
29 juni 2008 · 906 Inlägg

En kula måste vara mer effektiv!smile Och ni som skämtar om det, kanske borde göra om det när era barn/systrar kommer hem och blivit svårt våldtagna?

=)
Germax
30 juni 2008 · 12 086 Inlägg

richardoo290 skrev:
http://www.teethmovie.com/

hm.. varför kom ja o tänka på den nu?

Vafan nu kommer jag drömma mardrömmar sad

Germax
30 juni 2008 · 12 086 Inlägg

740Fors skrev:
En kula måste vara mer effektiv!smile Och ni som skämtar om det, kanske borde göra om det när era barn/systrar kommer hem och blivit svårt våldtagna?

Den dagen den sorgen.

xXchamXx94 Studerande
30 juni 2008 · 727 Inlägg

va fan var det där? kollade bara på starten sen stängde jag av sidan. hördes äckligt.

JapMax skrev:

richardoo290 skrev:
http://www.teethmovie.com/

hm.. varför kom ja o tänka på den nu?

Vafan nu kommer jag drömma mardrömmar sad

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
CIA_SWE Automationselektriker
1 juli 2008 · 213 Inlägg

xXchamXx94 skrev:
va fan var det där? kollade bara på starten sen stängde jag av sidan. hördes äckligt.

JapMax skrev:

richardoo290 skrev:
http://www.teethmovie.com/

hm.. varför kom ja o tänka på den nu?

Vafan nu kommer jag drömma mardrömmar sad

samma här, hurrvens hmm
kalla kårar fan. . .

()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)
AudiFors
1 juli 2008 · 906 Inlägg

JapMax skrev:

740Fors skrev:
En kula måste vara mer effektiv!smile Och ni som skämtar om det, kanske borde göra om det när era barn/systrar kommer hem och blivit svårt våldtagna?

Den dagen den sorgen.

idiot

=)
FireTraXX DFFL
1 juli 2008 · 9 020 Inlägg

740Fors skrev:
En kula måste vara mer effektiv!smile Och ni som skämtar om det, kanske borde göra om det när era barn/systrar kommer hem och blivit svårt våldtagna?

Svårt våldtagna?
Är det när man blivit jättevåldtagen?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang