Angående: NY INFO! "Grand Finale" Väla StreetCarsMeet! NY INFO!

RichiB
29 juni 2008 · 1 866 Inlägg

Tjabba!


Jag tänkte mest kolla om det finns intresse för en " VSCM Grand Finale" i augusti/september!?
Tanken är då att det ska vara den största VSCM denna sommaren, jag kommer att ha prisutdelning med pokaler, avspärrningar, funktionärer mm.... kanske även DB mätningar o lite andra sammarbeten med styling o billjud firmor.
Vad säger ni om detta? Skulle det vara kul? Är det något jag ska jobba på?
Såklart är inte detta gratis för min del! Tanken är att de kronorna jag tjänar på dekalerna som ni så flitigt köper ska användas till pokaler och annat material som kommer behövas, och räcker inte pengarna till så får jag fixa det på annat sätt. Men det ska nog lösa sig! smile

Som sagt, vad tycker ni om detta?
Kom gärna med ideer, förslag mm....

/ RichiB VSCM




SENASTE NYTT!!!!!

Såja... då har man varit på möte hos Micro idag o pratat ang. VSCM Grand Finale!
De var jätte positiva till idèn och ville gärna samarbeta. Dock ej på de tider som jag tänkt mig från början (18-22) utan det blir i så fall på dagtid kanske 12-16.
Anledningen till detta är att det får absolut inte förekomma någon burning eller drifting på Micro/Väla, detta är absolut förbjudet och skulle det ske så är det 100% säkert sista träffen vi har där plus att Micro får betala sanneringskostnader för att få bort allt gummi!

Än så länge så vet jag följande:
Ganska säkert datum är 6e september.
Stylingfirman STYLIT kommer med stor sannolikhet att komma med sin MDS buss och och tält, de kommer även att hålla i DB tävlingen.
Jag har även preliminärt bokat in en bekant som ska vara DJ o hålla stämningen uppe med musik.
Pokaler kommer att delas ut till Peoples Choice, 3 pokaler till DB-tävlingen, även pokaler till  Best Styling Car 1-5.

Hoppas detta låter bra!
Glöm nu inte att sprida ut detta ordentligt. Vi vill ju att det ska komma massa fina bilar! :-)


/ RichiB ( VSCM )

Senast redigerat av RichiB (8 juli 2008)

Henrik Elg Bilbyggare!!!
29 juni 2008 · 595 Inlägg

Tycker det låter klart intessant. Jag kan ställa upp med att hålla i ljudmätning om intresse finns för det! Om det ej krockar med något annat jag är uppbokad på....

Digital_Kicker
29 juni 2008 · 3 721 Inlägg

Grand finale, Hur kom du på det!? hehe. Gött! jag ställer upp!

RichiB
29 juni 2008 · 1 866 Inlägg

Henrik Elg skrev:
Tycker det låter klart intessant. Jag kan ställa upp med att hålla i ljudmätning om intresse finns för det! Om det ej krockar med något annat jag är uppbokad på....

Ja absolut det vore jätte kul om du kunde ordna det! :-) Men kan du fixa tält o sådant också? MEn ström blir nog ett problem om vi inte kan sno lite från max hehe!

peter_1976 JDM
29 juni 2008 · 2 201 Inlägg

det skulle vara jättetrevligt.  hoppas att det inte krockar, iså fall kommer jag.

jag måste komma på någon street meet snart oxå   smile

RichiB
29 juni 2008 · 1 866 Inlägg

ska försöka att ordna det så att det inte krockar! Blir det av så blir det en Lördag och antagligen 18-22.
Sen vilken vecka vet jag inte riktigt! Men defenitivt efter vallåkra! Kanske i slutet av augusti eller i början på september! vad säger ni om det?

Henrik Elg Bilbyggare!!!
29 juni 2008 · 595 Inlägg

Jag kan komma med Mdsbussen och alla grejor dvs tält, P-a utrustning och mätutrustning. Men ström är ett måste tyvärr....

RichiB
29 juni 2008 · 1 866 Inlägg

Henrik Elg skrev:
Jag kan komma med Mdsbussen och alla grejor dvs tält, P-a utrustning och mätutrustning. Men ström är ett måste tyvärr....

Det låter toppen! Ska stämma träff med chefen på MAX om någon vecka så kan jag samtidigt fråga om vi kan få sno lite ström hehe! Tror inte det ska vara några problem! :-)

alex_side Neerd
29 juni 2008 · 1 596 Inlägg

fan vilken go ide=D

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
daajvid Elektriker
29 juni 2008 · 1 138 Inlägg

du e fan inte dum du.. låter riktigt nice o fixa något sådant stort:D

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
alex_side Neerd
29 juni 2008 · 1 596 Inlägg

daajvid skrev:
du e fan inte dum du.. låter riktigt nice o fixa något sådant stort:D

elr hur=D haha önksar bara man hade en bil att ställa ut nu med haha får bli om några år..

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
RichiB
30 juni 2008 · 1 866 Inlägg

daajvid skrev:
du e fan inte dum du.. låter riktigt nice o fixa något sådant stort:D

Gött o höra! :-)
Kom gärna med förslag hur jag ska nå ut till fler folk att VSCM existerar!! och att det möjligt vis är något stort på G!
Det som jag gjort än så länge är ju dekalerna, annonser på garaget och hbgsr och delat ut lite flyers till folk på träffarna o även bekanta. Vad som är på G är att min 95 saab kombi ska få en del VSCM dekaler på sig, en hemsida med forum o lite annat kul håller på att byggas!

OBS! när ni kommer med ideè så tänk på att jag är inte sponsrad av någon utan allt jag lägger ut kommer ur egen ficka!

RichiB
30 juni 2008 · 1 866 Inlägg

Föresten finns det intresse för VSCM T-shirts?
Typ som den jag brukar ha på mig fast med ert eget nick på ryggen!

Digital_Kicker
30 juni 2008 · 3 721 Inlägg

vad kosta?

alex_side Neerd
30 juni 2008 · 1 596 Inlägg

Digital_Kicker skrev:
vad kosta?

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
RichiB
30 juni 2008 · 1 866 Inlägg

Priset är oklart än så länge! Grymt svårt att få tag på tröjor billigt!
Men det kommer bli en svart T-shirt med tryck både fram o bak.
Jag skulle kunna tippa på att priset landar på ca 150-180:-.
Hade gärna velat sälja dem billigare! typ 100:- hade varit toppen, men det e mindre än vad jag ger för dem!

Mackanol
30 juni 2008 · 2 079 Inlägg

RichiB skrev:
Hade gärna velat sälja dem billigare! typ 100:- hade varit toppen, men det e mindre än vad jag ger för dem!

då säger vi så tongue har Hennessy tagit garaget.org-paus eller vad är det frågan om?

Senast redigerat av Mackanol (30 juni 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
daajvid Elektriker
30 juni 2008 · 1 138 Inlägg

jag tar gärna en tröja inte så fel wink 200 för en snygg tröjja e väl ändå inte så dyrt? tycker iaf inte jag.

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
RichiB
30 juni 2008 · 1 866 Inlägg

daajvid skrev:
jag tar gärna en tröja inte så fel wink 200 för en snygg tröjja e väl ändå inte så dyrt? tycker iaf inte jag.

skönt o höra! :-)

RichiB
30 juni 2008 · 1 866 Inlägg

Mackanol skrev:

RichiB skrev:
Hade gärna velat sälja dem billigare! typ 100:- hade varit toppen, men det e mindre än vad jag ger för dem!

då säger vi så tongue har Hennessy tagit garaget.org-paus eller vad är det frågan om?

Vet faktiskt inte vart han tagit vägen!
Precis som om han försvunnit från jordens yta hehehe!
Inte online på msn, svarar inte på någon mobil, e inte på garaget, e inte på träffarna......

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang